bekijken of overnemen andere thuis pc

Pagina: 1
Acties:
  • 2.171 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Wij hebben hier 2 pc's. Alle 2 zijn ze verbonden via een router met het internet. Echter één pc is de algemene pc. Mijn broer heeft er nogal een handje van om naar diverse 18+ sites te gaan waardoor deze pc dus continu naar de klote is: pop-ups, virussen e.d.

Nu vroeg ik het af of het mogelijk is dat ik vanaf mijn pc via een programma ofzo, kan zien wat er te zien is op die pc: eventueel gewoon zelfs de pc overnemen. Want ik ben het onderhand beu, hij liegt t elke keer af en hem zijn adin status ontnemen op die pc heeft alleen tot enorme ruzie geleid...

Weet iemand een mogelijkheid dat ik via mijn pc veilig op die pc kan komen of kan zien wat daar opt scherm te zien is??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

dameware
vnc
etc etc

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

VNC(gratis) of dameware(betaald) zijn goede alternatieven voor hetgene wat jij wilt.
VNC is het meest in de achtergrond zodat hij het niet in de gaten heeft.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
VNC is leuk tooltje.. kan je mee kijken zonder dat hij het weet.

daarnaast remote desktop van MS.. maar dan neem je de PC geheel over en bounce andere gebruikers van de PC af.. (kan alleen met XP pro) VNC is vanaf windows 95 op alle PC te gebruiken..

http://www.realvnc.com/

LoL beetje dubbel posts :P was waarschijnlijk niet de enige met dit idee

[ Voor 13% gewijzigd door To_Tall op 30-01-2006 12:18 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

Overnemen kan met VNC , alleen de gebruiker kan die functionaliteit ook uitzetten.
Wat jij wil wil is volgens mij "stiekem" meekijken?
Daar ken ik geen programma's voor. Ik zit eerder te denken aan een adultwatch programma, die
alles tegenhoud waar sex instaat o.i.d. Netnaay is er zo een geloof ik.

EDIT: Laat maar wat een replies, nu leer ik ook wat, wirst niet dat VNC in de achtergrond kan werken, even zoeken in de specs.

[ Voor 21% gewijzigd door redyak op 30-01-2006 12:20 ]

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Maar wie geeft jou de verantwoordelijkheid over je broer? Kan je hem het zelf niet laten oplossen of je vader hem laten aanpakken }) als je zelf niet op die computer werkt laat je hem het toch zelf oplossen?

Als je een firewall hebt zoals mcafee interet security kan je gewoon ook de firewall logs bekijken om te zien wat hij heeft gedaan, die weet hij misschien nog niet te wissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak van het vnc logo-tje onder in je beeld een ander icoontje.
Dan kan die ook niet zien dan je mee kijkt ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh? door het bezoeken van 18+ sites de pc continu naar de klote? daar heb ik nooit last van ;) ;) ;)
Maar ja, als je een goede virusscanner gebruikt en anispyware heb je zowiezo niet heel snel ergens last van. Laat hem zijn eigen zooi opruimen zou ik zeggen.
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:13:
Hoi.

Wij hebben hier 2 pc's. Alle 2 zijn ze verbonden via een router met het internet. Echter één pc is de algemene pc. Mijn broer heeft er nogal een handje van om naar diverse 18+ sites te gaan waardoor deze pc dus continu naar de klote is: pop-ups, virussen e.d.

Nu vroeg ik het af of het mogelijk is dat ik vanaf mijn pc via een programma ofzo, kan zien wat er te zien is op die pc: eventueel gewoon zelfs de pc overnemen. Want ik ben het onderhand beu, hij liegt t elke keer af en hem zijn adin status ontnemen op die pc heeft alleen tot enorme ruzie geleid...

Weet iemand een mogelijkheid dat ik via mijn pc veilig op die pc kan komen of kan zien wat daar opt scherm te zien is??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maferick
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04-2021

Maferick

EVE-Online : Lellebel

Afgezien dat ik het vreemd vind dat je mee wil kijken , zou je niet beter in een goede anti-spyware popup killer kunnnen installeren. Daar bereik je meer mee. Verder als je niet thuis bent kan hij ook alles doen met alle gevolgen van dien.

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

[search=overnemen andere pc] biedt meer dan genoeg resultaten, ik zou je eens willen aanraden om daar eerst rond te kijken voor je een topic opent. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.