Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 januari 2005
Matched: gmini

quote:
RoD schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:38:
Je mag best een link posten. Dat ding wordt immers gratis aangeboden :) In de TS staan ook alle hacks verder ;)
Maare, leuk! erg handig, kan ik em voortaan ook als rekenmachine gebruiken op school.
Wel euh als je blij bent met enkel de basisfuncties +,-,*,/ dan kan het er best door maar ik heb toch wel iets meer nodig op school :) Van de Gmini mss een grafisch rekenmachine maken zou pas een uitvinding zijn ;)

JB,

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004
Geen matches

Er staan uitgebreidere functies op de todo list. Maar tot nu toe valt ie me wel een beetje tegen ja. Werkt ook niet geweldig. Maargoed, het is een begin, en als je even snel iets wilt uitrekenen is het best handig.

Hoewel, snel... je moet eerst de buffer overflow creëren, en dan de hack opstarten... :/ Maargoed..

Reg. datum: 31 maart 2005

quote:
RoD schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:22:
[..]

Hoewel, snel... je moet eerst de buffer overflow creëren, en dan de hack opstarten... :/ Maargoed..
:D maar het is wel leuk dat het er ook nog mee kan. En als je toevallig alleen je gmini in de buurt hebt en je bent niet goed in hoofdrekenen, is het toch wel handig ;)

Geen matches

Dat is waar. Sowieso zijn meer features niet erg natuurlijk. En er gaan ook zeker meer features komen :)

Reg. datum: 09 januari 2005
Geen matches

quote:
RoD schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:25:
Dat is waar. Sowieso zijn meer features niet erg natuurlijk. En er gaan ook zeker meer features komen :)

uiteraard...
Blijkbaar is er ook een soort linux besturing op komst (als die al niet toegepast is in gdoom, gcalc en gtimer... aan het opstartscherm te zien volgens mij wel...
Wie weet...

JB,

Reg. datum: 27 januari 2002
Geen matches

[even ipod bashen]
Modbreak:
Dat is dus absoluut niet de bedoeling op GoT! Helemaal niet als je geen onderbouwing geeft.

DeeD2k2 wijzigde dit bericht 28-01-2006 15:01 (68%)

Intel Core2Duo E6700, Asus P5N32-E SLI Plus, 4GB Corsair PC6400 CL4, Club 3D Geforce 8800GTS 640MB, NEC 3540A, Asus E616P3, WD Raptor X WD1500AHFD, Hitachi Deskstar T7K250 250GB, Samsung SyncMaster 226CW, Thermaltake Tsunami, Coolermaster 450W

Reg. datum: 31 maart 2005

Wat ik eigenlijk nog wel opvallend vind is dat er nog geen bin-lader is. Dat je dus een keer de exploit laadt, en dat je dan vervolgens gewoon kan kiezen welk programma je wilt laden. (soort van wat je nu dus heb als je hem gewoon aan hebt staan, music, video, photo e.d.) Klik je dus gewoon consoles ofzo en dan kan je kiezen tussen SMS en gminiboi en gdoom ofzo. Klik je op misc ofzo en daar staat dan de gcalc. Moet toch niet heel moeilijk te maken zijn t.o.v. die programmaatjes zelf? hoef je tenminste niet iedere keer een andere exploit op te zoeken.

Reg. datum: 23 juli 2005
Geen matches

quote:

Ben toch wel benieuwd wat je gepost had, apple gebruikers zijn geen haar beter, toch? :) iets met 'dull tasks in dull computers..'

