Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Rallymedia.nl
Reg. datum: 14 september 2004
Matched: 400

quote:
-Browser to choose which WAD to run.
-Support for custom WADs (PWADs).

Wat houdt dat in? Heb Doom nog niet gespeeld, misschien dat ik het dan zou begrijpen :P

Maar ben tot nu toe ook blij dat ik een 400 heb :D
I GoT a bike.
Reg. datum: 10 augustus 2004
Geen matches

Nou ik heb toch liever de 402. Doom is leuk, maar ik heb toch liever een snellere processor en usb host fucnctie / en een langere batterij-tijd

My grandparents went to Auschwitz and all I got was this lousy t-shirt

Reg. datum: 31 maart 2005
Matched: 400

quote:
Impry schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:07:
[...]

Wat houdt dat in? Heb Doom nog niet gespeeld, misschien dat ik het dan zou begrijpen :P

Maar ben tot nu toe ook blij dat ik een 400 heb :D
ik ben ook zeker blij dat ik de 400 heb! die wads zijn volgens mij net als bij de gg/sms emulator de roms die je kan laden.

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Matched: gmini, 400

Ik heb dit draadje eens doorgelezen op gmini400.com. Dit ziet er veelbelovend uit :) Blijkt dus dat er ook nog een Gameboy emulator aan zit te komen (waarschijnlijk?). Zou dus betekenen dat we weer bergen spellen kunnen spelen :Y)

Edit:

Hij werkt!! :D :D woohoo! Gameboy spellen spelen :Y)

RoD wijzigde dit bericht 18-01-2006 22:42 (11%)

Reg. datum: 23 juli 2005
Geen matches

Ik vind Doom nog steeds het meest extreem :) Ik heb alle WADs al kunnen vinden en het werkt gewoon soepel en ziet er goed uit :) Maar goed, ik ben ook een FPS-fan :)

Edit: Het is wel stom dat je niet kan rennen, want daardoor kun je bijvoorbeeld bij Doom2 de 2e level niet uitspelen :(

Moiristo wijzigde dit bericht 19-01-2006 18:40 (28%)

Greetz, Moiristo

Matched: gmini

Doom 2? :?

Overigens crashed Doom nu steeds bij mij :( Erg irritant. Gelukkig is het nog maar versie 0.1, en zullen er nog wel updates volgen.

Zijn er overigens nog mensen die de Gminiboy al uitgeprobeerd hebben? Bij mij crashen spellen na een minuutje of 3 spelen :/

RoD wijzigde dit bericht 19-01-2006 18:57 (31%)

Rallymedia.nl
Geen matches

Nee, nog niet uitgeprobeerd. Ga die dingen pas doen als het helemaal vlekkeloos werkt, andere mensen mogen het voor mij uitproberen :P

Geen matches

Het is gebaseerd op de welbekende hack, dus rare dingen hoef je niet te doen. Net zo min dat je er schade aan overhoudt :)

Reg. datum: 07 september 2005

Weet iemand of deze hack nog uitkomt voor de gmini402 of de cc?

Geen matches

Dat is hier al ns gemeld. De 402(CC) zit heel anders in elkaar, dus moeten ze een compleet nieuwe exploit zien te vinden. Vooralsnog: nee.

Reg. datum: 23 juli 2005

quote:
DMK17 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:25:
Weet iemand of deze hack nog uitkomt voor de gmini402 of de cc?

Als ze een manier kunnen vinden om eigen code te kunnen draaien wel (maar dat hebben ze dus nog niet gevonden).

De Doom emulator werkt bij mij trouwens prima, heb je misschien een slechte WAD gedownload? Je kan idd ook Doom2.WAD in de Doom directory zetten (en de andere WAD ff renamen) en die gewoon spelen :)

Over die Gminiboy crashes: heb je wel de laatste versie gedownload? Er was een probleem met het beeld dat na een aantal minuten ging flippen en blauw werd van kleur, maar dat hebben ze inmiddels gefixed.

Greetz, Moiristo

Ja, ik heb de laatste versie gedownload. Ik weet van het probleem dat het beeld ging flippen, ik heb de versie gedownload die dat verholp.
Zijn er al meer mensen die ervaring hebben met de Gminiboy?

Reg. datum: 20 januari 2006
Geen matches

Hij heeft zeker geen speakerfunctie?

Geen matches

Eh nee.

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003
Geen matches

Ganeboy emulator _/-\o_ Moet ik ff snel uitproberen.. potje tetris in de trein is nooit weg :P

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Club3D HD4870, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows XP Professional 32-bit

Rallymedia.nl

Heb gDoom nu ook geinstalleerd :P Werkt wel geinig, nou ff kijken hoe dat Gminiboy werkt :)

En werkt ie bij jou tot na het eerste level? Post ook even je ervaringen met Gminiboy. (Zal er overigens nog even een stukje over in de TS zetten)

Edit: Weer een hack _O_
Dit keer is het een stopwatch, lees er hier alles over.
quote:
This pre - release: GminiTime 0.1:
----------------------------------------------

- Stop watch function for up to 99 hours, counting in ms.
- Dim - function to extend battery life when measuring a long period.
- Save end times to LOG file (rich text format rtf), numbered consecutively within the text file.
- Little "Help" - Screen

To do for the final release:
------------------------------------
TIMER:
- Timing function for up to 99 hours
- Flashing Display & Sound output through headphone when time's up.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

RoD wijzigde dit bericht 24-01-2006 13:32 (74%)

Rallymedia.nl
Matched: gmini, 400

Heb het nog maar heel eventjes gespeeld, ben eigenlijk bezig met tentamens leren, maar heb ff geen zin meer :P Dus beetje op gmini400-forum aan het rondneuzen ;)
Rallymedia.nl
Geen matches

quote:
RoD schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:29:
Edit: Weer een hack _O_
Dit keer is het een stopwatch, lees er hier alles over.
De stopwatch werkt wel, maar ik kom niet in het menu van de "Timer"... lukt het jou wel?

Geen matches

Ik zal het zo even proberen. Heb even de TS geupdate, het hack gedeelte is nu wat overzichtelijker.

Er staat trouwens nu een waarschuwing bij dit topic zie ik. Heb er ook maar even een aan de TS toegevoegd. Overigens komt er nog een nieuwe versie uit, er wordt nog aan de stopwatch gewerkt :)

Hij werkt hier prima. Ik kan alleen bij "set" en "dim" niks veranderen. Nouja, hij werkt in ieder geval zowat perfect. Ziet er ook geweldig mooi uit trouwens. Mooie achtergrond, en de fade out bij de backligt _O_

RoD wijzigde dit bericht 24-01-2006 14:01 (27%)

Rallymedia.nl
Geen matches

quote:
RoD schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:52:
Ik zal het zo even proberen. Heb even de TS geupdate, het hack gedeelte is nu wat overzichtelijker.

Er staat trouwens nu een waarschuwing bij dit topic zie ik. Heb er ook maar even een aan de TS toegevoegd. Overigens komt er nog een nieuwe versie uit, er wordt nog aan de stopwatch gewerkt :)

Hij werkt hier prima. Ik kan alleen bij "set" en "dim" niks veranderen. Nouja, hij werkt in ieder geval zowat perfect. Ziet er ook geweldig mooi uit trouwens. Mooie achtergrond, en de fade out bij de backligt _O_
Ziet er inderdaad erg mooi uit!! Maar wat houdt de timer dan in? (als hij goed zou werken)

Daar krijg je "set" en "dim" te zien. Maar als ik op de knoppen druk gebeurd er niks. Alleen de F1 knop werkt, en die gaat terug naar het hoofdmenu. Misschien kun je instellen bij de timer dat ie over X tijd je moet waarschuwen oid. (al lijkt het me sterk dat dit gebeurd als de Gmini uitstaat). Maar wie weet wat er nog komt in de komende upgrades.

Reg. datum: 09 januari 2005
Geen matches

Nu ook een Gcalc.
Handig rekenmachine, ook gebaseerd op medios...
'k Weet niet of ik link mag plaatsen;
Waarschuwing:
De verschillende emulatoren voor deze speler maken hem erg aantrekkelijk, maar kijk uit met software en spellen waar auteursrecht op rust. Deze mogen, zoals in de Registratievoorwaarden en faq staat, niet gepost worden. Denk dus na voordat je (een link naar) een ROM o.i.d. post!

<Volgens mij staan er geen auteursrechten op maar kom ;)>

Het spul werkt goed, enkel zou een cos, sin, tan, en wortel er wel bij mogen

JB,

Geen matches

Je mag best een link posten. Dat ding wordt immers gratis aangeboden :) In de TS staan ook alle hacks verder ;)
Maare, leuk! erg handig, kan ik em voortaan ook als rekenmachine gebruiken op school.

Rallymedia.nl
Geen matches

Links gewoon plaatsen, zolang het geen Nintendo Roms ofzo zijn is het niet erg lijkt mij. :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: