Toon posts:

[word] Ik kan alleen maar met rood typen en krijg ballonnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben bezig om een verslagje te typen en drukte per ongeluk op een verkeerde toetsencombinatie. Ik kan niet vinden hoe ik terug moet.

Feit is dat word nu alles in rood en onderstreept typt en af en toe van die ballonetjes plaatst met opmerkingen. Dat het word nagekeken, maar ik zie nergens waar je dit kan uitschakelen. Hoop dat iemand mij kan helpen want dat verslag moet wel af....

thnx alvast

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:06

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ga naar "Opmaak" -> "Lettertype" en pas daar alles aan naar je originele status.
En dat ballonnetje (wat rechtsonderin komt) kan je verbergen dmv je rechtermuisknop te gebruiken op dat ding :)

offtopic:
is eigenlijk wel basiskennis van Word hoor :o

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2006 11:22 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Volgens mij is dit iets anders, wijzigingen bijhouden :) Google daar maar eens op.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 21:40
CTRl-SHIFT-E heb je gedaan, dit is track changes.
Tools - track changes kan je het uitzetten, waarschijnlijk moet je wel eerst alles accepten (rechts klikken op text en accept klikken)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopic:
't is hier géén helpdeskje. Geef in het vervolg even duidelijk aan wat je zelf bedacht/gezocht en gevonden hebt. Lees anders -als je verslag af is, nog even Algemene gedragsregels (Netiquette) en Officesuites en -software - Beleid door. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
thnx allemaal hij werkt weer normaal :D
Pagina: 1