Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Tobias schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:55:
[...]

Waar baseer je dat op? Kon zelf geen site vinden waar een prijs gegeven is. Vind het wel heel erg veel :'(
heeft ie van deze ( http://www.diabloii.co.uk/itam.php?showitem=541) site gewoon ff faith intypen bij de zoekbalk

Angelina Jolie Addict

Of je regelt gewoon zelf een Ohm en Jah en dan heb je hem voor 8 Ist :)

* Angeloonie heeft al de hele dag gigantische lag, kut b.net. Kan niet eens spelen :(

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC

Reg. datum: 28 september 2001

quote:
Angeloonie schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:09:
Of je regelt gewoon zelf een Ohm en Jah en dan heb je hem voor 8 Ist :)
(

En dan nog een 5 socket 3 skills 15 ed Grand Matron Bow voor 4 Ists erbij en dan hopen dat je mazzel hebt met de stats :+

Ik heb nog geen last van lag vandaag trouwens, ff afkloppen dan 8)7

Angelina Jolie Addict

quote:
Lister schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:20:
[...]

En dan nog een 5 socket 3 skills 15 ed Grand Matron Bow voor 4 Ists erbij en dan hopen dat je mazzel hebt met de stats :+

Ik heb nog geen last van lag vandaag trouwens, ff afkloppen dan 8)7

4 socket bedoel je ;) Overigens is een +3 skills GMB niet zo heel erg moeilijk te vinden..

En ik heb nog steeds lag :'(

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC

ik heb ook nergens last van en ik zoek nog steeds een 4sox paladin only shield (heraldic, protector of gilded)

Reg. datum: 27 februari 2001

quote:
Idifix schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:36:
ik heb ook nergens last van en ik zoek nog steeds een 4sox paladin only shield (heraldic, protector of gilded)
ik heb nog een sacred rondache liggen (zonder sockets, maar max = 4) met 31 res all.

quote:
HanH schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:46:
[...]

ik heb nog een sacred rondache liggen (zonder sockets, maar max = 4) met 31 res all.
ik heb 4 sox nodig voor spirit runeword

quote:
Idifix schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:48:
[...]

ik heb 4 sox nodig voor spirit runeword

ja, dat snapte ik wel, maar met een socket quest krijgt ie 4 sox..heb je nog iets leuks ervoor terug?

scl is het toch he? :)
Reg. datum: 14 december 2001

account name is idd dedlmagik zonder l op het eind =)

Ga weer snel verder moet even 3 socketed armor vinden :D
Heb eindelijk een amn maar moest daar voor wel 3 thuls en 1 chipped topaz voor offeren.

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

Reg. datum: 14 mei 2002

had vandaag al 3 sox armor gevonden, helaas allemaal weggegooid :p

[i]See Life As It Is, Not As You Want It To Be[/i] D2lod acc: *GooseFM

Xbox Tag: xDarkPrince
Reg. datum: 12 april 2003

wie heeft er zin om mij even lddr hell te boosten? :)

acc /w *d4rk_Pr1nc3-i

evt. tegen betaling.

Marrruuuk wijzigde dit bericht 25-03-2006 16:00 (4%)

Reg. datum: 14 mei 2002

hmm... kan wss alleen act1 aan met de nodige moeite :p
en verder geen actbosses(op andi na dan)

[i]See Life As It Is, Not As You Want It To Be[/i] D2lod acc: *GooseFM

cool as ice

quote:
Marrruuuk schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:48:
wie heeft er zin om mij even lddr hell te boosten? :)

acc /w *d4rk_Pr1nc3-i

evt. tegen betaling.
Ik kan je wel ff boosten, whisp maar naar frostxl/frostxl2 als ik online ben(19.00 fzo)

quote:
HanH schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:34:
[...]

ja, dat snapte ik wel, maar met een socket quest krijgt ie 4 sox..heb je nog iets leuks ervoor terug?

scl is het toch he? :)

jup scl ben nu wel online *idifix

edit

zo ff spirit shield gemaakt

30%fcr
+8 magic absorb
+111 to mana

bijna perf dus:D

Idifix wijzigde dit bericht 25-03-2006 17:58 (16%)

quote:
Idifix schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:25:
[...]

jup scl ben nu wel online *idifix

edit

zo ff spirit shield gemaakt

30%fcr
+8 magic absorb
+111 to mana

bijna perf dus:D
cool, blij dat je er iets aan had :)
Xbox Tag: xDarkPrince
Reg. datum: 12 april 2003

quote:
FrostXL schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:47:
[...]

Ik kan je wel ff boosten, whisp maar naar frostxl/frostxl2 als ik online ben(19.00 fzo)

zow, tnx voor de boost man :D

ffs :( unable to connect

Marrruuuk wijzigde dit bericht 25-03-2006 20:07 (6%)

Canon S2 IS

quote:
Derr_Hans schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:37:
account name is idd dedlmagik zonder l op het eind =)

Ga weer snel verder moet even 3 socketed armor vinden :D
Heb eindelijk een amn maar moest daar voor wel 3 thuls en 1 chipped topaz voor offeren.

heb een 3s light plate op m'n noob pala zitten; kan wss wel weer een nieuwe vinden (kom ze regelmatig tegen, dus die mag je komen halen. zal eff online gaan idelen in hans // hans ;)

heeft iemand nog een non-pala 4s schild (of normal, voor de socket quest??) zag dat idifix me al weer voor was ;(

heb nu een eth ormus robes met +3 blizz / 12% cold. Ben er nog niet uit of ik em houd... eth is wel apart voor zoiets...
Iedere keer als ik dit topic zie voel ik weer de neiging heb erop te gooien :P Ben bang dat ik me morgen niet meer kan inhouden ;)

Nu ook met specs.

Reg. datum: 13 april 2004

Hmmm, wilde een keer het WorldEvent doen (Diablo walks the earth...), maar volgens mij ligt de DiabloClone server list plat. Iemand nog een andere website waar ik kan zien welke servers cold/warm/hot zijn?

quote:
HetBiggie schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:49:
Hmmm, wilde een keer het WorldEvent doen (Diablo walks the earth...), maar volgens mij ligt de DiabloClone server list plat. Iemand nog een andere website waar ik kan zien welke servers cold/warm/hot zijn?
daar snap ik dus helemaal niks van, hoe kun je op die servers komen?? En hoe werkt het, en hoe weet je wannneer die flippo komt?

quote:
Solomon schreef op zondag 26 maart 2006 @ 01:15:
Iedere keer als ik dit topic zie voel ik weer de neiging heb erop te gooien :P Ben bang dat ik me morgen niet meer kan inhouden ;)

Vertel mij wat. En ik ga het gewoon doen ook :)
Enige probleem wat ik heb is dat ik het spel (2x diablo en 2x expansion 8)) in het zuiden heb liggen en ik op kamers zit in het noorden... Dus, voorlopig nog geen diablo :'(

Ff kijken of ik het goed kan uitleggen:
Dat DiabloClone event verschijnt zodra er genoeg SoJ's verkocht zijn op de Blizzard-server. Deze verschijnt dan in ALLE Hell-games op die server. Natuurlijk heeft Blizzard meerdere servers, dus is het zaak uit te vinden op welke van hun servers dat event binnenkort gaat draaien, zodat je van tevoren een game op die server kunt hebben gestart.
Om uit te vinden op welke server je een game hebt, moet je in een hell-game zitten. Dan ga je naar Windows, klik op start --> uitvoeren --> cmd en daarin tik je 'netstat-n' (zonder haakjes). Je krijgt dan een aantal IP-verbindingen te zien. Zoek de regel op waarin staat 213.248.106.XXX:4000. De xxx staat voor het ip van de battle.net server. Op deze site kun je zien welke server van Blizzard cold/warm/hot is. Warm of hot betekent dat er bijna een World Event aan zit te komen. Het is dan de bedoeling om zo snel mogelijk een game te maken op die warm/hot server, voordat het event begint. Om te kijken of je op de goede server zit, start je dus een hell-game, gaat naar Windows en kijkt met dat 'netstat-n' naar de xxx of je op de juiste server zit. Zo ja, dan blijf je in die game zitten, tot het bericht 'Diablo walks the earth' komt. Dan kan je gaan hunten. Zo nee, dan moet je een nieuwe hell-game starten, en weer kijken met 'netstat-n' naar de xxx of je op de juiste server zit, net zolang tot je op een warm/hot server zit.
Hoop dat het nu duidelijk is. Op deze site staat goede uitleg. Veel succes!

Edit: ik zie dat de server list met col/warm/hot servers weer up&running is.

HetBiggie wijzigde dit bericht 26-03-2006 12:22 (5%)

Reg. datum: 07 januari 2006

HELP DIA CLONE WALKS in mijn game..

HCL

whisp me op: *SylverNL... ben daar met mijn hammerdin... iets wat niet werkt dus tegen dia clone!!

laat maar :D het is mij gelukt!!! na 5 mercs en tich Full rejuvs is tie dood!!!

het enge was dat ik zeg maar... na 3 min naar shenk liep en opeens 2* sojs sold kreeg en opeens diaclone daarstond toen ik aan kwam rennen!!! echt schrikken maar heb nu uni small charm WOEI!! en gelijk mijn lvl :D

Patttt wijzigde dit bericht 26-03-2006 12:44 (52%)

Proficiat!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: