Nou het is probleem is dus dat mijn account het niet doet
, alle andere accounts werken perfect, als ik met dat bepaalde account aanmeld krijg ik te zien : de service is onbereikbaar blalaa,
iemand enig idee?
iemand enig idee?
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
op een andere pc geprobeerd: Ja, geen nutthe_shadow schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:47:
Heb je al geprobeert met dat niet werkende account in te loggen op een andere computer? Heb je al geprobeert in te loggen via Webmessenger? Heb je al een ander programma geprobeert (zoals Gaim, Trillian of Miranda)?
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik heb gewoon een hotmail adres, hotmail werkt gewoon naar behoren.bokkie11 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:53:
Mijn broertje heeft zelfde probleem.
Wachtwoord al gereset.
Van verschillende pc's geprobeerd maar werkt niet
Webmessenger probeerd de hele tijd aan te melden maar komt er niet door (geen error), met een ander account werkt wel..
Hij heeft een softhome adres
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 17:57 ]
Dan zou je even moeten controleren of hij gedeïnstalleerd is en niet is weggegooit (via software in het configuratiescherm). En dan zou het account wel op een andere pc moeten werken.Is het toevallig zo dat hij ook windows live messenger beta heeft geinstalleerd gehad? heb nu overigen gewoon weer de originele versie (dus 7.5 ofzo)
Toen bestond Live messenger nog niet neem ik aan, dus er zal iets anders achter zitten dan die live messenger.Ik heb dit probleem ook een keer gehad. Bij mij heeft mn oude account nooit weer gewerkt. Ten einde raad heb ik maar een nieuwe aangemaakt.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
op andere account werkt wel ja, bij mij doet hij het op 2 pc's hier thuis allebei niet.bokkie11 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:25:
Het ligt niet aan msn omdat met een ander account wel werkt.
Ook doet het probleem zich voor op 4 verschillende pc's
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()