Gathering of Tweakers

Quicksearch
@ your service
Reg. datum: 07 december 2001

quote:
wvkreg schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:46:
[...]

Nou, het is maar waar je blij van wordt (projectauto?)...maar je bent MCSA op de SD en geeft w2k3 training en werkt al als PM.
Bijzonder happy bedrijf zo te horen :-)
Ik zal het wel verkeerd begrijpen, maar ik vindt het nogal opportuun zeg maar.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
Ben net MCSA, dus zo gek is het niet om nog op de SD te werken, heb geen projectauto maar een leaseauto.
En wat is er mis om training te geven aan je eigen collega's? Papiertjes zeggen niet alles hoor.
Trouwens, ik ben zelfs bevoegd om je (eventuele) kinderen les te geven, dat is echt niet veel anders hoor ;)
SD werk is ook niet altijd alleen maar de telefoon opnemen..
Werkt "al" als PM? Je weet niet eens wat voor een klus het is..
Dus ik denk dat je het verkeerd begrijpt..

Silver Surfer...

St@m en timmai kunnen je mij beetje je geschiedenis vertellen hoe het bij jou ging enzo :)
ben namelijk wel geinteresseerd in jou belevenissen van bv de 1e periode bij Happycustomers..

mag eventueel ook wel via msn/mail als je dat liever heb...

Wil graag meer info lezen/horen temeer ik nu een vast contract heb bij een organisatie...en dus niet zomaar sprong in diepe waag gezien ik oa een hypotheek heb die maandelijks voldaan moet worden :P

Overigens zou het best Jeffry geweest kunnen zijn...jongen met bril en kort/stekelig kapsel zeg maar :) (ff simpele samenvatting ;) )
Hij deed meerendeel van het gesprek waarbij Frank af en toe tussen door kwam/bijviel

yonexfreak wijzigde dit bericht 09-05-2008 17:38 (20%)

I don't drive fast, I only fly low!

WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

quote:
yonexfreak schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:29:
St@m en timmai kunnen je mij beetje je geschiedenis vertellen hoe het bij jou ging enzo :)
ben namelijk wel geinteresseerd in jou belevenissen van bv de 1e periode bij Happycustomers..

mag eventueel ook wel via msn/mail als je dat liever heb...

Wil graag meer info lezen/horen temeer ik nu een vast contract heb bij een organisatie...en dus niet zomaar sprong in diepe waag gezien ik oa een hypotheek heb die maandelijks voldaan moet worden :P

Overigens zou het best Jeffry geweest kunnen zijn...jongen met bril en kort/stekelig kapsel zeg maar :) (ff simpele samenvatting ;) )
Hij deed meerendeel van het gesprek waarbij Frank af en toe tussen door kwam/bijviel
Ikzelf ben nu een maand in dienst, en had inderdaad ook een gesprek met Jeffry en Frank. Ik wilde graag per direct beginnen, en dat kon. Daarom moest er wel nog naar een passend project gezocht worden, omdat ik niet zomaar een simpel eerste lijns functie wilde, en Happy ook een goede match wilde vinden. Hierdoor heb ik eerst 1,5 week intern in Naarden gezeten, wat opzicht echt ideaal is. Je leert het bedrijf kennen en je hebt de tijd om alvast wat te studeren etc. Inmiddels zit ik nu 3 weken op project (wat slechts voor een maandje was) maar het volgende project staat alweer klaar.

Ik ben uitermate te spreken over de sfeer bij Happy. Er wordt echt naar je geluisterd en het is gewoon echt een heel leuk bedrijf. Hebben jullie het ook over de Call of Duty server gehad?

WHWWLMXP

Jeffry heeft wel heel kort iets genoemd over een call of duty server, maar wat precies de invulling er van was...geen id :) Werd eigenlijk in 1 adem genoemd met personeelsuitje naar Parijs/Disney.

Contract wat je normaliter aangeboden wordt begreep ik is een 1jarig contract waarbij vooraf de keuze gemaakt moet worden tussen detachering of detavast als ik goed begrepen heb?

In hoeverre is je POP/ontwikkeling/studie haalbaar qua tijdsbesteding buiten werktijd om enzo?
Is voornamelijk thuisstudie of wordt je geacht dit op lokatie te doen? (er is kort wat verteld over de happyacademy maar niet echt inhoudelijk hierop ingegaan vw 1e gesprek/oriënterend idee)

Vond wel beetje verrassend dat je moet kiezen tussen leaseauto of openbaar vervoer, temeer meest snelle reismiddel per project kan verschillen lijkt me als je als detacheerder gaat werken? (vw files e.d)

In ieder geval was 1e indruk positief en een leuk, open gesprek en had ik niet direct het idee dat je een ''nummer'' bent in een organisatie. Werken in een teamverband is iig iets waar ik waarde aan hecht, hou niet zo van ''ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit. Jeffry noemde ook op dat ze nu ~85 medewerkers hebben en niet veel groter willen om het menselijk aspect niet te verliezen. Ook letten ze er op of de personen ook bij elkaar passen als groep zijnde, ook niet iets wat je direct verwacht van een detacheerder.

Al met al een leuk 1e gesprek waarbij ik even afwacht wat ze volgende week gaan aanbieden en in hoeverre dit een vooruitgang is t.o.v. huidige contract :)

Hoe leuk een 1e gesprek is, ik moet wel een goed contractaanbieding krijgen wil ik een vast contract gaan opzeggen natuurlijk ;)

Nou gisteren gebeld door Frank met mededeling dat ze erg enthousiast zijn over vorige gesprek en graag een 2e gesprek willen.

Aangezien ik zelf ook positief was over 1e gesprek is het aangaan van een 2e gesprek geen probleem ;)

Dit keer zal Jeffry er niet bij zijn maar zal gesprek plaatsvinden met Frank en Manon wederom in Naarden.

Ben benieuwd wat ik in dit 2e gesprek mag verwachten :)

ok gesprek is verhuisd naar volgende week
dit x gesprek met manon en een field manager....wat kan ik verwachten op dit gesprek???

(technische test kennis ofzo?)

quote:
yonexfreak schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:33:
ok gesprek is verhuisd naar volgende week
dit x gesprek met manon en een field manager....wat kan ik verwachten op dit gesprek???

(technische test kennis ofzo?)
Hoi yonexfreak,

Ikzelf ben bijna 1 maand in dienst bij HappyCustomers. Daarvoor heb ik ruim 3 jaar bij Centric gewerkt waar ik een vast contract had. Ik zat er goed en mocht niet klagen, dat happy om de hoek kwam kijken was puur toeval. Dit resulteerde wel in een superleuk gesprek (in Naarden) met Franck en Jeffrey. De dag erna kreeg ik al een aanbieding en ben daar zo goed als dezelfde dag op in gegaan. Ik weet niet precies wat een 2e gesprek bij happy inhoudt, ik ben maar 1x op gesprek geweest namelijk. Maar ik denk dat als je met Manon een gesprek krijgt en met een fieldmanager dan zal dat waarschijnlijk Rene Reijenga zijn. Is mijn manager in ieder geval. Ik zit nu voor een project (virtualisatie) bij Equens te Utrecht. Bevalt me super. Maar héél veel succes bij het gesprek en ik lees later nog wel hoe het verlopen is.

Hier ook een nieuwe HC medewerker, kantoor Apeldoorn :)
Leuk om te beginnen, deze werkgever lijkt me. Vanaf 8 sept aan de bak.

Nissanclub Nederland

welkom aankomende collega ;)
(begin zelf per 1-10 overigens, maar eerst nog even introductie eind juli)

Op welk kantoor?

Nissanclub Nederland

@ your service

quote:
Naarden als ik even teruglees.
Welkom collega ik weet zeker dat het je gaat bevallen :)
(Ik zit bij kantoor Apeldoorn)
Ah, Da Bonkie is dus die derde PSV'er, zal in de nieuwsbrief ff je gezicht erbij zoeken.. ik sta er ook wel in (poker stukkie ;) )

St@m wijzigde dit bericht 17-07-2008 15:25 (20%)

Silver Surfer...

Kheb net ook nieuwsbriefstukje ingeleverd per mail aan Wouter :)
Kheb nog wel hoop te leren, kom vrij blanco van school maar das niet erg.

DaMasterPNut wijzigde dit bericht 17-07-2008 15:50 (36%)

Nissanclub Nederland

quote:
idd kantoor Naarden :)
31-7 introdag en begin per 1okt a.s

als ik die website zo zie krijg ik een beetje goedkoop , nietprofessioneel, net-startend bedrijf gevoel erbij +de site werkt minder goed in FF. Kan er totaal naast zitten over hoe het bedrijf echt is maar die website geeft mij iig een naar gevoel.

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870 ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

@ your service

Ik weet niet precies wat er goed werkt in FF, gebruik zelf ook FF, maar de site werkt prima.
Wil niet alles verdedigen, het is geen topsite, maar als ik deze vergelijk met de site van centric.. nou.. als er iets niet professioneel overkomt..

Verder denk ik ook niet dat het een goed idee is om je mening te baseren op een website :P maar dat is mijn mening

St@m wijzigde dit bericht 19-07-2008 19:20 (19%)

Silver Surfer...

quote:
St@m schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:23:
[...]

Naarden als ik even teruglees.
Welkom collega ik weet zeker dat het je gaat bevallen :)
(Ik zit bij kantoor Apeldoorn)
Ah, Da Bonkie is dus die derde PSV'er, zal in de nieuwsbrief ff je gezicht erbij zoeken.. ik sta er ook wel in (poker stukkie ;) )
St@m... klopt als een bus....maar 3e??? Vooralsnog was ik ervan overtuigd dat er maar 2 waren..... Maar goed.....hoe wist je dat?? Als ik vragen mag??

@ your service

quote:
Da Bonkie schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:06:
[...]

St@m... klopt als een bus....maar 3e??? Vooralsnog was ik ervan overtuigd dat er maar 2 waren..... Maar goed.....hoe wist je dat?? Als ik vragen mag??
Uit je profiel :P
Voor zover ik weet ben je de 3e ;) Iemand uit Naarden, ikke en jij dan..

Silver Surfer...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Tweakers.net Jobs
Tweakers.net Jobs
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws