Jeffry heeft wel heel kort iets genoemd over een call of duty server, maar wat precies de invulling er van was...geen id

Werd eigenlijk in 1 adem genoemd met personeelsuitje naar Parijs/Disney.
Contract wat je normaliter aangeboden wordt begreep ik is een 1jarig contract waarbij vooraf de keuze gemaakt moet worden tussen detachering of detavast als ik goed begrepen heb?
In hoeverre is je POP/ontwikkeling/studie haalbaar qua tijdsbesteding buiten werktijd om enzo?
Is voornamelijk thuisstudie of wordt je geacht dit op lokatie te doen? (er is kort wat verteld over de happyacademy maar niet echt inhoudelijk hierop ingegaan vw 1e gesprek/oriënterend idee)
Vond wel beetje verrassend dat je moet kiezen tussen leaseauto of openbaar vervoer, temeer meest snelle reismiddel per project kan verschillen lijkt me als je als detacheerder gaat werken? (vw files e.d)
In ieder geval was 1e indruk positief en een leuk, open gesprek en had ik niet direct het idee dat je een ''nummer'' bent in een organisatie. Werken in een teamverband is iig iets waar ik waarde aan hecht, hou niet zo van ''ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit. Jeffry noemde ook op dat ze nu ~85 medewerkers hebben en niet veel groter willen om het menselijk aspect niet te verliezen. Ook letten ze er op of de personen ook bij elkaar passen als groep zijnde, ook niet iets wat je direct verwacht van een detacheerder.
Al met al een leuk 1e gesprek waarbij ik even afwacht wat ze volgende week gaan aanbieden en in hoeverre dit een vooruitgang is t.o.v. huidige contract
Hoe leuk een 1e gesprek is, ik moet wel een goed contractaanbieding krijgen wil ik een vast contract gaan opzeggen natuurlijk