Gathering of Tweakers

Quicksearch
!!! Goud! :D

VW Golf GTI 16V | VW Corrado G60 | Suzuki Alto 0.8 GA | Subaru Mini Jumbo 0.8 | VW Golf CL 1.6 TD

1337 zijn een stelletje klote apen.
Kijk maar eens naar al hun pulses .. kan nooit iets van kloppen.
Misschien helpt het om dit eventjes naar de makers van WhatPulse te sturen, en zorgen dat ze gebanned worden ..
Vieze cheaters.

Also known as: TehCreative

quote:
The_Zeroorez schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:14:
"LUElinks zie ik niet meer als serieuze tegenstander, de strijd met Duitsland is veel leuker nu" = Verleden tijd....

Ik ben voor de zekerheid maar uit team 1337 gegaan, zoek wel een ander teampje met 2 members ofzo, wil geen risk op een ban omdat ze zo gecheat hebben, niemand zal me nu ook serieus nemen als ze het zien :P

Kan die gozer trouwens geen botje maken? Hij heeft er gewoon een heel half uur aan verspild 8)7
Waarom join je GoT niet dan? :s

VW Golf GTI 16V | VW Corrado G60 | Suzuki Alto 0.8 GA | Subaru Mini Jumbo 0.8 | VW Golf CL 1.6 TD

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
ExtremePro schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:19:
1337 zijn een stelletje klote apen.
Kijk maar eens naar al hun pulses .. kan nooit iets van kloppen.
Misschien helpt het om dit eventjes naar de makers van WhatPulse te sturen, en zorgen dat ze gebanned worden ..
Vieze cheaters.
Dat was maanden geleden al bekend :P Wordt weinig tegen gedaan helaas :/

10100111001

quote:
RoD schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:46:
[...]

Dat was maanden geleden al bekend :P Wordt weinig tegen gedaan helaas :/

Ja, inderdaad. Ik denk dat ze wachten tot 1.5 uit is met het échte banwerk, want anders lopen ze ook alleen maar achter de feiten aan...

Waarom ik GoT niet join is ook al maanden bekend btw, en ik bedenk me nu ineenkeer dat ik mijn sig moet aanpassen.

qed

Ow dat weet ik niet, herhaal jezelf eens :)

10100111001

Ik ben dan in Duitsland met een uitwisseling van school, en wil tóch met de megapulse meedoen :) Maar ik zit nu in het team 'GoT_Megapulse-team' Ben ook de founder ervan, wie erin wil, voel vrij om te joinen, het team zal alleen dan ook weg zijn op 1 april he ;)
De pass is gewoon fratsers

Waarom is die elw00d ofzo nou weg, M3rcury?

qed

Verfant bmx'er

Nog een maandje wachten :D Ik kom denk ik op de 200k uit...
Groene gixxer

quote:
M3rcury schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:56:
[...]

omdat hij niet veel achter de pc zit en daarom iedereen hem gaat inhalen :X ik vind het een loze reden hij wil ook got niet meer joinen geloof ik :X
quote:
The_Zeroorez schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:46:
Ik ben dan in Duitsland met een uitwisseling van school, en wil tóch met de megapulse meedoen :) Maar ik zit nu in het team 'GoT_Megapulse-team' Ben ook de founder ervan, wie erin wil, voel vrij om te joinen, het team zal alleen dan ook weg zijn op 1 april he ;)
De pass is gewoon fratsers

Waarom is die elw00d ofzo nou weg, M3rcury?
Ik krijg hem ook niet overgehaalt om terug te komen in GoT

[PC Specs]
[Help got naar de top door te typen!]
Aprilia RS 125 & Suzuki GSX-R 600 K7!

10100111001

Oh, sorry gemist...

Ik vind het niet echt een reden idd, beter ingehaald worden dan weglopen omdat je bang bent ingehaald te worden. (Wie is daar nou bang voor anyways, maargoed..)

In de overall stats kun je trouwens ook ingehaald worden, dus ik zou maar zorgen dat je account verwijderd wordt...

qed

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Moest even wat in Windows doen... beetje backuppen want mn hdd moet terug voor garantie. Daarom kon ik weer wat typen, dus bij deze doneer ik nog eenmalig 300k :P

Ik heb nu ook samen met mijn kameraad's account het teampje van The Zerooz versterkt, aangezien er van mijn kant ook geen MP komt :)

Ik zal wel even kijken of ik tijdelijk voor dat teampje even wat simpele stats kan genereren :) (Aangezien ik toch zin heb in wat PHP, maar ik geen inspiratie heb... ;) )

Enfer wijzigde dit bericht 01-03-2006 18:13 (45%)

Nog een paar posts, wie maakt de draad even vol luitjes ?? :)

Wij wel Unix :P | Niet met me eens ? DM ME

Ik heb ook weer 530k in totaal in de rij staan. 1 April was die MP ? Ik denk niet dat ik eraan mee kan gaan doen. Er staat straks weer een format in de planning naar Windows XP 64bit ;)

SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP

10100111001

Nog stats ook 8)7

Als het dan meer gebruikt gaat worden maak ik denk ik even een usertje aan met 1 key en 2 clicks, die daar teamfounder wordt als iedereen weg is na de megapulse...

Zo, da's ook weer gedaan, morgen maak ik wel eventjes een stuk of 1000 keys op dat accountje, samen met 0 clicks :) (Nicks die niets hebben worden al gepruned, toch?)

@lizm: Kom jij toch ook gezellig in ons team ;)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 01-03-2006 18:17 (28%)

qed

Met carnaval e.d. zo goed als niet getypt dus helaas is m'n output de laatste tijd wat laag geweest, maar ik hoop toch zo rond de 2,5M te pulsen met de MP en van m'n desktop nog zo'n 1-2M daarvoor.

Hr?

quote:
The_Zeroorez schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:10:
Nog stats ook 8)7

Als het dan meer gebruikt gaat worden maak ik denk ik even een usertje aan met 1 key en 2 clicks, die daar teamfounder wordt als iedereen weg is na de megapulse...
Doe maar niet, je kan die mensen beter bij GoT hebben dan in zo'n klein teampje. Gewoon iedereen naar GoT terug dwingen ;)

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

Mjah, ik neem wel aan dat iedereen na de MP weer terug komt.. Maar het is altijd leuk om het team te behouden voor volgende MP's? (Misschien bedoelt The_Zeroorez dat ook wel ;) )

*edit*
Werken de XML's nu niet goed, of ligt dat aan mij? Ik krijg namelijk bij elk team wat ik bekijk, 0 members...

Enfer wijzigde dit bericht 01-03-2006 18:21 (27%)

10100111001

Ja, maar dat is wel handig voor andere megapulses ook. Niet iedereen kan altijd meedoen.

Als er mensen zijn die er na 1 april nog inzitten (op Team_Founder na dan) kick ik ze gewoon, en stuur ik ze een berichtje waarin ik ze vriendelijk verzoek GoT te wiederjoinen. Als namelijk de teamfounder weggaat, en er niemand anders in het team zit wordt het team verwijderd, en ik houdt het liever ;)

@Problem?

Dat bedoel ik exact zo :)

edit:
Mr. Bondt, joehooooeee! Wakker worden! Nog maar 7 berichtjes... B)

Onee toch hè, niet weer dooie xml's.... Mijn xml's staan in ieder geval aan, ik neem aan die van de meeste andere teams ook...

TheZeroorez wijzigde dit bericht 01-03-2006 18:24 (27%)

qed

quote:
The_Zeroorez schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:19:
edit:
Mr. Bondt, joehooooeee! Wakker worden! Nog maar 7 berichtjes... B)
Je zegt het zelf al, nog 6 berichten... :&gt;

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 01-03-2006 18:25 (24%)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

quote:
The_Zeroorez schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:19:
Onee toch hè, niet weer dooie xml's.... Mijn xml's staan in ieder geval aan, ik neem aan die van de meeste andere teams ook...

Mjah, k heb ook al bij GoT gekeken, en zelfs daar zaten geen members.. Maar de keys en clicks stonden er wel 8)7

offtopic:
Nog 5 berichten hoor ;)

Enfer wijzigde dit bericht 01-03-2006 18:28 (9%)

10100111001

Niet, 4!

Zo kunnen we door blijven spammen hè ;)

@Problem?

Ja, ik had het al op het WP-forum gezien....

TheZeroorez wijzigde dit bericht 01-03-2006 18:29 (37%)

qed

Groene gixxer

3?

[PC Specs]
[Help got naar de top door te typen!]
Aprilia RS 125 & Suzuki GSX-R 600 K7!

3

2

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws