[Word]Selectieblok wordt niet meer overschreven *

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Nog een probleempje. Als ik in Word een deel van een tekst selecteer, en dan verder ga met typen, wordt normaliter de geselecteerde tekst verwijderd en de nieuwe tekst komt er voor in de plaats. Dit is bij mij nu niet meer het geval en ik heb geen idee waarom. De geselcteerde tekst blijft staan en de letter die ik typ komen ervoor te staan.

Iemand een clue hoe je dit weer "aanzet"? :?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

De insertknop indrukken?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
word -> office
topic -> Officesuites en -software
:)
En heeft het niet gewoon te maken met insert/overwrite? Oftewel, druk eens op je insert-knop, en ik verander de titel ook even naar iets minder algemeens dan [word], iets wat de lading wel dekt.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb je iets aanstaan van "wijzigingen bijhouden"?

Mooooooeeeee......

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
De insert knop heeft er helaas niks mee te maken, dat had ik ook al geprobeerd.

Wat bedoel je precies Black Piet?

.... Ik weet het ook niet

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik geloof dat Black Piet bedoelt dat je misschien de optie om revisies (=je maakt een document een daarop laat je wijzigingen/correcties uitvoeren, dan is het handig om zowel je oorspronkelijke als je uiteindelijke versie bij elkaar te zien) uit te voeren hebt aanstaan. In de Engelse versie staat het onder Tools > Track Changes (in het Nederlands zal dat iets als Extra > Wijzigingen Bijhouden zijn); in de Engelse versie is de sneltoets alvast Ctrl+Shift+E.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
idd! Daar doelde ik op!

Mooooooeeeee......

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

mmm, voordat je een topic opent blader je toch even door de opties en instellingen van een programma?
En wat zie je op het tabblad bewerken, allereerste selectievakje? tadaa \o/

maw ik mis in deze topicstart ieder spoor van enige moeite om zelf ook wat uit te zoeken.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1