Toon posts:

Register search program

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma'tje wat mij in staat stelt om in het register te zoeken op basis van datum

Dus als ik iets verander op de pc. Wil ik als ik ga zoeken in het register zoek alles wat veranderrt is binnen de laatste minuut of geef de laatste wijzingen.

Iemand een idee ?

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Onmogelijk. Van bestanden wordt inderdaad bijgehouden wanneer ze voor het laatst veranderd zijn, maar registersleutels niet...

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:29:
Ik zoek een programma'tje wat mij in staat stelt om in het register te zoeken op basis van datum

Dus als ik iets verander op de pc. Wil ik als ik ga zoeken in het register zoek alles wat veranderrt is binnen de laatste minuut of geef de laatste wijzingen.

Iemand een idee ?
Volgens mij is dat niet mogelijk, omdat er geen tijd wordt bijgehouden in het register. Het enige dat je zou kunnen doen is een programma gebruiken dat op bepaalde tijden een snapshot maakt van je register, deze vergelijkt en laat zien wat er veranderd is.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
van sysinternals kun je wel een reg monitor dl, deze slaat iedere key die wordt aangepast of toegevoegd op in een logbestand met tijd/datum erbij.

Oh ja.. je pc wordt er wel bagger traag van :)

[ Voor 15% gewijzigd door DukeBox op 04-03-2006 22:36 ]