Moet je maar IE gebruikenquote:
Ik haalde er op die manier wel 2quote:BasieP schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:02:
dat ramscriptje is gaar..
dwz, als je ramt in een pagina is er in FF een optie 'start searching when you type' en deze zorgt dat je nooit meer dan 1 key kan halen
kortom:
cancel de key, of als dat niet werkt, zet een textarea oid neer, waar je in tiept
zal zo ff die optie uitzetten, en dan nog eens proberen, eerst ff lunchen
qed
Testduur
30 seconden
Toetsaanslagen
956 toetsen
Gemiddeld
31.8 kps
ik ga voor de 1000!
Strak werk Fricky!
Een dagelijkse top-10 zou wel mooi zijn (en brengt de keys naar omhoog
En al ruim erboven
Toetsaanslagen
1176 toetsen
Gemiddeld
39.3 kps
Mr_Fré wijzigde dit bericht 28-01-2006 15:13 (18%)
Trotse oud-bearhunter! Nu op SOB en Prmegrid
quote:BasieP schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:02:
dat ramscriptje is gaar..
dwz, als je ramt in een pagina is er in FF een optie 'start searching when you type' en deze zorgt dat je nooit meer dan 1 key kan halen
Opgelost.
Als ik klaar ben met t huis schoonmaken en opruimen zal ik er n Daily 10 achter hangen.
frickY wijzigde dit bericht 28-01-2006 15:28 (23%)
Toetsaanslagen
1010 toetsen
Gemiddeld
33.6 kps
Ik weet dat het niet de meest efficiente manier is, maar dat kan ik makkelijker voor enkele uren aan een stuk volhouden
Als ik 10 toetsen tegelijkertijd indruk registreerd mn pc (en dus ook t script) niets. Ik had net dan ook een hogere avgkps met 3 vingers dan met allemaal, omdat je dan simpelweg te vaak teveel toetsen tegelijkertijd indrukt.
wauw servicequote:
quote:Als ik klaar ben met t huis schoonmaken en opruimen zal ik er n Daily 10 achter hangen.
en je maakt er nog werk van ook
altijd leuk
|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||
meteen al 1235 keys..
qed
quote:frickY schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:41:
Mn test-scriptje is af. Alleen ik verlaag de duur even naar 30 seconden want een minuut is toch wel erg lang..
[...]
Wie durft @ http://cipher.webhop.net/WP/keycount.html ?
Stoer
Kun je er niet een database achter zetten om scores op te slaan?
eigenlijk moet er ook een soort 'beveiliging' in dat allen GoT Whatpulse members dit kunnen doen, anders helpen we misschien ook andere teams
//edit:
Test voltooid!
Testduur
30 seconden
Toetsaanslagen
913 toetsen
Gemiddeld
30.4 kps
Lighteye wijzigde dit bericht 28-01-2006 15:55 (8%)
Gosh, dan kan ik het natuurlijk meteen niet meer doen tot op 1 April
TheZeroorez wijzigde dit bericht 28-01-2006 15:55 (53%)
qed
Testduur
30 seconden
Toetsaanslagen
1945 toetsen
Gemiddeld
64.8 kps
Langer dan 30sec hou ik et ni vol
Attixx wijzigde dit bericht 28-01-2006 17:27 (30%)
Hoe halen sommigen onder jullie in godsnaam 75 kps?quote:Test voltooid!
Testduur
30 seconden
Toetsaanslagen
1020 toetsen
Gemiddeld
34 kps
Reg. datum: 04 februari 2004
30 seconden
Toetsaanslagen
1004 toetsen
Gemiddeld
33.4 kps
Pfff, hoezo rsi stimulerend ofzo
Er heerscht een nieuwe rage: tobostrelen...quote:CyberThijs schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:18:
[...]
Hoe halen sommigen onder jullie in godsnaam 75 kps?
qed
quote:The_Zeroorez schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:35:
[...]
Er heerscht een nieuwe rage: tobostrelen...
idd
gewoon een laptoptoetenbord hebben, en dan even 90graden draaien en met 2 handen over 4 rijen toetsen heen racen
|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||
quote:Lighteye schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:53:
Kun je er niet een database achter zetten om scores op te slaan?gelijk wat competitie
en mogelijk 2 of meerdere opties als in een score lijst van wie de hoogste score heeft met 30 sec. rammen 60 sec. rammen en eventueel 5 min. ofzo
eigenlijk moet er ook een soort 'beveiliging' in dat allen GoT Whatpulse members dit kunnen doen, anders helpen we misschien ook andere teamsmaar dat zal moeilijker te realiseren zijn
Ik zal er een IP-check tussen hangen dat hij niet-nederlanders en niet-belgen (tnx Lighteye) wegschopt. Dat lijkt me voldoende.
Databaseje komt eraan. Ik ga er even vanuit dat men hier eerlijk is en niet valsspeelt, en ik geen vage beveiligingen hoef in te bouwen om te voorkomen dat mensen andere scores gaan injecten?
Mr_Fré, kijk nou wat je veroorzaakt met je post!
frickY wijzigde dit bericht 28-01-2006 17:36 (8%)
Nicequote:frickY schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:23:
[...]
Ik zal er een IP-check tussen hangen dat hij niet-nederlanders wegschopt. Dat lijkt me voldoende.
Databaseje komt eraan. Ik ga er even vanuit dat men hier eerlijk is en niet valsspeelt, en ik geen vage beveiligingen hoef in te bouwen om te voorkomen dat mensen andere scores gaan injecten?
Heb ik iets gezegd dan?quote:frickY schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:23:
[...]
Ik zal er een IP-check tussen hangen dat hij niet-nederlanders en niet-belgen (tnx Lighteye) wegschopt. Dat lijkt me voldoende.
Trotse oud-bearhunter! Nu op SOB en Prmegrid
yup you didquote:Mr_Fré schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:39:
zonet even een benchmark op mezelf gedaan (wat moet je anders doen tijdens een blokpauze?)
1384 keys in een minuut tijdens voluit rammen, anders gezegd: net 23 kps
Wie doet beter?
ik meen dat er ook nog leden van andere nationaliteiten aanwezig zijn in GOT...surinaams en brits heb ik zeker voorbij zien komen...quote:Lighteye schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:33:
[...]
Nicemaar je moet de belgen niet vergeten he
Er zat nog n foutje in de avgkps-berekening (hij pakte de keys van de laatste 1/100ste seconde niet) en... je kunt je score nu opslaan
De scores zijn nog niet aan de voorkant terug te vinden. Dat frot ik er volgende week ofzo wel n keer bij als het in gebruik blijft. Maar ik denk dat dit maar n paar keer leuk is en er dan toch niemand meer naa omkijkt
Toboram-Benchmark
Ik heb de land-beperking er al uitgesloopt. Toch nergens goed voor. Als Lue graag wilt zien wat de beste ram-techniek is, dan komen ze vast niet in dit topic zoeken naar mijn linkje.
frickY wijzigde dit bericht 28-01-2006 21:15 (27%)
Geloof dat je er dan ook nog iets anders hebt uitgesloopt, namelijk de "zoekbeperking" in Firefox (dat hij niet gaat zoeken als je typt).quote:frickY schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:54:
Heb hem geupdate.
Er zat nog n foutje in de avgkps-berekening (hij pakte de keys van de laatste 1/100ste seconde niet) en... je kunt je score nu opslaan
De scores zijn nog niet aan de voorkant terug te vinden. Dat frot ik er volgende week ofzo wel n keer bij als het in gebruik blijft. Maar ik denk dat dit maar n paar keer leuk is en er dan toch niemand meer naa omkijkt
Toboram-Benchmark
Ik heb de land-beperking er al uitgesloopt. Toch nergens goed voor. Als Lue graag wilt zien wat de beste ram-techniek is, dan komen ze vast niet in dit topic zoeken naar mijn linkje.
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
yu, de keys worden niet disabledquote:ScottB schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:42:
[...]
Geloof dat je er dan ook nog iets anders hebt uitgesloopt, namelijk de "zoekbeperking" in Firefox (dat hij niet gaat zoeken als je typt).
Dit topic is gesloten. ![]()