Een binlader zou idd wel fijn zijn, of nog beter: een ander OS. Maar ja, of ze het nog voor elkaar gaan krijgen om een bootloader te maken, weet ik niet.
Nog ff een speltip: heroes of might & magic voor GBC :) Dat het wat langzamer gaat is dan niet zo erg; en het is extreem leuk :)

Greetz, Moiristo

Reg. datum: 06 februari 2004
Geen matches

quote:
Moiristo schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:11:
Ben toch wel benieuwd wat je gepost had, apple gebruikers zijn geen haar beter, toch? :) iets met 'dull tasks in dull computers..'
Dat is helemaal niet interessant. Als het goed is wordt in APL op omgekeerde uitspreken gemod. Het is iemands eigen keuze, als hij/zij een apparaat "haat", maar het is niet de bedoeling dat dat via GoT openbaar gemaakt wordt. Daar hoeven we niet over te discussiëren...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

quote:
geejeej schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:01:
Wat ik eigenlijk nog wel opvallend vind is dat er nog geen bin-lader is. Dat je dus een keer de exploit laadt, en dat je dan vervolgens gewoon kan kiezen welk programma je wilt laden. (soort van wat je nu dus heb als je hem gewoon aan hebt staan, music, video, photo e.d.) Klik je dus gewoon consoles ofzo en dan kan je kiezen tussen SMS en gminiboi en gdoom ofzo. Klik je op misc ofzo en daar staat dan de gcalc. Moet toch niet heel moeilijk te maken zijn t.o.v. die programmaatjes zelf? hoef je tenminste niet iedere keer een andere exploit op te zoeken.
Je kunt het idee ns aandragen, er is bijzonder veel mogelijk. Misschien wil iemand wel zoiets in elkaar zetten :)

Water chilled!
Reg. datum: 01 september 2003
Geen matches

Ik heb hier een .wmv bestand. Deze probeer ik met SC Video Converter om te zetten naar een formaat dat m'n 402 wel kan inlezen. Want als ik hem op m'n speler zet geeft hij een vaag beeld, met allemaal flitsen er door heen. Heeft iemand ervaring met SC Video Converter, zo ja, naar welk formaat zet jij dan je filmpjes om? Want bij mij lijkt elke mogelijkheid wel de verkeerde te zijn. Hebben jullie een oplossing, ik word van al dat geconvert nogal mesjogge :P

Crickey mate!

Geen matches

Nieuwe versie van de Stopwatch :) Leuke verbeteringen! Ga em zo even proberen.

Heb me overigens maar even geregistreerd, geweldige site _O_

RoD wijzigde dit bericht 29-01-2006 20:55 (5%)

Geen matches

quote:
Lord McRinkel schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:15:
Ik heb hier een .wmv bestand. Deze probeer ik met SC Video Converter om te zetten naar een formaat dat m'n 402 wel kan inlezen. Want als ik hem op m'n speler zet geeft hij een vaag beeld, met allemaal flitsen er door heen. Heeft iemand ervaring met SC Video Converter, zo ja, naar welk formaat zet jij dan je filmpjes om? Want bij mij lijkt elke mogelijkheid wel de verkeerde te zijn. Hebben jullie een oplossing, ik word van al dat geconvert nogal mesjogge :P
Kijk eens in de TS bij het kopje video coderen :) Dat werkt altijd.

Reg. datum: 04 december 2005

Hallo,

ik heb en tijdje terug (3 maanden geleden om precies te zijn) en gmini 402 gekocht via internet bij mp3man.nl.....paar dagen geleden zag ik 4 horizontale lijnen op het scherm en die wouden maar niet weg gaan, dus heb ik mp3man ff gebeld en kreeg echt en vage aantword van "u moet u gmini terug sturen naar ons en wij sturen het verder naar archos en die kijken of de schade binnen de grantie valt en zo niet moet u voor de reparatie betalen anders wordt de gmini niet terug gezonden"....wtf? O.o

dat stat echt nergens op hun site...de enige ding dat er stat is dit

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

1. Gebroken schermen
2. Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
3. Vocht- of waterschade

anyway.....ik heb me gmini vaandag aan gezet en die 4 lijnen zijn weg...maar nu heb ik en andere probleem namelijk...als ik het aanzet lijkt het of ik de contrast+brightness op 200% heb ofzo......maar als ik en mp3 an het afspelen ben en het scherm gaat op standby en ik druk op en knop dan is alles weer 100% goed (contras/brightness) dit gebeurt nu elke keer als ik de gmini aan zet.

dus ik vraag me af heeft iemaand dit wel eens gehad?
en is het wel verstandig om de gmini terug te sturen voor de grantie voor zo en klein ding?
want ik ben bang dat ik dan ervoor moet betalen lol...of denken jullie dat dat bs is 8)7 ?

Je scherm doet vaag, en er is geen mechanische schade voor zover ik uit dat verhaal op kan maken. Dus misschien dat de backlight raar doet oid. Wat het ook is maakt niet zoveel uit, want volgens mij valt het gewoon onder de garantie. Misschien wilden ze je gewoon waarschuwen bij dit soort gevallen. Maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat dit onder de garantie valt. Zal wel een klein foutje in de Gmini zitten.

Ik zou em gewoon terugsturen, desnoods rechtstreeks naar Archos.

Reg. datum: 04 december 2005
Geen matches

ok...bedankt voor de snelle reactie :)

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003
Geen matches

quote:
Digitalx schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:22:
ok...bedankt voor de snelle reactie :)
Das RoD he :) altijd wel aanwezig hiero _/-\o_

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Club3D HD4870, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows XP Professional 32-bit

^^ Bedankt voor het compliment :>

Heeft iemand ooit dit dingetje gezien? Hij staat op de Archos site onder de accesoires, maar ik zie niet echt het nut van dit ding. Als ik het goed heb sluit je dit ding aan op de USB poort van je Gmini, waarna de adapter een USB aansluiting en een DC aansluiting van maakt. Maar wat is hier nou de toegevoegde waarde van?

Reg. datum: 23 juli 2005
Matched: gmini, 400

quote:
RoD schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:23:
^^ Bedankt voor het compliment :>

Heeft iemand ooit dit dingetje gezien? Hij staat op de Archos site onder de accesoires, maar ik zie niet echt het nut van dit ding. Als ik het goed heb sluit je dit ding aan op de USB poort van je Gmini, waarna de adapter een USB aansluiting en een DC aansluiting van maakt. Maar wat is hier nou de toegevoegde waarde van?

USB/DC IN Adaptater for Gmini™ 220

* Adapter to separate USB and Power connection
* Connects to the USB port
* Required for using car adapter Ref. 500503 or ARCHOS power supply Ref 500677

De 220 laadt denk ik op via USB, maar kan op deze manier ook met een adapter opgeladen worden. Is dus niet voor de 400 serie bedoeld :)

Greetz, Moiristo

Aha, ik kon zo even niet vinden waar ie voor was. Maar dan is dat helder in ieder geval :)

Op Gmini400.com werd trouwens bevestigd dat er in de nieuwe Doom emulator de mogelijkheid komt om te strafen. Dat zou wel tof zijn, dat is imo nog het enige wat er aan mankeert.
Owja, en de volledige versie van Doom 1 moest nog gefixed worden, Doom 2 draait perfect.

RoD wijzigde dit bericht 03-02-2006 02:36 (61%)

Rallymedia.nl

RoD, misschien kun je straks ook de siliconen-hoesjes voor de 400/402 even in de OP zetten bij accesoires. Stonden ergens op Ebay, kwam de link tegen op Gmini400.com, maar die ligt nu even plat.

Die heb ik eigenlijk maar 1x gezien, bij 1 verkoper. Weet je zeker dat er meerdere van zijn? Ik dacht dat het een of ander zelfmaakproduct was, maar er zijn dus echt daadwerkelijk siliconenhoesjes te koop voor de Gmini?
Misschien gaan ze ook wel invisible shields maken :9 Alhoewel dat bij de Gmini niet echt nodig is, ding krast toch niet, maar voor het scherm is het wel handig.

Zodra ik er meer informatie over kan vinden zal ik het zeker in de TS zetten :)

Rallymedia.nl
Geen matches

Het waren meerdere hoesjes, zelfs in verschillende kleuren. Blauw, Roze, Zwart, Glow-in-the-Dark, Groen en gewoon Wit volgens mij.

Geen matches

Ze zien er leuk uit, soort iSkins :)
Heb ze toegevoegd aan de TS.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: