Toon posts:

geluid bij poppeeper?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek naar een ander geluid bij het binnnekomen van mailtjes
bij het progje poppeeper. Waar kan ik die vinden?
Alvast mijn dank voor evt. reacties _/-\o_

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-07 21:28
Rechtermuisknop op poppeeper > Open POP Peeper > Opties > Opties Instellen > Tabje Melding. (Geluid nieuwe mail)

[ Voor 63% gewijzigd door Hoyden op 31-01-2006 13:56 . Reden: typo's ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:06

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Uit de FAQ van poppeeper zelf:
irst, you must enable "Advanced Options":

1. Under the "Options" menu, select "Set Options"
2. Select the "General" tab
3. Check the "Enable Advanced Options" box
4. Press the "Save" button

Repeat the following steps for each account:

1. Edit the account (right-click on the account in the account listing and select "Edit")
2. Click on the advanced tab
3. For "New Mail Sound" click on the browse button and select the .wav file
4. Click on the Update button
5. Repeat for each account

Note: There is also an option on the "Options/Notification" page that should be selected appropriately ("I want each account that receives new email to play its specified sound"). The option will be selected automatically when you update an account sound.

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 31-01-2006 13:54 ]

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wellicht kun je in het vervolg even zoeken voor je een topic start? eea staat ook hier toegelicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:11:
Wellicht kun je in het vervolg even zoeken voor je een topic start? eea staat ook hier toegelicht :)
Excuus, ik dacht dat ik het verkeerd had gedaan en dat mijn vraag er niet op stond.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik hier een vraag post, dus dan is het wel eens even zoeken.
Als u dat tenminste begrijpt! O-)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:54:
Uit de FAQ van poppeeper zelf:

[...]
Bedankt, maar dat heb ik wel gezien; ik vraag me alleen af wáár ik die geluiden vandaan kan halen.
Die heb ik nu n.l. (nog) niet op mijn p.c. staan. :?

Verwijderd

Topicstarter
SandeR schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:53:
Rechtermuisknop op poppeeper > Open POP Peeper > Opties > Opties Instellen > Tabje Melding. (Geluid nieuwe mail)
Alwéér verkeerd!!! Mijn antwoord was voor Sander bedoeld; sorry!!!!!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:44:
[...]

Bedankt, maar dat heb ik wel gezien; ik vraag me alleen af wáár ik die geluiden vandaan kan halen.
Die heb ik nu n.l. (nog) niet op mijn p.c. staan. :?
Dan had je dat opzich wel duidelijker mogen vermelden. Hoe dan ook, zelfs dit valt door een beetje googlen wel te vinden, [google=new mail sound] of [google=incoming mail sound] bijv. ;)

Dit valt ook wel weer op de grens van waar wij je kunnen helpen. Naast wat google linkjes die je zelf ook had kunnen verzinnen kunnen we niet zeggen wat jij een leuk geluidje vind. Ik ga de thread dan ook sluiten.

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden overigens nog eens door voor wat betreft je eigen inzet. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.