Topservers.nl slechte service !!

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97600

Topicstarter
Sinds een aantal weken heb ik een hostingpakket in gebruik welke ik heb gekocht bij Topservers.nl. De hostingserver is constant onbereikbaar met uitzondering van een aantal korte momenten.
Ik probeer de eigenaar, Jan Willem Fhij, al een paar weken te benaderen maar tevergeefs. Alle gevonden telefoonnummers resulteren in een dood spoor. Hij wil kennelijk geen verantwoording nemen voor de service die hij verkoopt. Als ik geen response krijg op korte termijn ga ik zelf naar Deurne om mijn geld terug te halen. Ik vind het ronduit aso dat ik niets van Topservers.nl te horen krijgt. Als ze hun servers niet in orde hebben moeten ze dat laten weten. En dan heb ik het nog geeneens over het feit dat mijn website niet in de lucht is. Ik ben erg ontevreden en begin steeds ongeduldiger te worden. Ik kan mijn tijd wel beter besteden.

Bij deze een oproep aan alle gedupeerden van dienstverlening van hostingprovider Topservers.nl om jouw ervaringen te delen middels deze topic!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ik heb opzich geen problemen met Topservers.nl.
18 ex btw per jaar is het abonnement wat ik heb afgenomen, gebruik het voornamelijk voor e-mail. Heb nog geen klachten gehad over niet aankomende mail e.d. af en toe wel last dat de verbinding naar de server wat slechter verloopt.
Maar goed ik heb ook een beetje een instelling van als :
"if you pay peanuts you get monkey's" dus het valt me nog mee _/-\o_

Geen antwoord op telefoon / e-mail baart me wel een beetje zorgen. :/
edit:

mhh, dat www.topservers.nl nu ookal problemen vertoont is niet echt hoopgevend :X

[ Voor 12% gewijzigd door Ybox op 05-02-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 07:18
Ik (althans mijn vriendin) heeft ook een site gehost op de servers van Topservers.nl. De site is vaker down dan up. Ik ben op dit moment bezig om gewoon de site te moven naar mijn eigen hosting, welke wel wat duurder is, maar tenminste 99% up is.

Het laatste wat we hoorden was dat er een nieuwe server is gekomen, maar die is nog net zo instabiel als de andere (als er al een andere server is gekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77543

Het ligt niet aan hun netwerk, het zal waarschijnlijk iets interns zijn. Want als ik lees over zoveel downtime zou ik dat ook moeten hebben gezien het feit dat ik bij hun in het rack hang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97600

Topicstarter
Anoniem: 77543 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 15:32:
Het ligt niet aan hun netwerk, het zal waarschijnlijk iets interns zijn. Want als ik lees over zoveel downtime zou ik dat ook moeten hebben gezien het feit dat ik bij hun in het rack hang...
Bedankt voor je reactie!
Het gaat inderdaad over hun server(s) en niet specifiek over het netwerk al zou dat in principe ook de problemen kunnen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 07:18
Erg grappig wat je ook allemaal leest als je even googled op die naam :P

Dit komt van deze url : http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=59348
quote:Origineel geplaatst door ChemicalWH
Niet helemaal On-topic.. ook zeker niet mijn bedoeling om te flamen of iets dergelijks..

Jan-Willem,
Jij bent toch ook nog eigenaar van Topservers.nl? Daarnaast doe je ook nog school. en nu wil je ook nog een parttime baan?

Hoe wil jij in godsnaam je klanten support aanbieden als je vrijwel nooit aanwezig bent?

Nogmaals... slechts interesse.. geen flame..

Ruud
Zijn reply
Nee ik ben laatst opgehouden met Topservers aangezien ik het niet uitdagend en mijn ding niet vond om een bedrijf te leiden. Maar laten we het hier nu geen topic van maken aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-04 13:45
Ik ben ook sindskort klant bij topservers.nl :(
Een ontevreden klant helaas...mijn ervaring:

- domeinnaam aangevraagd die verhuist moet worden, domein is nog steeds niet verhuist. Op 10 e-mails wordt niet gereageerd.
- 2e domeinnaam aangevraagd, deze was snel up, maar had last van veel downtime. Ook na veel mailtjes nog steeds geen antwoord.
- 3e domeinnaam aangevraagd, deze staat in aanvraag sinds een week, maar werkt nog steeds niet.

Kortom; service is zwaar k*t.

Ik hoop snel een reactie van topservers.nl te zien aan al haar klanten, wat de oorzaak van deze slechte omstandigheden is. :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De twee uitroeptekens in de topic titel had je gerust achterwege mogen laten. Verder neigt dit topic wel heel erg naar een flame-topic. Probeer contact op te nemen met Topservers want hier bereik je waarschijnlijk niet veel.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.