_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
dit is gewoon legaal. kan je volgens mij ook vinden op de site van Microsoft.
en idd, Win2K is lichter dan WinXP.
het grote verschil zit hem in de shell en de hoeveelheid wizards.
cd's moet je dan kopen bij een distributeur, en niet downloaden bij een p2p siteMcKaamos schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:21:
dat kan.
dit is gewoon legaal. kan je volgens mij ook vinden op de site van Microsoft.
en idd, Win2K is lichter dan WinXP.
het grote verschil zit hem in de shell en de hoeveelheid wizards.
dat zal ms je ook nooit adviseren om een windows cdrom te downloaden uit het grijze circuit

A wise man's life is based around fuck you
[ Voor 70% gewijzigd door Touchdomex op 15-01-2006 12:25 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
dat kunnen ze niet aangezien illigale cd's in 99% van de gevallen 1:1 kopies zijntouchdomex schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:23:
alvast bedankt. Ik dacht dat microsoft een ban had op illegale cds met legale keys.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
maar je gebruikt geen illegale key.touchdomex schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:23:
alvast bedankt. Ik dacht dat microsoft een ban had op illegale cds met legale keys.
en btw, volgens mij kon je bij MS gewoon een nieuwe CD aanvragen.
ff zeggen dat je je oude kwijt bent en wel een key sticker hebt. moet voldoende zijn imo.
maar downloaden van een p2p netwerk moet ook werken afaik.
[ Voor 26% gewijzigd door Touchdomex op 15-01-2006 12:28 ]
mail ff. dan weet je het.touchdomex schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:26:
Kost het bestellen van een cd van microsoft geld of krijg je die voor nop opgestuurd. Ik heb zon mooie oem stikkertje op mijn kleine kast staan
ik geloof dat het je een paar euro kost, maar weet het niet zeker.
Ik heb net een beetje gezocht maar ik denk dat ik gewoon ga bestellen of lenen van een kennis. Die normale standaard professional cds zijn moelijk te vinden
[ Voor 22% gewijzigd door Touchdomex op 15-01-2006 13:30 ]
Nee.Anoniem: 138244 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:34:
volgens mij is het gratis mits je cd key geregistreerd is
Dit mag alleen als je een licentie hebt waar een downgrade recht op zit.
http://www.microsoft.com/licensing/resources/default.mspx
http://search.microsoft.c...en-US&q=downgrade+license
Mooie download chart ook waar precies staat wat wel en niet mag.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
het gaat niet om een downgrade, maar een verloren CD en wel aanwezige legale key.BackSlash32 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 19:35:
[...]
Nee.
Dit mag alleen als je een licentie hebt waar een downgrade recht op zit.
http://www.microsoft.com/licensing/resources/default.mspx
http://search.microsoft.c...en-US&q=downgrade+license
Mooie download chart ook waar precies staat wat wel en niet mag.
Dan heb ik de topicstart niet goed begrepen.
Niettemin is het nuttige info
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
ja dat kan.touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:36:
Maar ik kan toch wel gewoon mijn licentie gebruiken voor de pc. De HD was dood. ik wil nu dus hem installeren. Kan ik de officiele code gebruken voor deze pc. Het enige wat veranderd is de HD en mogelijk later nog wat rammetjes erbij.
het is gewoon legaal, zolang je maar de officiele license key gebruikt.