tiptel cyberbox 100

Pagina: 1
Acties:
  • 1.903 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tiptel cyberbox 100 en wil die zo perfect mogelijk laten werken met voipbuster.
Iemand een idee hoe?
Of iemand een beter alternatief? :?
Kan het misschien ook met sipps, en zo ja, welke instellingen moet ik dan gebruiken om voipbuster te gebruiken....

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Download en installeer VoIPBuster www.voipbuster.com

Download en installeer Tiptel SkypeManager versie 2.0.0.51 op www.tiptel.be of www.tiptel.nl of http://www.yealink.com/en/otherdown.asp

zet in Skype Manager (met rechtermuisknop menu openen) bij “Geavanceerd” de standaard verbinding op USB en de “Calling identity delivery mode” op DTMF

Download en installeer SkypeManager op http://www.yealink.com/en/otherdown.asp

Download en installeer VoIPBusterMate for Windows V1.0.0.4 (Driver for VoipBuster) van Oct 20, 2005 (dus niet de nieuwere versie) op http://www.yealink.com/en/otherdown.asp

Op je DECT-telefoon eerst 1 sterretje (*) intoetsen en wachten tot het brandende ledje van je Cyberbox van rechts (USB) naar links (TEL) is gesprongen.

Daarna toets je altijd 0031 voor het telefoonnummer in en ook het netnummer (maar dan zonder de 0 ervoor) en sluit je af met een hekje (#).

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 09:42:
Hoi,

Download en installeer VoIPBuster www.voipbuster.com

Download en installeer Tiptel SkypeManager versie 2.0.0.51 op www.tiptel.be of www.tiptel.nl of http://www.yealink.com/en/otherdown.asp

zet in Skype Manager (met rechtermuisknop menu openen) bij “Geavanceerd” de standaard verbinding op USB en de “Calling identity delivery mode” op DTMF

Download en installeer SkypeManager op http://www.yealink.com/en/otherdown.asp

Download en installeer VoIPBusterMate for Windows V1.0.0.4 (Driver for VoipBuster) van Oct 20, 2005 (dus niet de nieuwere versie) op http://www.yealink.com/en/otherdown.asp

Op je DECT-telefoon eerst 1 sterretje (*) intoetsen en wachten tot het brandende ledje van je Cyberbox van rechts (USB) naar links (TEL) is gesprongen.

Daarna toets je altijd 0031 voor het telefoonnummer in en ook het netnummer (maar dan zonder de 0 ervoor) en sluit je af met een hekje (#).

Suc6
Wat moet hij nou met de Skype manager? Ik zou het eerder met de VOIPBuster manager proberen als je VOIPBuster wil gebruiken. Die staat trouwens ook gewoon op de Tiptel site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 06:51
Bigs schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:10:
[...]

Wat moet hij nou met de Skype manager? Ik zou het eerder met de VOIPBuster manager proberen als je VOIPBuster wil gebruiken. Die staat trouwens ook gewoon op de Tiptel site..
Dat staat zo beschreven op de Tiptel site ...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigs schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:10:
[...]

Ik kan er ook niets aan doen, maar het werkt alleen met die SkypeManager, omdat je daar alleen die USB kunt instellen... Ik ben er ook een tijd lang mee bezig geweest, totdat ik op www.adslforum.nl kwam. Je moet alles zelf uitzoeken want er zijn geen handleidingen bij.

Marion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heb vandaag ook de Tiptel Cyberbox 100 gekocht. Wert idd. niet goed met de Voipbustermate 1.0.0.6 versie, bij het intoetsen van het # op het eind belt hij niet.
Heb daarna 1.0.0.4 geinstalleerd en werkt perfect. :)
Heb de Skype manager totaal niet binnengehaald. Met de 1.0.0.6 versie ook niet op USB gezet, dus dat is het ook niet.
Binnenkort meer ervaringen. ;)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ncrflx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
heb ook een tiptel cyberbox 100;

mijn probleem is dat ik bij "settings (voipbuster) " alles op "usb-device" moet zetten wil ik alles over de telefoon kunnen horen ipv mijn pc speakers.

Maar als ik alles op "usb-device" zet ipv mijn creative sb2 werken normale programma's als winamp niet meer over de speakers.. erg lastig dus, zou ik de hele tijd dus moeten switchen. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Kijk eens in je 'configuratiescherm' bij 'Geluiden en audioapparaten' en dan het tabblad 'Audio en spraak' en wat daar verandert als je VB opstart/configureert.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment kan je via www.tiptel.nl een nieuwe versie voipbustermate versie 2.0.1.2 downloaden.
Dit werkt perfect zonder kunstgrepen zoals eerder beschreven. Zelfs gewoon gebeld worden gaat perfect,
Dit geld voor de Cyberbox 100

Bedankt voor deze UITSTEKENDE HULP! Dit is helemaal te gek. Wanneer men je voipnummer belt gaat nu inderdaad zowel de PC als de telefoon rinkelen. Ook kunnen gesprekken die niet opgenomen werden nu gewoon worden afgesloten via je telefoontoetsen. De onbeantwoorde oproep wordt nu onmiddellijk verbroken bij beëindigen van de oproep. Een GOED STUKJE WERK van TIPTEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ncrflx schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 01:57:
heb ook een tiptel cyberbox 100;
Maar als ik alles op "usb-device" zet ipv mijn creative sb2 werken normale programma's als winamp niet meer over de speakers..
Je kan sowieso in Winamp zelf (bij DirectSound output?) aangeven over welke geluids uitvoer apparaat het geluid afgespeeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:26:
Op dit moment kan je via www.tiptel.nl een nieuwe versie voipbustermate versie 2.0.1.2 downloaden.
Dit werkt perfect zonder kunstgrepen zoals eerder beschreven. Zelfs gewoon gebeld worden gaat perfect,
Dit geld voor de Cyberbox 100

Bedankt voor deze UITSTEKENDE HULP! Dit is helemaal te gek. Wanneer men je voipnummer belt gaat nu inderdaad zowel de PC als de telefoon rinkelen. Ook kunnen gesprekken die niet opgenomen werden nu gewoon worden afgesloten via je telefoontoetsen. De onbeantwoorde oproep wordt nu onmiddellijk verbroken bij beëindigen van de oproep. Een GOED STUKJE WERK van TIPTEL!
Even ter info voor mensen die later nog een Tiptel CB 100 willen aanschaffen:
De Tiptel Cyberbox 100 is hetzelfde als de A-link IBU3 en de USB-B2k en wordt niet meer geproduceerd (A-Link site, end of life) De modellen die dus nog worden verkocht zijn dus voorraad.

Het lijkt er op dat velen tevreden zijn met dit boxje, dacht het daarom maar te vermeldden.

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor het kicken, maar ik heb ook een Tiptel Cyberbox.. Nu werkt alles helemaal perfect, ik heb een Siemens Gigaset A160 aangesloten als handset.. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar dat het toestel gaat rinkelen bij een binnenkomend gesprek, maar mijn speakerset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrite
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Je moet bij "windows sounds en audio devices" instellen dat de tiptel ipv je standaard geludskaart wordt gebruikt voor telefoonverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand uitleggen waarom mijn manager for voipbuster niet opstart met windows en ik het elke keer opn moet installeren?

bedankt

Paul
Pagina: 1