Reg. datum: 27 februari 2001
Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 27 februari 2001
Reg. datum: 07 januari 2006
het is wel HCL dus de waarde zal wel iets lager liggen... maarjah toch iets moois voor mij ^^quote:HanH schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:33:
[...]
omg, sommige mensen hebben ook alle geluk van de wereld... dat is echt een superfind, gul/ vex waard... ik heb alleen een eth ormus met +3 blizzard
Reg. datum: 18 februari 2002
2 weken geleden vond ik een ohm in een skull pile...quote:HanH schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:33:
[...]
omg, sommige mensen hebben ook alle geluk van de wereld... dat is echt een superfind, gul/ vex waard... ik heb alleen een eth ormus met +3 blizzard
When a man, or a woman, knows what he or she wants, the world steps aside.
Reg. datum: 07 januari 2006
whahahahah das leukquote:corpseflayer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:31:
[...]
2 weken geleden vond ik een ohm in een skull pile...
quote:
... heb ooit met een noob necro een jewel gevonden. schijnt ook veel waard te zijn. ga maar es kijken wat ik ervoor kan traden
voor de goede afloop:
before:

after:

kwakke01 wijzigde dit bericht 30-03-2006 22:57 (31%)
fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
ik heb net even de ancients verslagen met m'n smiter...
quote:HanH schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:09:
great kwakke!
ik heb net even de ancients verslagen met m'n smiter...Dat gaat echt zoo makkelijk...
lekker joh!, kan nu eindelijk ook een beetje meekomen in act 1. is alleen jammer dat de slow cast-bug op de full set er dus nog wél op zit, maar dat mag de pret niet drukken. Zit nu zonder wizzie al dik in de plus qua res, en met wizzie allemaal dik over max
nu maar eff zoeken naar een 2s wand voor m'n white
Reg. datum: 25 februari 2002
quote:TrailBlazer schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:45:
kan je eigenlijk pinddleskins runs nadat je nihltak hebt gedaan hebt.
Zolang je het WP niet pakt wel.
Als je het WP pakt moet je van het WP terug lopen voor Pindle.
CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e
Hij is nog maar level 36, maar heeft 2x Spirit, Viperskin, 1 Barb skills circlet (wordt op level 42 Arreat) en +1 Warcries amulet (moet ik nog omruilen met een +2 die ik heb liggen).
Met Shout en BO boven de 20 kom ik uit op meer dan 2800 def, 12xx life, en ruim max res (+47 van Natural resistance alleen al).
Ik had al een combo Warcry/BO barb, nu maak ik een pure BO barb met Jump om beestjes af te leiden
[i]See Life As It Is, Not As You Want It To Be[/i] D2lod acc: *GooseFM
Reg. datum: 18 februari 2002
Bedoel je dat de rode tp blijft staan als je de wp niet hebt en N quest gedaan is?quote:Skyclad schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 07:36:
[...]
Zolang je het WP niet pakt wel.
Als je het WP pakt moet je van het WP terug lopen voor Pindle.
peke wijzigde dit bericht 31-03-2006 11:02 (4%)
When a man, or a woman, knows what he or she wants, the world steps aside.
quote:corpseflayer schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:02:
[...]
Bedoel je dat de rode tp blijft staan als je de wp niet hebt en N quest gedaan is?
blijkbaar. is dan dus aan te raden om hell nith-tak niet te doen.
wordt dus keys kopen
daarom doen mensen dat dus ookquote:kwakke01 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:29:
[...]
blijkbaar. is dan dus aan te raden om hell nith-tak niet te doen.
wordt dus keys kopen
Nee, mensen kopen de keys omdat die vipers die daar kunnen zitten extreem dodelijk zijn. Zolang je dat WP niet pakt blijft het portal ook wanneer je de quest doet, en als je het wp pakt blijft het portal bestaan zolang je de quest niet doet.quote:
quote:Skyclad schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:44:
[...]
Nee, mensen kopen de keys omdat die vipers die daar kunnen zitten extreem dodelijk zijn. Zolang je dat WP niet pakt blijft het portal ook wanneer je de quest doet, en als je het wp pakt blijft het portal bestaan zolang je de quest niet doet.
ja, dat is ook zo. Dit kan opgelost worden door 'reduce damage by x' mods heb ik ergens gelezen. (http://forum.diabloii.net) Het ligt aan de damage per frame ipv 1x damage van de poison wolken.
het nadeel is dus: Je kan dus niet én Nihlatak vermoorden voor de key én het WP pakken, zonder dat de portal verdwijnt...
/worship mode
dommerick voor de leuke "noob" necro spullen!! heb gister ff vlot act5 gedaan ermee en kreeg zowaar 3 uniques van baal (bagger helaas maar toch leuk om zoveel te krijgen van hem)
nu ook maar gaan sparen voor een TO set, zal wel jaartje duren maar ach..
/end worship mode
20% is het maximum voor een level 8 of 9 jewel, wat betekent dat Low Level Duelers er interesse in kunnen hebben. Vooral als het ook nog andere stats heeft.
Je zal er waarschijnlijk niet geweldig veel voor krijgen, maar als je geluk hebt met wie je treft is het misschien een Pul waard of zo.
btw, een pul zegt me niet zoveel momenteel... vind het leuker om er een TO item voor te krijgen als het idd interessant is
Yokidrink wijzigde dit bericht 31-03-2006 15:37 (41%)
koel, ik heb al 2 pgems en een pskull, ff sparen dusquote:Skyclad schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:42:
De goedkope TO items kosten een paar Perfect Gems elk. De 2 dure (helm en belt) kosten elk ongeveer een Pul rune, oftewel 30 Pgems.
lvl req is idd 9 maar geen extra statsquote:masih schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:58:
20%ed jewel is lem waard, als lvl req.9 is
quote:Yokidrink schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:55:
[...]
koel, ik heb al 2 pgems en een pskull, ff sparen dus
... houdt dus alleen wél rekening met die bug van slow cast...
je kan hem dus wss het beste op een poisonmancer zetten, die cast een stuk minder dan een een BS-necro
Reg. datum: 06 september 2005
Die is geen faster cast rate nodig.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.