Waar zal ik eens beginnen? De afgelopen jaren ( en vele duizenden posts lang
) heb ik hier met veel plezier rondgelopen, mensen ontmoet en de HK / SG een beetje bijgehouden. Dat wil zeggen slotje hier, opmerking daar. Helaas is iedereen de laatste tijd zo braaf geworden dat wij ondertussen met steeds minder werk komen te zitten. Hulde voor alle gebruikers natuurlijk die allemaal zo braaf zijn geworden
. Maar dat betekent dat er steeds minder te doen valt. Dingen die ik liever overlaat aan ons nieuwe bloed, dan aan overjarige modjes die een beetje op het rood zitten te plakken
Tweakers is onlangs aan een nieuwe uitdaging begonnen onder de grote paraplu van VNU. Maar ook privé ben ik begonnen aan een rits van nieuwe uitdagingen. Uitdagingen die eigenlijk de tijd in de week meerdere malen beslaan.
Een en een is twee en daarom heb ik besloten mijn modschap aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. Enorme dank gaat in elk geval uit naar alle leipo's die in de afgelopen jaren heb ontmoet hier op het forum, maar ook op meetings. En natuurlijk naar alle uberleipo's van de crew
. Vrees niet ( of hoop niet ) , je zal me hier nog genoeg tegenkomen, alleen met een wat ander kleurtje.
Tot slot wil ik iedereen - ook van deze plek - van harte uitnodigingen op de volgende Tweakmeat-meeting hier in het prachtige Zoetermeer. ( Hou daarvoor maar het forum in de gaten
) .
Kortom het was me een waar genoegen, maar aan alles komt een eind
Tweakers is onlangs aan een nieuwe uitdaging begonnen onder de grote paraplu van VNU. Maar ook privé ben ik begonnen aan een rits van nieuwe uitdagingen. Uitdagingen die eigenlijk de tijd in de week meerdere malen beslaan.
Een en een is twee en daarom heb ik besloten mijn modschap aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. Enorme dank gaat in elk geval uit naar alle leipo's die in de afgelopen jaren heb ontmoet hier op het forum, maar ook op meetings. En natuurlijk naar alle uberleipo's van de crew
Tot slot wil ik iedereen - ook van deze plek - van harte uitnodigingen op de volgende Tweakmeat-meeting hier in het prachtige Zoetermeer. ( Hou daarvoor maar het forum in de gaten
Kortom het was me een waar genoegen, maar aan alles komt een eind

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.