Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 14 december 2007

Ik werk nu bijna een jaar bij Happy Customers.
Heb het er erg naar mijn zin. Heel relaxte sfeer, leuke bedrijfsuitjes en meetings.
Mogelijkheden om door te groeien en een knap salaris.
Gewoon solliciteren zou ik zeggen!

eens een prutser altijd ....
Reg. datum: 19 november 2001

quote:
GeitenbreierNL schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:56:
Ik zeg goed bedrijf! Werk er al jaren en nog steeds erg tevreden!
offtopic:
@GeitenbreierNL, account alleen aangemaakt om hierop te reageren?

Ik heb 3 jaar bij HappyCustomers gewerkt en het er erg naar mijn zin gehad. IT Detacheerders als Happy zijn echter wel afhankelijk van de conjunctuur. Toen een "tijdelijke" opdracht na een jaar naar mijn mening lang genoeg had geduurt en ik aangaf naar een andere plek te willen was dit niet mogelijk omdat op dat moment de economie in een dipje zat en er gewoon geen andere opdrachten waren.

Ik heb toen eieren voor mijn geld gekozen en ben gaan studeren (bijna klaar :+ )

Al met al een leuk bedrijf maar wie op zoek is naar veel wisselingen moet ook de conjunctuur in de gaten houden of dat heel duidelijk maken bij het management.

AMD 2000+ | ASUS A7V600 | 1024 mb DDRRAM (333mhz) | ASUS gf4 MX440 | 30 GB Seagate barracuda | LG DVD-ROM 16 x 48 | Lite-On 48 x 12 x 48

quote:
forzaola01 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:40:
[...]

Pikkie getrapt?
Ik zal mijn post verwijderen. Je heb opzich wel gelijk dat je dat niet kan bepalen op de naam zelf. maar die naam kom op man...

Verder nooit afgewezen en zeker niet door detacheerders(omdat ik er nooit gesolliciteerd heb... :P )
Hoek kun je dan ooit oordelen over detacheerders? Als je er nooit zelfs maar gesolliciteert hebt?

WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

ik heb ook behoorlijk wat reacties gehad naar aanleiding van mijn CV op marktplaats, in eerste instantie een voicemail bericht van Happy Customers genegeerd, maar ik ga ze morgen toch maar even terugbellen. Hoor veel positieve verhalen.

WHWWLMXP

Sinds gisteren heb ik ook mijn cv geplaatst op monsterboard wat meteen leidt tot een aardige stapel mails (kan niet persoonlijk benaderd worden)

1 mail die erbij zat is ook van Happy Customors en zie toevallig net dit topic waarbij de recente reacties idd positief lijken, mij viel al wel de manier op waarop de mail geformuleerd was :)

Misschien dat ik ook even contact opneem met ze, kan allicht eens gesprek aangaan en kijken wat ze willen en vooral welke lokatie(s) ze in gedachten hebben ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Happy Customers.. zitten zij niet in Naarden? :) Zo ja, dan daar ook tijdje terug een kennismakingsgesprek gehad.
Erg leuke informele kennismaking. Maakte wat betreft kennis en vakgebied een professionele indruk.

Helaas konden we de arbeidsvoorwaarden niet rondkrijgen, anders had ik er wellicht ook gewerkt

WHWWLMXP

quote:
Griffin2k schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:12:
Happy Customers.. zitten zij niet in Naarden? :) Zo ja, dan daar ook tijdje terug een kennismakingsgesprek gehad.
Erg leuke informele kennismaking. Maakte wat betreft kennis en vakgebied een professionele indruk.

Helaas konden we de arbeidsvoorwaarden niet rondkrijgen, anders had ik er wellicht ook gewerkt
Ja klopt, ik heb uiteindelijk ook gekozen voor Happy Customers door de professionaliteit en de sfeer. Echt hele positieve gesprekken gehad, en qua arbeidsvoorwaarden zeer goed.

WHWWLMXP

Naarden/Bussum is bijna huis-aan-huis detacheerders volgens mij, er zit daar echt verschrikkelijk veel.

