Reg. datum: 04 februari 2004
Maar hoe join ik dan een subteam?
GoT Index » Dutch Power Cows » WhatPulse - deel 16
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]________________-=Team ColdFusion=-______________
#1 F@H - #2 DPAD - #2 OGR25 - #3 R@H - #6 RC5 - #9 SoB
CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt
quote:BasieP schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:34:
[...]
kijk dat bedoelde ik idd
maareuh, geloof dat mr. bondt dit idee ook had, maar ik vraag me af waarom we niet gewoon (net als bij DPC) <subteamnaam>~<gebruikersnaam> gebruiken..
dit is veel handiger, er zijn geen logins nodig, er hoeft geen registratiepagina gemaakt te worden, ik hoef niet NOG ergens mijn wachtwoord in te vullen, en het werkt net zo goed als niet beter...
Die twee gaan volgens mij niet helemaal samen...quote:Mr. Bondt schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:41:
Mja, jullie kennen mij, hè.. Ik houd niet van halve maatregelen.
Ik wil dat elke subteam een eigen fully-customizable pagina krijgt, en dat de oprichter van het subteam dus kick-rechten krijgt...
Enfer wijzigde dit bericht 12-04-2006 14:57 (23%)
quote:XiN schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:47:
[...]
[...]
Die twee gaan volgens mij niet helemaal samen...
|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||
qed
quote:BasieP schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:59:
lol ziet er uit alsof hun site dood is.
kan echter ook aan norton internet zut liggen
als je norton hebt, probeer dan eens (tijdelijk) uit te schakkelen, anders denk ik dat het aan 'hunnie' ligt
(Suffie) een ODOL is toch gewoon een soort Power On Self Test?
| Praat Frysk | Red het regenwoud, eet meer SPECHT!
je kan misschien je hele directory kopieren van thuis, als je hem dan start zal ie zeggen dat je .bin corrupt is en begin je weer bij 0 keys, maar dan hoef je geen acc. info meer in te voeren volgens mijquote:AngelDust schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:38:
[...]
Mja, zit hier op stage en aangezien we hier nogal wat verslagen moeten tikken e.d. wou ik hier dus ook ff progje installen..
maar waarschijnlijk wordt het geblocked dan
|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||
quote:Problem? schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:54:
@Mr Bondt, als je wilt wil ik je wel ff het scriptje passen van mijn user_team.php...
Mr. Bondt wijzigde dit bericht 12-04-2006 15:46 (7%)
quote:Mr. Bondt schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:44:
Wie was trouwens diegene die stemde dat hij iets beters wist?
Beter === Beter natuurlijk
1
2
3
4
5
| if (user heeft juiste aantallen gepulst) then
//was het de echte user
account aanmaken
else
// het was een nepusers.
geen account aanmaken |
JozyDaPozy wijzigde dit bericht 12-04-2006 16:14 (5%)
[ Ik was vroeger jozy2002 | Maak hier je eigen WhatPulse grafiekjes!!! | Appget - Versie beheer tool ]
quote:JozyDaPozy schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:13:
Even een hersenspinsel:
Een manier om te bewijzen wie je bent op whatpulse.org is deze:
Maak een registratie-systeem dat een willekeurig klein getal te geeft, en dan met de opdracht:
pulse binnen NU en 5 minuten precies dit aantal keys of clicks / of combinatie / etc.
Jij als user kan dat dan alleen doen, en het systeem kan dan checken of dit gebeurd is.
code:
1 2 3 4 5if (user heeft juiste aantallen gepulst) then //was het de echte user account aanmaken else // het was een nepusers. geen account aanmaken
Lighteye wijzigde dit bericht 12-04-2006 16:26 (36%)
quote:Lighteye schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:38:
mag ook hoor maar volgens mij is dat veel meer werk kwa codenen meer 'gedoe' naar de eindgebruiker om het spultje werkend te krijgen.
Bovendien de manier die jij omschrijft werkt pas als alles gecoded is, mijn manier zou je kunnen opdelen. Je doet bijv. eerst de teamdetectie a.d.h.v. usernames en bouwt een simpele teamoverzicht pagina voor tijdelijk en dan kun je later het e.e.a. gaan uitbreiden/mooier maken etc.
quote:Fixion schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:16:
Moet je dit zien zeg:
code:
1 2 | hendal 2.631.619 +499.999
Gewoon ook 1 toets te weinig. Anders precies 500k geweest.
je hebt er iig dit topic mee gehaaltquote:Hendal. schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:41:
[...]
Om ff lekker op tijd te reageren![]()
Was geen ongelukje hoor, 500.000 exact wordt ook al zo vaak gepulsed![]()
Lighteye wijzigde dit bericht 12-04-2006 16:48 (6%)
Dan klopt het dus dat je afhankelijk bent van de nieuw XML, dus je registratie proces maximaal 6 uur duurt?quote:Mr. Bondt schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:44:
[...]
Ja, lijkt me een goed idee
Ik ga het construeren van dat systeem systematisch (logisch, toch?) aanpakken;
Eerst het registratie-systeem, waarmee je ook gelijk geen naam meer hoeft in te voeren op de index-pagina (die staat er dan al).
Dan de standaard-instellingen instelleren daarna de koppeling tussen je Wpls.be account en je WP.org account.
Dan komt het subteam-gedeeltewat ook weer zo groot is dat het opgesplitst moet worden
![]()
Maar eerst maak ik de broncode van de huidige programma's wat dynamischer...
Wie was trouwens diegene die stemde dat hij iets beters wist?
Beter === Beter natuurlijk
Nee, door middel van regular expressions en het openen van jouw pagina moet het toch wel lukken?quote:Problem? schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:49:
[...]
Dan klopt het dus dat je afhankelijk bent van de nieuw XML, dus je registratie proces maximaal 6 uur duurt?
quote:Mr. Bondt schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:59:
[...]
Nee, door middel van regular expressions en het openen van jouw pagina moet het toch wel lukken?
BasieP wijzigde dit bericht 12-04-2006 17:10 (16%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Dutch Power Cows » WhatPulse - deel 16
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus