[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last
Reageer Nieuw TopicWat is er nou weer met gmini400.com gebeurd 
Greetz, Moiristo
quote:
Site is naar de kloten, zal binnenkort wel gefixed worden
Oepsquote:Impry schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:16:
[...]
Je hebt de links als 'tekst' gekopieerd waardoor er in het midden drie stipjes staan omdat de links zo lang waren. De URL klopt nu ook niet meer
Ik had een paar weken geleden gepost dat de twee schroefjes die onderin m'n Gmini zaten, verdwenen waren. Zaterdag ben ik naar de Hans Anders geweest en daar hadden ze minikruiskopschroefjes die er precies in pasten! Nu hoeft er geen plakband meer op m'n speler 
edit: ik kreeg de schroefjes ook nog eens gratis, maar ik moest ze er zelf inschroeven
edit: ik kreeg de schroefjes ook nog eens gratis, maar ik moest ze er zelf inschroeven
Bramm wijzigde dit bericht 06-02-2006 18:13 (17%)
Intel Core2Duo E6700, Asus P5N32-E SLI Plus, 4GB Corsair PC6400 CL4, Club 3D Geforce 8800GTS 640MB, NEC 3540A, Asus E616P3, WD Raptor X WD1500AHFD, Hitachi Deskstar T7K250 250GB, Samsung SyncMaster 226CW, Thermaltake Tsunami, Coolermaster 450W
Handige informatie
Misschien maar even een setje aanschaffen voor het geval dat 
Weet iemand wat er precies met gmini400.com aan de hand is?
De site is al een hele tijd offline. Vind het bijzonder jammer, aangezien er zo weinig informatie te vinden is over nieuwe hacks ed. 
Heb overigens maar even een Productsurvey ingevuld over de Gmini, klik
Heb overigens maar even een Productsurvey ingevuld over de Gmini, klik
Voor degenen met een 402: Hoe lang doen jullie nou met de batterij en klopt de 10 uur voor audio en 5 uur voor video?
Reg. datum: 12 mei 2005
Reg. datum: 12 mei 2005
Geen matches
Kdenk dat ik er gemiddeld wel op kom: tien uur audio en vijf uur muziek. Alleen vind ik het persoonlijk in sommige situaties iets te kort. Bijv. op reis: als je dat een filmpje of 2 bekijkt is ie al weer bijna leeg. Maar dat is dus persoonlijk. Zou je nog op een manier de batterij kunnen vervangen door een betere?
Over het algemeen ben ik echt tevreden over het apparaat.
Edit: Update Firmware is echt aan te raden--> werkt echt zo veel sneller allemaal en beter!
Over het algemeen ben ik echt tevreden over het apparaat.
Edit: Update Firmware is echt aan te raden--> werkt echt zo veel sneller allemaal en beter!
Tynos wijzigde dit bericht 10-02-2006 22:45 (12%)
jE weEt tOg?
De batterij is wel te vervangen ja. Op gmini400.com (die nu down is) staat een tutorial over hoe het moet. Besef wel dat je dan de garantie kwijt bent.
Hoe kom je aan die info dan? Ik las het alleen op gmini400.com..quote:RoD schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:52:
Een nieuwe game, SudokuGa em zometeen even uitproberen
Greetz, Moiristo
quote:Moiristo schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:09:
[...]
Hoe kom je aan die info dan? Ik las het alleen op gmini400.com..
Op Archopen worden die dingen ook gepost. Volgens mij staat de link wel in de TS
Leuk en verslavend spelletje trouwens, werkt prima. Als je niet weet hoe dit spel werkt moet je maar even Googlen voor de spelregels.
RoD wijzigde dit bericht 12-02-2006 14:16 (21%)
Ze staan ook altijd in de Spits..heb trouwens net easy gedaan, maar was toch nog best moeilijkquote:RoD schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:09:
[...]
Op Archopen worden die dingen ook gepost. Volgens mij staat de link wel in de TS
Leuk en verslavend spelletje trouwens, werkt prima. Als je niet weet hoe dit spel werkt moet je maar even Googlen voor de spelregels.
Greetz, Moiristo
Dan heb je er ook langer plezier vanquote:Moiristo schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:51:
[...]
Ze staan ook altijd in de Spits..heb trouwens net easy gedaan, maar was toch nog best moeilijk
vandaag in de collegezaal iets naar me toegegooid van "waarom koop je zoiets??" na even ermee gespeeld te hebben bedacht ie zich en vond ie het een onwijs tof ding!
De mijne is kapot 
De koptelefoonaansluiting zit los dus binnenkort maar eens laten maken aangezien het vast niet onder de garantie valt.
Hij werkt (meestal) wel maar bij een beetje bewegen, dus in jaszak of broekzak e.d. terwijl ik fiets of loop hoor je dat er geen volledig of helemaal geen contact meer is en hoor je dus maar de helft van het geluid of helemaal niets meer
Beetje jammer dus.
De koptelefoonaansluiting zit los dus binnenkort maar eens laten maken aangezien het vast niet onder de garantie valt.
Hij werkt (meestal) wel maar bij een beetje bewegen, dus in jaszak of broekzak e.d. terwijl ik fiets of loop hoor je dat er geen volledig of helemaal geen contact meer is en hoor je dus maar de helft van het geluid of helemaal niets meer
Beetje jammer dus.
schroevendraaier wijzigde dit bericht 13-02-2006 16:57 (50%)
Arrows are made to fly, so are aeros.
Wtf? Dat valt gewoon onder de garantie toch? Hoe kom je erbij dat een kapotte koptelefoonaansluiting niet onder de garantie valt?quote:screwwie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:55:
De mijne is kapot
Tjah geen idee eigenlijk, veel gebruikt in broekzak ofzo?
Maar dan zoek ik de bon wel op en vraag ik RMA aan
Arrows are made to fly, so are aeros.
Dat zou ik maar doen, ik weet bijna wel zeker dat het onder de garantie valt.quote:screwwie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:58:
Tjah geen idee eigenlijk, veel gebruikt in broekzak ofzo?
De mijne ligt om deze reden al 3 weekjes bij de MediaMarkt. Heeft hij al zeker een paar maanden last van (de plug valt er regelmatig uit + in een bepaalde stand heb ik maar in 1 kanaal geluid. Als ik 'm er dan heel ietsjes uit trek heb ik wel geluid). De eerste keer dat ik ervoor naar de MediaMarkt ging zeiden ze dat het aan de oordopjes lag, maar de 2e keer namen ze 'm wel aan. Als het niet onder de garantie zou vallen had ik 'm al lang terug gehad denk ik..quote:screwwie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:55:
De mijne is kapot
Beetje jammer dus.
Blaat!
draadbreuk valt niet onder de garantie heh? mijn afstandsbediening gaat binnenkort stuk ben ik bang... ik ben echt verslaafd aan de radio, maargoed hopen maar dat ie het nog lang volhoudt, maar als ik het draadje een beetje beweegt gaat ie al flippen. dan gaat ineens de radio uit en komt er een hoge piep door de oortjes...
Die AB ziet er ook niet zo solide uit moet ik zeggen. De draad die er aan zit is echter wel heel dikquote:geejeej schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:53:
draadbreuk valt niet onder de garantie heh? mijn afstandsbediening gaat binnenkort stuk ben ik bang... ik ben echt verslaafd aan de radio, maargoed hopen maar dat ie het nog lang volhoudt, maar als ik het draadje een beetje beweegt gaat ie al flippen. dan gaat ineens de radio uit en komt er een hoge piep door de oortjes...
Greetz, Moiristo
quote:geejeej schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:53:
Dit heb ik ook gehad, en viel gewoon onder de garantie
Die AB is ook gewoon ronduit kut.quote:Moiristo schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:00:
[...]
Die AB ziet er ook niet zo solide uit moet ik zeggen. De draad die er aan zit is echter wel heel dikMaar die AB zelf hadden ze wel wat 'apple'-leger mogen maken vind ik
echt gewoon garantie?? das wel heel relaxed!quote:RoD schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:57:
[...]
Dit heb ik ook gehad, en viel gewoon onder de garantie
[...]
Die AB is ook gewoon ronduit kut.
True, en het ding bedienen zonder em uit je zak/hoesje te halen. Daarom heb ik em ook gekocht. Maargoed, nu werkt dat weer driekwart van de tijd nietquote:geejeej schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:57:
[...]
echt gewoon garantie?? das wel heel relaxed!enneh hijs wel kut, maar je kan er wel radio mee luisteren!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last