Ik had laatst last van terugkerende onzin in mijn opstartprocedures. Nadat ik een aantal dingen had geprobeerd als adaware draaien, het register opschonen (die zooi kwam terug en ik kon files niet wegkrijgen), systeemherstel etc. kwam ik tot de conclusie dat ik maar beter windows opnieuw kon installeren. Nou kan ik natuurlijk format C:\ doen, maar dat doe ik liever niet. Ik heb nu last van een file genaamd sysintnt.exe. Die file zet zich in het register in run services en run in de local machine en ook in de current user. Deze file verdenk ik ervan mij allerlei foutmeldingen te geven. Volgens mij zorgt die file er ook voor dat ik mijn registereditor niet meer kan benaderen, tenzij ik in taakbeheer een onbekend proces uitzet. Vaak loopt taakbeheer ook vast, zodat ik opnieuw moet opstarten. Dit begint me een beetje op mijn zenuwen te werken.
Verder heb ik in mijn msconfig een opstarter scorti.exe, die ik uitvink en als ik dan eruit ga en weer msconfig opstart, dan staat dat vinkje natuurlijk weer voor dat scorti.exe. In mijn services staat ook een verdachte, namelijk ATI Hotkey Poller van een onbekende fabrikant.
Ik heb al een virusscanner, namelijk die van trend micro housecall online gedraaid, nothing came up.
Wat moet ik nou doen om er helemaal van af te komen?
Verder heb ik in mijn msconfig een opstarter scorti.exe, die ik uitvink en als ik dan eruit ga en weer msconfig opstart, dan staat dat vinkje natuurlijk weer voor dat scorti.exe. In mijn services staat ook een verdachte, namelijk ATI Hotkey Poller van een onbekende fabrikant.
Ik heb al een virusscanner, namelijk die van trend micro housecall online gedraaid, nothing came up.
Wat moet ik nou doen om er helemaal van af te komen?