Toon posts:

[MSN 7.5] Hotmail blijft om wachtwoord vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.063 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd heb ik een probleem met MSN messenger. Als ik via MSN messenger mijn hotmail wil checken of naar iemand zijn/haar space wil gaan, dan vraagt ie steeds of ik mijn wachtwoord opnieuw wil invullen omdat het niet juist is. Je kan dan kiezen uit: wachtwoord en e-mailadres opslaan, e-mailadres opslaan, of geen van beide. Ookal kies ik de eerste hij blijft om mijn wachtwoord vragen. Ik heb al van alles geprobeerd zoals zoeken op GoT, Google, mijn .NET passport opnieuw in te stellen, cookies verwijderen en wachtwoorden opslaan in auto invullen. Niets heeft mij hier geholpen dus ik hoop dat een van m'n medetweakers hier meer over weet. Op een andere pc doet dit probleem zich niet voor

Ik gebruik:
Windows XP pro SP2
IE 6
MSN Messenger 7.5

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/104efe095f5304a838765c15771c1655/full.jpg

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:12

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Dit inloggen gebeurt gewoon op de server van .NET Passport, dus ik denk dat jij het verkeerd intypt, of je hebt Caps Lock aan staan...

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor, het probleem is niet dat ik niet in mn account kan komen, maar telkens als ik het venster sluit en klik weer in msn op email of space, dat ie dan weer om mn wachtwoord vraagt ook al heb ik "e-mailadres en wachtwoord opslaan" gedaan.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb dit soms ook en de oplossing is dan op "Aanmelden met een ander e-mailadres" te klikken en dan handmatig je e-mailadres en wachtwoord in te typen. Maar ik denk dat je dat al wel geprobeerd hebt...

Verwijderd

Topicstarter
da heb ik al geprobeerd idd, ik heb echt eerst ff zelf oplossingen proberen te vinden. Maar meer kan ik niet vinden of verzinnen waar het probleem kan liggen. Bij de help op de pagina is ook al niks te vinden dus daarom dat ik me bij jullie te rade pleeg ;)

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik zou nog eens proberen MSN Messenger opnieuw te installeren. Overlaatst was er trouwens ook een update. En als dat niet helpt kan je nog altijd eens proberen om te mailen voor hulp, ze zijn daar best hulpvaardig en ze hebben me ook eens tot een oplossing kunnen brengen toen ik geen foto's kon uploaden naar zo'n Space :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al es opnieuw geinstalleerd, maar... toen ik hem weer had geinstalleerd stonden de avatars er ook nog in, net als je contactlijst is natuurlijk logisch, maar die avatars en smileys toch niet. Of blijft da ergens in het cache staan ofzo. Maar iig deed dat het niet. Dus dan wordt het mss maar mailen jah.

P.S.
Maar ik weet zeker dat het iets met de instellingen op deze pc heeft te maken omdat het op de andere pc het wel gewoon werkt, maar ik heb alles al geprobeerd wat ik zelf wist en wat ik heb kunnen vinden op internet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 22:35 ]

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Lijkt mij een of ander sessie probleem aangezien de sessie die MSN Messenger meegeeft aan de website om automagisch in te loggen niet correct wordt overgenomen. M.a.w. staan cookies uit in je explorer? Of heb je een ('slecht') anti spyware proggie lopen die cookies blocked?

(sessie = cookie die niet achterblijft op je pc ;) , even simpel gezegd)

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Admiral Freebee
  • Niet online
Veel programma's laten bij deïnstallatie toch nog altijd de configuratie bestanden staan.
Heb je trouwens al eens naar deze optie gekeken?
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/admiralfreebee/MSNopties.gif
edit:
Nuja, ik zei het maar omdat sommige Tweakers (waaronder ik) het eerst te ver gaan zoeken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Admiral Freebee op 30-01-2006 16:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ Djoekie

Ik heb er wel hitman pro geinstalleerd gehad, maar die heb ik weer ge-uninstalled en al zijn componenten.

@ Admiral Freebee

Heb ik ook al geprobeerd, het eerste waar je zoekt is in het programma zelf natuurlijk als tweaker zijnde ;) Heb em zelfs een keer aangeschakeld en af- en aangemeld en daarna weer uitgeschakeld en af- en aangemeld en zo nog es gekeken. Maar dat gaf ook geen resultaat

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*

het probleem heb ik nog niet kunnen vinden, iemand nog oplossingen?

• Re-FleX_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:26:
*schopje*

het probleem heb ik nog niet kunnen vinden, iemand nog oplossingen?
Heb je al onder ''extra>internet options>internet>aangepast niveau'' gekeken ?

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/3240/voorbeeld9zi.gif

[ Voor 33% gewijzigd door Re-FleX_NL op 08-02-2006 10:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het nog niet geprobeerd, maar nu dus wel, maar het blijft hetzelfde.

Maar ik weet iig dat het probleem bij deze pc legt want op een andere pc doet ie het gewoon wel.
Ik heb ondertussen ook in regedit zitten zoeken, maar daar kon ik ook niks vinden, wat er ook maar op lijkt.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Naar mn hotmail gaat ie wel zonder om een password te vragen maar als ik naar iemand zn msn space wil vraagt hij om een wachtwoord, ik geef mn wachtwoord en dan gaat hij naar de .net settings/profile whatever page. Maar in de space van diegene kom ik nooit. Met support gemaild maar die komen met niets.

Verwijderd

Topicstarter
bij msn spaces heb ik dat idd ook, maar als ik daar mn wachtwoord invul gaat ie er wel gewoon naar toe, maar hij slaat hem niet op als je de bovenste optie aanklikt (zie eerste plaatje bovenaan)

edit:
Nu heb ik de onderste optie eens gedaan, zodat ie naar én m'n adres vraagt én naar m'n wachtwoord, maar als je dan opnieuw probeert, staat m'n adres er ook gewoon in. Dus het lijkt offie gewoon op de middelste optie blijft staan

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 13:21 ]

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Even een klein kickje.
Ik heb dit probleem ook vaak. Als ik van MSN 6.2 naar m'n hotmail wil gaan, springt ie 9/10 over op 'het wachtwoord opnieuw invoeren'. Het probleem heb ik inmiddels al gevonden: mijn firewall, zonealarm. Die schijnt het de laatste tijd leuk te vinden om alle cookies etc van hotmail te blocken terwijl ik alles op 'toestaan' heb gezet van hotmail. Misschien dat het bij jou firewall of een ander programma dat dit voor je regelt ook het geval is.

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05 18:07
ik heb dat probleem ook al eens gehad. maar dat komt omdat ik met 2 accounts tegelijk op 1 pc online ben. ( http://www.mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=45 ).

dan hervraagt ie het ook. en mischien moet je al je wachtwoorden eens resetten.

btw. als je naar www.hotmail.com gaat welk email adres staat er dan ingevuld?
Pagina: 1