Geachte iedereen,
Ik ben sinds gister in het bezit van een Asus X850XT PE. (AGP)
Nu zit ik alleen met het volgende probleem;
Zodra ik de videokaart aansluit op mijn Asus A7V8X-X mobo en de computer opstart dan blijft hij hangen na de PCI configuratie!
Ik heb in mijn systeem een Sata HD die is aangesloten op een Sata PCI controller. Omdat ik simpelweg geen sata aansluiting op mijn mobo heb zitten!
Haal ik deze er nu uit en sluit ik gewoon een IDE HD aan met OS dan start hij wel normaal op.
Er is dus een conflict tussen de videokaart en de Sata pci controller.
Ik heb de Controller al in verschillende pci sloten gehad maar dit mocht niet baten.
Mijn bios is voorzien van de laatste update!
Mijn voeding is een Aopen 350W dus dat is ook voldoende!
Hoe kan ik dit probleem nou verhelpen? Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!
Alvast bedankt,
Greetzzz,
Frank
Ik ben sinds gister in het bezit van een Asus X850XT PE. (AGP)
Nu zit ik alleen met het volgende probleem;
Zodra ik de videokaart aansluit op mijn Asus A7V8X-X mobo en de computer opstart dan blijft hij hangen na de PCI configuratie!
Ik heb in mijn systeem een Sata HD die is aangesloten op een Sata PCI controller. Omdat ik simpelweg geen sata aansluiting op mijn mobo heb zitten!
Haal ik deze er nu uit en sluit ik gewoon een IDE HD aan met OS dan start hij wel normaal op.
Er is dus een conflict tussen de videokaart en de Sata pci controller.
Ik heb de Controller al in verschillende pci sloten gehad maar dit mocht niet baten.
Mijn bios is voorzien van de laatste update!
Mijn voeding is een Aopen 350W dus dat is ook voldoende!
Hoe kan ik dit probleem nou verhelpen? Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!
Alvast bedankt,
Greetzzz,
Frank