[OFF TOPIC]roma0803 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 09:41:
Nou, klinkt wel positief hoe ze bij Parrot supporten. Maar hebben ze ook een idee wat er dan zo anders is aan de HTC fones waardoor er problemen zijn met een aantal van hun produkten?
Ik gebruik nu nog de Nokia BT Carkit maar lever binnenkort m'n lease auto in en zal dan een eigen oplossing moeten kopen. Die Parrot lijkt me wel wat, maar dan mot ie ut wel doen natuurlijks...
Alle producten die je kunt kopen zijn onderhevig aan Murphy. Die van mij dus blijkbaar bijvoorbeeld bij de display. Maar ik ben er gewoon super tevreden mee. Hij synct iedere BT phone die ik aanhaak (V3 RZAR, C500, C600, Neu kia 6310 (jewel die bronzen editie), SamsD500, HiPaq 6515..) functies zijn er genoeg, maar waar ik het meest tevreden mee was bij aanschaf al, was die vette audio splitter die erbij zit. niets niet 60 euri extra zoals bij de CARK91 van Neu kia en of andere net-niet-aan troep zoals ik eerst had (Sony BHB35 headset ook nog geprobeerd). geluidskwaliteit die echt super is en een meer dan redelijk goeie standaard mike. Installatie lijkt een muffe zondag te zijn, maar dat valt enorm mee als je maar eerst nadenkt over waar wat te plaatsen. je hoeft gewoon neits te knippen.
ik kan je een setje aanraden dus (die LS3200 (zonder GPS is ook vet met dat color screen), (met GPS komt binnenkort in LS3400)
[/OFF TOPIC]