Je Gekke Bek!

quote:
Griffin2k schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:12:

Hetzelfde verhaal als jij , kreeg ook geen aanbieding hehe

If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...

WHWWLMXP

quote:
yonexfreak schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:19:
Sinds gisteren heb ik ook mijn cv geplaatst op monsterboard wat meteen leidt tot een aardige stapel mails (kan niet persoonlijk benaderd worden)

1 mail die erbij zat is ook van Happy Customors en zie toevallig net dit topic waarbij de recente reacties idd positief lijken, mij viel al wel de manier op waarop de mail geformuleerd was :)

Misschien dat ik ook even contact opneem met ze, kan allicht eens gesprek aangaan en kijken wat ze willen en vooral welke lokatie(s) ze in gedachten hebben ;)
inmiddels al contact opgenomen?

WHWWLMXP

ja eind vorige week contact gehad en een afspraak gemaakt voor 9 mei.
was alweer vergeten dat ik hier gepost had hehe

yonexfreak wijzigde dit bericht 16-04-2008 18:55 (26%)

Ik ben gister bij Happy Customers geweest voor een gesprek.
Liep best lekker en ik moet zeggen er hing bji het gesprek een prettige informele sfeer.

Zijn er hier nog meer mensen die bij Happy Customers werken, ik ben best nieuwsgierig eigenlijk naar de arbeidsvoorwaarden.Bonussen, 13e maand, laptop of lease auto

WHWWLMXP

quote:
DaddyKoel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:39:
Liep best lekker en ik moet zeggen er hing bji het gesprek een prettige informele sfeer.

Zijn er hier nog meer mensen die bij Happy Customers werken, ik ben best nieuwsgierig eigenlijk naar de arbeidsvoorwaarden.Bonussen, 13e maand, laptop of lease auto
hebben ze daar bij dat gesprek niets over kunnen zeggen?

WHWWLMXP

@ your service
Reg. datum: 07 december 2001

quote:
DaddyKoel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:39:

Had je toch gisteren kunnen vragen? Is voor iedere persoon weer anders natuurlijk.
Er is sowieso een bonus regeling (als je aan je billable uren komt) van even uit mijn hoofd 4% van je jaarsalaris, deze kan oplopen wanneer je "extra" dingen doet. Zoals trainingen geven enz.

Ikzelf heb een auto en een laptop.
Waar ben je op gesprek geweest?
Naarden of Apeldoorn?

Silver Surfer...

Ja ik had dat gister inderdaad wel kunnen vragen, maar was nog meer een beetje een oriënterend gesprekje.Maar achteraf liep dat best lekker voor beide partijen heb ik het idee.
Ik ben zelf in Naarden op gesprek geweest.

St@m mag ik vragen wat je doet bij Happy Customers en zit je er al lang?

DaddyKoel wijzigde dit bericht 07-05-2008 19:07 (14%)

WHWWLMXP

Laptop krijg je als je door je proeftijd heen bent. Auto als je MCSA hebt, al kun je ook een projectauto krijgen als je project ver weg is.

WHWWLMXP

Oh al die randzaken zijn dus wel aanwezig, ik vroeg er nog niet naar in eerste instantie omdat ik het ook eerst belangrijker vind om te kijken hoe het bedrijf in elkaar steekt en wat voor sfeer er heerst.

Je Gekke Bek!

Mijn gevoel was ook wel goed , in het eerste gesprek vroeg hij mij wat ik vooral verwachte en eiste , dat gaf ik aan wat ik echt een pre vond maar achteraf was dat blijkbaar teveel uiteindelijk kreeg ik het wel bij een andere detacheerder en die loste dus wel mn eisen in...

Maja laptop heb ik niet...

If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...

@ your service

quote:
DaddyKoel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:59:
Ja ik had dat gister inderdaad wel kunnen vragen, maar was nog meer een beetje een oriënterend gesprekje.Maar achteraf liep dat best lekker voor beide partijen heb ik het idee.
Ik ben zelf in Naarden op gesprek geweest.

St@m mag ik vragen wat je doet bij Happy Customers en zit je er al lang?
Ik zit nu ongeveer anderhalf jaar bij Happy, rustig mijn examens aan het halen, ben nu net MCSA, zit nog wel op de SD maar hoop toch zeker dat ik binnenkort wat uitdagendere projecten voorgeschoteld krijg.
Verder geef ik trainingen (Windows 2003 server) en komt er binnenkort een klus aan die ik ga behandelen als projectmanager.
Toen ik begon heb ik gewoon een auto als projectauto gekregen, inmiddels heb ik gewoon een eigen leasebak, dat ze de regeling hebben aangescherpt naar MSCA=auto heb ik niet meegekregen.

@ Timmai17, waar zit jij dan? Oost of West?

Silver Surfer...

Zozo het topic leeft weer aardig zo te zien :). De arbeidsvoorwaarden zijn inderdaad gewoon goed. En sinds kort hebben ze ook een vestiging in Apeldoorn en in Gouda wordt er binnenkort ook een vestiging geopend dus als je daar in de buurt woont is het zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken.

WHWWLMXP

quote:
St@m schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:39:
[...]

Ik zit nu ongeveer anderhalf jaar bij Happy, rustig mijn examens aan het halen, ben nu net MCSA, zit nog wel op de SD maar hoop toch zeker dat ik binnenkort wat uitdagendere projecten voorgeschoteld krijg.
Verder geef ik trainingen (Windows 2003 server) en komt er binnenkort een klus aan die ik ga behandelen als projectmanager.
Toen ik begon heb ik gewoon een auto als projectauto gekregen, inmiddels heb ik gewoon een eigen leasebak, dat ze de regeling hebben aangescherpt naar MSCA=auto heb ik niet meegekregen.

ik zit in midden, of misschien heet dat nu nog west. Naarden in ieder geval :) Maar ik ben ook bijzonder positief. Werk er nu een maand en de sfeer is echt heel goed. Je bent zeker geen nummertje.

WHWWLMXP

Ik moet overigens nog maar zien of die arbeidsvoorwaarden wel van toepassing zijn voor mij, de kans is best groot dat ik onder werving en selectie val en dus gelijk ergens anders onder gebracht ga worden.

zojuist ook terug van een leuk, informeel gesprek die eigenlijk alle kanten opging
Idd gesproken over richting detachering of detavast verhaal, leaseauto voor mcsa of projectauto.

Heb in totaal gesprek gehad van ongeveer 1 1/2u waarbij ik idee heb dat we alle 3 positief zijn en mogelijkheden zien voor toekomst.

Ook huidige salaris wat ik nu verdien bij mijn werkgever aangegeven als absoluut minimum anders geen toekomst werd ook niet direct als struikelblok gezien, het leek ze aardig arbeidsconform.

Ik wacht even af waar ze volgende week mee aankomen, eens zien hoe concreet dit is, een 1e gesprek blijft toch altijd beetje aftasten en beetje verhaal van alles is mogelijk...

Begin volgende week nemen ze contact op en dan zie ik wel weer verder :)
Gesprek was in Naarden overigens met Frank en nog een jongen met bril (even naam kwijt..iets van stefan?)

yonexfreak wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:10 (13%)

@ your service

Niet Jeffry?

Maar goedzo :) Nog over deze topic gehad? Kunnen ze zien hoe goed ik aan het slijmen ben haha.
Maar mooi dat het gesprek positief was :) Altijd leuk nieuwe collega's, als zie ik de mensen van west niet zo vaak.

St@m wijzigde dit bericht 09-05-2008 14:37 (90%)

Silver Surfer...

quote:
St@m schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:39:
[...]

Nou, het is maar waar je blij van wordt (projectauto?)...maar je bent MCSA op de SD en geeft w2k3 training en werkt al als PM.
Bijzonder happy bedrijf zo te horen :-)
Ik zal het wel verkeerd begrijpen, maar ik vindt het nogal opportuun zeg maar.

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Tweakers.net Jobs
Tweakers.net Jobs
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws