Reg. datum: 14 december 2007
Heb het er erg naar mijn zin. Heel relaxte sfeer, leuke bedrijfsuitjes en meetings.
Mogelijkheden om door te groeien en een knap salaris.
Gewoon solliciteren zou ik zeggen!
GoT Index » Werk en Inkomen » Werken bij HappyCustomers
quote:GeitenbreierNL schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:56:
Ik zeg goed bedrijf! Werk er al jaren en nog steeds erg tevreden!
AMD 2000+ | ASUS A7V600 | 1024 mb DDRRAM (333mhz) | ASUS gf4 MX440 | 30 GB Seagate barracuda | LG DVD-ROM 16 x 48 | Lite-On 48 x 12 x 48
Hoek kun je dan ooit oordelen over detacheerders? Als je er nooit zelfs maar gesolliciteert hebt?quote:forzaola01 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:40:
[...]
Pikkie getrapt?
Ik zal mijn post verwijderen. Je heb opzich wel gelijk dat je dat niet kan bepalen op de naam zelf. maar die naam kom op man...
Verder nooit afgewezen en zeker niet door detacheerders(omdat ik er nooit gesolliciteerd heb...)
WHWWLMXP
I don't drive fast, I only fly low!
Ja klopt, ik heb uiteindelijk ook gekozen voor Happy Customers door de professionaliteit en de sfeer. Echt hele positieve gesprekken gehad, en qua arbeidsvoorwaarden zeer goed.quote:Griffin2k schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:12:
Happy Customers.. zitten zij niet in Naarden?Zo ja, dan daar ook tijdje terug een kennismakingsgesprek gehad.
Erg leuke informele kennismaking. Maakte wat betreft kennis en vakgebied een professionele indruk.
Helaas konden we de arbeidsvoorwaarden niet rondkrijgen, anders had ik er wellicht ook gewerkt
WHWWLMXP
Hetzelfde verhaal als jij , kreeg ook geen aanbieding hehequote:Griffin2k schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:12:
Happy Customers.. zitten zij niet in Naarden?Zo ja, dan daar ook tijdje terug een kennismakingsgesprek gehad.
Erg leuke informele kennismaking. Maakte wat betreft kennis en vakgebied een professionele indruk.
Helaas konden we de arbeidsvoorwaarden niet rondkrijgen, anders had ik er wellicht ook gewerkt
If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...
inmiddels al contact opgenomen?quote:yonexfreak schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:19:
Sinds gisteren heb ik ook mijn cv geplaatst op monsterboard wat meteen leidt tot een aardige stapel mails (kan niet persoonlijk benaderd worden)
1 mail die erbij zat is ook van Happy Customors en zie toevallig net dit topic waarbij de recente reacties idd positief lijken, mij viel al wel de manier op waarop de mail geformuleerd was
Misschien dat ik ook even contact opneem met ze, kan allicht eens gesprek aangaan en kijken wat ze willen en vooral welke lokatie(s) ze in gedachten hebben
WHWWLMXP
yonexfreak wijzigde dit bericht 16-04-2008 18:55 (26%)
hebben ze daar bij dat gesprek niets over kunnen zeggen?quote:DaddyKoel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:39:
Ik ben gister bij Happy Customers geweest voor een gesprek.
Liep best lekker en ik moet zeggen er hing bji het gesprek een prettige informele sfeer.
Zijn er hier nog meer mensen die bij Happy Customers werken, ik ben best nieuwsgierig eigenlijk naar de arbeidsvoorwaarden.Bonussen, 13e maand, laptop of lease auto
WHWWLMXP
Had je toch gisteren kunnen vragen? Is voor iedere persoon weer anders natuurlijk.quote:DaddyKoel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:39:
Ik ben gister bij Happy Customers geweest voor een gesprek.
Liep best lekker en ik moet zeggen er hing bji het gesprek een prettige informele sfeer.
Zijn er hier nog meer mensen die bij Happy Customers werken, ik ben best nieuwsgierig eigenlijk naar de arbeidsvoorwaarden.Bonussen, 13e maand, laptop of lease auto
Silver Surfer...
DaddyKoel wijzigde dit bericht 07-05-2008 19:07 (14%)
WHWWLMXP
If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...
Ik zit nu ongeveer anderhalf jaar bij Happy, rustig mijn examens aan het halen, ben nu net MCSA, zit nog wel op de SD maar hoop toch zeker dat ik binnenkort wat uitdagendere projecten voorgeschoteld krijg.quote:DaddyKoel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:59:
Ja ik had dat gister inderdaad wel kunnen vragen, maar was nog meer een beetje een oriënterend gesprekje.Maar achteraf liep dat best lekker voor beide partijen heb ik het idee.
Ik ben zelf in Naarden op gesprek geweest.
St@m mag ik vragen wat je doet bij Happy Customers en zit je er al lang?
Silver Surfer...
ik zit in midden, of misschien heet dat nu nog west. Naarden in ieder gevalquote:St@m schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:39:
[...]
Ik zit nu ongeveer anderhalf jaar bij Happy, rustig mijn examens aan het halen, ben nu net MCSA, zit nog wel op de SD maar hoop toch zeker dat ik binnenkort wat uitdagendere projecten voorgeschoteld krijg.
Verder geef ik trainingen (Windows 2003 server) en komt er binnenkort een klus aan die ik ga behandelen als projectmanager.
Toen ik begon heb ik gewoon een auto als projectauto gekregen, inmiddels heb ik gewoon een eigen leasebak, dat ze de regeling hebben aangescherpt naar MSCA=auto heb ik niet meegekregen.
@ Timmai17, waar zit jij dan? Oost of West?
WHWWLMXP
yonexfreak wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:10 (13%)
St@m wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:37 (90%)
Silver Surfer...
Nou, het is maar waar je blij van wordt (projectauto?)...maar je bent MCSA op de SD en geeft w2k3 training en werkt al als PM.quote:St@m schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:39:
[...]
Ik zit nu ongeveer anderhalf jaar bij Happy, rustig mijn examens aan het halen, ben nu net MCSA, zit nog wel op de SD maar hoop toch zeker dat ik binnenkort wat uitdagendere projecten voorgeschoteld krijg.
Verder geef ik trainingen (Windows 2003 server) en komt er binnenkort een klus aan die ik ga behandelen als projectmanager.
Toen ik begon heb ik gewoon een auto als projectauto gekregen, inmiddels heb ik gewoon een eigen leasebak, dat ze de regeling hebben aangescherpt naar MSCA=auto heb ik niet meegekregen.
@ Timmai17, waar zit jij dan? Oost of West?
MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos