Toon posts:

VoIPBuster error met Guest account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://xs71.xs.to/pics/06100/voiperror.JPG

Krijg deze als ik ben ingelogd met het Guest account (XP Home)

de oplossing die in hun FAQ staat werkt niet
Ik probeer VoipBuster te starten, maar ik krijg steeds een error: "Critical Error 3,0 - Unable to start the core engine, the application cannot continue" wat moet ik doen?

Zorg eerst dat u een backup heeft van uw belangrijke bestanden. Verwijder vervolgens de inhoud (inclusief subdirectories) van de volgende directory op uw PC: C:Documents and SettingsApplicationDataMicrosoftCryptoRSA (de te verwijderen mappen zien er ongeveer zo uit: S-1-5-21-789085689-1013344182-1866953526-1045)

Deze directories zijn normaal gesproken verborgen, dus u moet uw computer zo instellen dat u verborgen bestanden en mappen kunt zien. Wanneer u VoipBuster de eerstvolgende keer opstart, zal de Microsoft crypto-engine een nieuwe keyset genereren en kunt u weer gebruik maken van VoipBuster.
Als ik kies "Run as" en de account gegevens van een admin gebruik, strart het programma gewoon op.
Het heeft dus duidelijk iets met account/software restrictions/polisy te maken.
Ik heb alleen geen idee hoe ik een guest account moet aan passen zodat hij 1 specifiek programma mag gebruiken!

wie kan mij helpen?

Verwijderd

Klein schopje...

Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
(Win XP MC)

Van de ene op de andere dag werkte dit programma gewoon niet meer. De oplossing die geboden wordt op hun website gaf ook geen resultaat. Het internet afschuimen werkt ook niet..

Reïnstall + restart + reg cleaner geeft ook geen resultaat. En ik ben wel degelijk als admin ingelogt heb dus alle rechten!

edit:

Zag achteraf pas dat dit topic een jaar oud was (dacht dat het maar een dag oud was :s)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 17:39 ]