My cases; R2-D2, Sting, Wall-E, Hovermax, Charge! etc etc
quote:Frenkie123 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:24:
hehe, ik zie net dat die kits nog steeds te koop zijn !
[afbeelding]
[afbeelding]
http://setoco.com/seventowns/item/paint/fauxf_kit/marble/
Haha dikke troep
Kun je beter voor het echte werk gaan
quote:DropjesLover schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:28:
ziet er mega vet uit -bookmarked-![]()
ik zie op de foto's dat de wanden van je "kast" van bijna 3 cm dik graniet zijn, had je geen dunnere platen kunnen nemen? wel een mooi type graniet (en gelukkig geen wit/rose). hoe ga je trouwens alles bij elkaar houden, met lijm lijkt me niet echt stevig. wordt je ineens 's nachts wakker door een harde plof -> pc uitelkaar![]()
succes en get that camera fixed
Het materiaal is BTW 2cm dik en wordt bij elkaar gehouden doormiddel van lijm.
Aleen het zijpaneel wordt vast gezet met bouten, zodat je deze kan verwijderen en bij de hardware kan komen.
En ik denk dat ik s'nachts gewoon lekker kan blijven slapen hoor, want die epoxy lijm is ongelovelijk sterk!
Reg. datum: 03 augustus 2005
Is dat hetzelfde spul als waarmee bijvoorbeeld gebroken tafelbladen (van marmer uiteraard) aan elkaar gelijmd worden? Zoja, dan kun jij inderdaad lekker doorslapen.. taai spul.....quote:pieterveenstra schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:11:
[...]En ik denk dat ik s'nachts gewoon lekker kan blijven slapen hoor, want die epoxy lijm is ongelovelijk sterk!
Shit happens
quote:Diabolical schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:33:
[...]
Is dat hetzelfde spul als waarmee bijvoorbeeld gebroken tafelbladen (van marmer uiteraard) aan elkaar gelijmd worden? Zoja, dan kun jij inderdaad lekker doorslapen.. taai spul.....
Jup...tis een epoxy lijm die uit 2 componenten bestaan
1 verharder en de lijm zelf
Ga zo door! *Boomarked
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates”
mondje dicht. ik heb vandaag een stuk of 100 tegels van 40x60x5 verschoven. en die zijn ook _zwaar_quote:TommyGun schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:21:
Ziet er leuk uit. Zal idd wel sjouwen worden
Ga zo door! *Boomarked
Zie Ondertitel
*bookmarked
I feel like pwning n00bs
Ik hou dit topic zeker in de gaten
Keep it going!
Blaad
Verander mijn avatar: http://wwwhizz.nl/avatar.php
Canon 400d | Sigma 17-70 f/2.8-4.5 | Sigma 70-300 f/4-5.6 | Canon 50mm f/1.8 | Canon 430EX
t44.nl|jkzr.nl
Ik zal proberen om zo snel mogelijk wat foto's te maken...
M'n eigen camera is er nog niet weer.....Klote samsung
Tot snel!, met hopelijk een nieuwe update..!
Reg. datum: 24 januari 2004
Maar ik hoop voor je dat je buro/vloer het houdt
Reg. datum: 07 juni 2005
Het is granietquote:JCG schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:24:
wordt echt geweldig, ook mooi marmer. Ik heb ongeveer hetzelfde marmer als keukenblad. Daar zou hij prachtig staan (hint hint hint)
Maar ik hoop voor je dat je buro/vloer het houdt
Whoow dus jij gaat de eerste tegel-mod in elkaar plakkenquote:noksiejus schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:43:
[...]
mondje dicht. ik heb vandaag een stuk of 100 tegels van 40x60x5 verschoven. en die zijn ook _zwaar_
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)
Nou werd weer tijd voor een updatje dacht ik
Camera is er nog steeds niet weer
Ik heb hem al inelkaar gelijmt met epoxy
Ik moet eerst m'n fans bestellen voordat ik de voorkant en de rest af kan maken...
Nja hier even de pics

Spiegeltje spiegeltje

En nog even het gewicht van het hele ding op DIT moment

Nou....dat was em weer...
Ik moet nu eerst fans bestellen voordat ik verder kan...dus
Tot de volgende update!
pieterveenstra wijzigde dit bericht 24-02-2006 16:46 (3%)
PS:ga je der nog wieltjes onder doen? nehh, geen wieltjes, Bruute brede poten of iets dergelijks.
zBEASTORz wijzigde dit bericht 24-02-2006 17:06 (52%)
Blaad
quote:zBEASTORz schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:03:
GEWELDIG!!, ben echt benieuwt als die klaar is!
PS:ga je der nog wieltjes onder doen? nehh, geen wieltjes, Bruute brede poten of iets dergelijks.
Daar heb ik het vanm. met een kameraad van mij over gehad.
En ik d8 misschien kan ik er wel wielen van graniet onder maken
Zou wel een stunt zijn, maar dat zie ik later nog wel, veel zal ik em toch niet verschuiven
Asus M2N-sli deluxe / X2 5600+ @ stock / OCZ Gold pc6400 2048MB / XFX XxX edition 7600GT in SLI
Reg. datum: 13 september 2005
heb je na aanleiding van dit topic even een mailtje gestuurd.
Blijf dit topic volgen, interessant!
Kun je in plaats van die dikke bolle moeren niet van die verzonken inbusbouten met taps toelopende kop gebruiken? Dan is het mooi vlak allemaal en toch makkelijk los te maken...
wel mooi idee deze case. ga je het binnenwerk spuiten?
The lion is the king of the jungle...
* Gutteguttegut heeft ruim een jaar in de natuursteen business gezeten...
Persoonlijk vind ik het jammer dat je een metalen binnenwerk als moederbord bevestiging gaat gebruiken.
Ik had het anders gedaan, half diepe gaatjes boren (dus niet helemaal door) en daar met de epoxylijm de metalen moederbord steuntjes (schroefdraad) in lijmen.
Verder een origineel idee.
Misschien kun je het front van de kast nog versieren met tekst of graphics (zandstralen icm bladgoud)
05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - --<< Stem op de moosite GoT-car van Forza 3 !! >>--
misschien een idee om een pantser mod te maken.. thnx voor het ideequote:CLB schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:55:
[...]
Whoow dus jij gaat de eerste tegel-mod in elkaar plakken
Zie Ondertitel
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last