Toon posts:

[Messenger] Probleempje!

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is probleem is dus dat mijn account het niet doet :S , alle andere accounts werken perfect, als ik met dat bepaalde account aanmeld krijg ik te zien : de service is onbereikbaar blalaa,

iemand enig idee?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 19:16

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je al geprobeert met dat niet werkende account in te loggen op een andere computer? Heb je al geprobeert in te loggen via Webmessenger? Heb je al een ander programma geprobeert (zoals Gaim, Trillian of Miranda)? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
the_shadow schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:47:
Heb je al geprobeert met dat niet werkende account in te loggen op een andere computer? Heb je al geprobeert in te loggen via Webmessenger? Heb je al een ander programma geprobeert (zoals Gaim, Trillian of Miranda)? :)
op een andere pc geprobeerd: Ja, geen nut
Emessenger of anderen webmessengers: Ja, lukt ook niet
Trillian ofzo: Nee niet geprobeerd, maar hou het liever ook op msn ;)

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 07:19
Mijn broertje heeft zelfde probleem.
Wachtwoord al gereset.
Van verschillende pc's geprobeerd maar werkt niet
Webmessenger probeerd de hele tijd aan te melden maar komt er niet door (geen error), met een ander account werkt wel..

Hij heeft een softhome adres

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:29

Coldcat

HODL

Volgens mij werkt MSN met een systeem dat soms gebruikers van hun netwerk afsluit, om zo onderhoud te plegen denk ik. Ik heb er ook wel eens last van gehad. Dan praat je met anderen op Gtalk en ineens sluit MSN af en bij die ander werkt hij nog. En soms ben jij even later de volgende terwijl het het bij die ander weer werkt.

Dus ik zou zeggen probeer het over een uurtje weer.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
bokkie11 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:53:
Mijn broertje heeft zelfde probleem.
Wachtwoord al gereset.
Van verschillende pc's geprobeerd maar werkt niet
Webmessenger probeerd de hele tijd aan te melden maar komt er niet door (geen error), met een ander account werkt wel..

Hij heeft een softhome adres
Ik heb gewoon een hotmail adres, hotmail werkt gewoon naar behoren.
Is het toevallig zo dat hij ook windows live messenger beta heeft geinstalleerd gehad? heb nu overigen gewoon weer de originele versie (dus 7.5 ofzo)

@Traguardo:

Het is al heel de dag zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 17:57 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb dit probleem ook een keer gehad. Bij mij heeft mn oude account nooit weer gewerkt. Ten einde raad heb ik maar een nieuwe aangemaakt.

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Bij mij werkt het nu ook niet, wacht even ofzo dan doet ie het wel weer hoor.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:29

Coldcat

HODL

Is het toevallig zo dat hij ook windows live messenger beta heeft geinstalleerd gehad? heb nu overigen gewoon weer de originele versie (dus 7.5 ofzo)
Dan zou je even moeten controleren of hij gedeïnstalleerd is en niet is weggegooit (via software in het configuratiescherm). En dan zou het account wel op een andere pc moeten werken.
Ik heb dit probleem ook een keer gehad. Bij mij heeft mn oude account nooit weer gewerkt. Ten einde raad heb ik maar een nieuwe aangemaakt.
Toen bestond Live messenger nog niet neem ik aan, dus er zal iets anders achter zitten dan die live messenger.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• bokkie11
het doet het de hele dag al niet..

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Verwijderd

Welke MSN versie? MSN al een keer hersteld?

• bokkie11
Het ligt niet aan msn omdat met een ander account wel werkt.
Ook doet het probleem zich voor op 4 verschillende pc's

Verwijderd

Topicstarter
bokkie11 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:25:
Het ligt niet aan msn omdat met een ander account wel werkt.
Ook doet het probleem zich voor op 4 verschillende pc's
op andere account werkt wel ja, bij mij doet hij het op 2 pc's hier thuis allebei niet.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als het bij andere accounts wel werkt ligt het probleem niet aan de software maar aan de account. Ik stel voor dat je daarom contact opneemt met de mensen van MSN; met de vraag waarom je bovenstaande melding krijgt. Wij kunnen slechts gissen wat er aan de hand zou kunnen zijn; en dan nog betwijfel ik of we het opgelost gaan krijgen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.