paint starten vanuit windows viewer

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 00:21
hey,

ik heb een probleem namelijk:

als ik vanuit windows viewer naar paint wil gaan met het volgende knopje :

Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/7001/tweakers4vh.jpg

dan sluit die windows viewer af maar hij start paint niet op.

ik vraag me af wat ik dan fout doe.

kheb a8n-sli deluxe, ati x 800 amd 939 3500+ en 2 x 512 ddr 3200 ram.

software (ik denk dat hier de fout ligt. ik kan me wel heugen dat hij het wel eens gedaan heeft).

ati drivers
imageshack tools,
windows xp sp 2

elke keer als ik met mijn pc terug ga met een backup van norton ghost 2003. dan update ik mijn pc weer een maak daar dan weer een backup van en zo ga ik door. ik schrijf voor mezelf altijd wat notities erbij op die ik nog moet verbeteren. mischien dat jullie ze het verkeerde programma ertussen zien staan of iets. tis wel in eigen woorde :P

updategeschiedenis 4:

-windows xp cd key met dat proggie en xp anti spy
-pipview **************
-laat balloontips terug zien
-http://192.168.1.254/ corp
-upload map en anders gedeelde bestanden
-ati cd
-norton ghost updaten

updategeschiedenis 3:

-dat ene bestand om met kladblok te openen
-netwerkbrug toch verwijderen
-winrar
-nero
-windows media player herhalen en willekeurig
-en windows explorer net zo aanpassen als IE
-.ogg bestanden selecteren
-alles in de documenten map verwijderen
-windows media player 200%
-bios boot
-windows xp cd key wisselen
-imageshack

updategeschiedenis 2:

-winrar
-troep van je c halen
-.pdf reader
-powerpoint installeren
-xp anti spy doen
-overal auto aanmelden. xfire tvgids, imageshack, tweakers
-alles op toetsenbord eens proberen
-microsoft antispyware
-tray icoontjes verbergen
-nero burning installeren plus plugins
-die nietuwe codec pack http://www.codecguide.com/download_mega.htm
-msn hack

updategeschiedenis 1:

-msn lettertype plus andere instellingen.
-ster als icoon
-blue mountain skin

edit: kheb ook al vlug gezocht maar kon niks vinden. ik moet wel zeggen zoeken op forums kan ik niet zo goed.

[ Voor 3% gewijzigd door kami124 op 14-02-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
ik kick mezelf ff.

want kga over 5 min. pitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60666

Dat ligt eraan welke plaatjes je viewt
Als het een .bmp of .jpg is, klik dan in de windowsverkenner met Shift ingedrukt met de rechtermuistoets op de BPM of JPG, kies dan openen met en klik op programma kiezen, kies daar dan paint en zet het vinkje voor altijd dit programma kiezen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Anoniem: 60666 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:15:
Dat ligt eraan welke plaatjes je viewt
Als het een .bmp of .jpg is, klik dan in de windowsverkenner met Shift ingedrukt met de rechtermuistoets op de BPM of JPG, kies dan openen met en klik op programma kiezen, kies daar dan paint en zet het vinkje voor altijd dit programma kiezen aan.
uuhm volgensmij snap ik jouw niet of jij mij niet.

ik wil eerst het plaatje lekker kunnen bijkijken met windows viewer. en als ik zie dat het dan niet mooi is of iets wil ik pas naar paint gaan.

niet direct naar paint gaan.

en btw waarom shift indrukken eigenlijk :S.

maar toch bedankt voor je post

[ Voor 7% gewijzigd door kami124 op 14-02-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Eeeuhm. Na 10 minuten je topic omhoog schoppen is altijd onzin en zeker als je toch naar bed gaat en enige reacties toch niet planned te gaan zien. Niet meer doen ajb, kicken is pas na 24 uur de bedoeling. Eerder is niet netjes tegenover de andere users. Zie ook de not-done zaken op GoT.

Hoe dan ook: dit leest nogal lastig. Gebruk ajb. even gewoon hoofdletters in je teksten.

Ik heb trouwens geen idee wat "dat ene bestand " etc is due kan daar weinig over kwijt :+

Het punt is / kan zijn dat de Bewerken koppeling niet klopt. Gaat het wel goed via rechtermuisknop -> bewerken (of edit)? Check ook even via Verkenner -> Folder options -> File types wat er daar staat onder Advanced.

Ik zie zo 1-2-3 niets op support.microsoft.com iig. Komt er een error in je Event log / Logboek?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
F_J_K schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:29:
offtopic:
Eeeuhm. Na 10 minuten je topic omhoog schoppen is altijd onzin en zeker als je toch naar bed gaat en enige reacties toch niet planned te gaan zien. Niet meer doen ajb, kicken is pas na 24 uur de bedoeling. Eerder is niet netjes tegenover de andere users. Zie ook de not-done zaken op GoT.

Hoe dan ook: dit leest nogal lastig. Gebruk ajb. even gewoon hoofdletters in je teksten.

Ik heb trouwens geen idee wat "dat ene bestand " etc is due kan daar weinig over kwijt :+

Het punt is / kan zijn dat de Bewerken koppeling niet klopt. Gaat het wel goed via rechtermuisknop -> bewerken (of edit)? Check ook even via Verkenner -> Folder options -> File types wat er daar staat onder Advanced.

Ik zie zo 1-2-3 niets op support.microsoft.com iig. Komt er een error in je Event log / Logboek?
offtopic
ok ik zal vervolgens even wachten met kicken. sorry dat mijn spreektaal zo slecht is. ik gebruik eigenlijk alleen nog maar msn taal.

ontopic.

bewerken met rechtermuisknop op zo'n plaatje doet hij wel paint starten.

waar kan ik die error zien in mijn logboek. of hoe kom ik in mijn logboek?

en bij geavenceerde eigenschappen van de map staat alleen het tweede vinkje ( deze map indexeren om het te versnellen) aangevinkt.

ook bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:28
De bestandtypen staan dan verkeerd, om dat te verbeteren ga je in de windowsverkenner -> extra -> mapopties en naar het bestandstype dat je terug wilt zetten en klik op terugzetten. Dan staat alles weer in de begin stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ja hey, ga dan even over op gewone-mensen-taal. Als je het niet meer gewend bent, is er reden te meer om je het gewoon weer aan te leren. Als je jezelf te oud vind om te leren is er nog bijv. de automatische omzetting in MS Word om hoofdletters als in een zin te zetten ;)

Logboek: zie Windows help / de GOT-search / oid ;) Via configuratiescherm of uitvoeren -> eventvwr.msc

Het gaat niet om de directory, maar om advanced settings van de File types. Maar dat staat blijkbaar goed. Hmm.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
grolo2010 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:35:
De bestandtypen staan dan verkeerd, om dat te verbeteren ga je in de windowsverkenner -> extra -> mapopties en naar het bestandstype dat je terug wilt zetten en klik op terugzetten. Dan staat alles weer in de begin stand
ik wil NIET direct paint starten. ik wil eerst windows viewer starten en dan met dat knopje (zie plaatje bovenaan) naar paint gaan om het te bewerken. alleen doet hij dat niet.
F_J_K schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:47:
Ja hey, ga dan even over op gewone-mensen-taal. Als je het niet meer gewend bent, is er reden te meer om je het gewoon weer aan te leren. Als je jezelf te oud vind om te leren is er nog bijv. de automatische omzetting in MS Word om hoofdletters als in een zin te zetten ;)

Logboek: zie Windows help / de GOT-search / oid ;) Via configuratiescherm of uitvoeren -> eventvwr.msc

Het gaat niet om de directory, maar om advanced settings van de File types. Maar dat staat blijkbaar goed. Hmm.
ik ben 18 dus dat is geen probleem. Ik zal weer eens even normaal proberen te praten.

bedankt voor de posts in ieder geval (iig :P).

ik zal vandaag proberen er eens zoveel mogelijk programma's eraf te gooien die het mischien blokkeren.

[ Voor 40% gewijzigd door kami124 op 15-02-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
ik heb het probleem gevonden het was het volgende programma dat voor de fout zorgde: ImageShack QuickLoad

van

http://reg.imageshack.us/content.php?page=quickload

eens zien of de nieuwere versie dat probleem ook nog heeft

[ Voor 19% gewijzigd door kami124 op 15-02-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:04
offtopic:
Ik dacht at je ging proberen om fatsoenlijk nederlands te spreken/typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Klinkt niet heel onlogisch, een tooltje dat zich ophangt aan de images. Dank voor de update :)

• kami124
DamadmOO schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:34:
offtopic:
Ik dacht at je ging proberen om fatsoenlijk nederlands te spreken/typen.
ik doe mijn best
F_J_K schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:21:
Klinkt niet heel onlogisch, een tooltje dat zich ophangt aan de images. Dank voor de update :)
ja ik vind het zelf ook maar vaag. maar is wel vaker zo hoor dat als je het probleem niet kunt vinden op google of op forums ( een "onbekend probleem" zou ik maar zeggen) dan is het meestal zo'n programma van jezelf waardoor je computer wat unieker is.

zo heb ik nu het probleem dat nero burning niet start. Ik heb alle image software er al afgegooid maar dat hielp deze keer niet :(. in ieder geval verwacht binnekort maar een nieuw topic :P

edit:: zo volgende post gemaakt hoor: Nero Burning 7.xxx doet het niet

[ Voor 7% gewijzigd door kami124 op 16-02-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95029

Bij mij doet hij dit ook. Ik zou dan graag de foto in paintshop ofzo willen openen. Maar ja, ik heb tot op heden niet kunnen vinden waar dit gewijzigd kan worden. En in mijn extra -> mapopties -> bestandsextensies heb ik niet de mogelijkheid om "geavanceerd" te kiezen bij de jpg (of jpeg)
Pagina: 1