Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

:o

Stylus omhulsgeval is niet van metaal? Dat is echt bagger des baggers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:01
*kick

sow...na een garantie voorvalletje ben ik weer terug in de scene!

kan iemand mij een update geven over hoe de ondersteuning is voor de Break Out Box icm emulators en gamepads? het lijkt me geweldig om een avondje te organiseren met wat vrienden en met zn 2/3/4en old skool te gaan gamen! al updates voor bijvoorbeeld de (s)nes en sega emulators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Dat probleem heb ik dus ook.
Ik wilde aanvankelijk de USB versie van de XBOX360 gaan gebruiken maar het blijkt dat ie niet wordt ondersteund.
Nu vraag ik me af of er ergens een lijst is met USB joysticks/joypads die door de gp2x ondersteund worden want ik wil niet zomaar iets kopen voordat ik weet of het uberhaupt wel werkt.

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:01
geen idee...k dacht de meest simpele versie van logitech (ps2 clone) goed werkte

ik zie dat de software inmiddels al wel compatible is met joypads (sega en nes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Naar aanleiding van een schoolopdracht ('Het schrijven van een rapport') voor het vak Nederlands heb ik een verslag samengesteld dat gaat over de Koreaanse handheld (videogame)console: GamePark’s GP2X.

Mijn persoonlijke doel van dit verslag was onder andere om iets meer bekendheid rondom het apparaat te creëren bij (Nederlandse) mensen en om ze enige kennis te verschaffen over wat men kan verwachten in de wereld van Open Source videogames en applicaties. Naast het inleveren van dit verslag voor school was het tegelijkertijd ook de bedoeling om iets te creëren wat ik naderhand op mijn eigen website zou kunnen plaatsen.

http://www.mind-bending.n...epark-holdings-gp2x-f-100

Ik zou zeggen, lees het eens door en laat zeker even weten wat je er van vind!

Anoniem: 274852

Linux lijkt toch op Unix?

Anoniem: 274852

Op deze website wordt de GP2X verkocht -> http://www.ombouwnederlan...?cPath=82&products_id=508
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste