HTC Faraday (Orange SPV C600 / Cingular 2125) - Deel 1

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.368 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489

Topicstarter
roma0803 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 09:41:
Nou, klinkt wel positief hoe ze bij Parrot supporten. Maar hebben ze ook een idee wat er dan zo anders is aan de HTC fones waardoor er problemen zijn met een aantal van hun produkten?

Ik gebruik nu nog de Nokia BT Carkit maar lever binnenkort m'n lease auto in en zal dan een eigen oplossing moeten kopen. Die Parrot lijkt me wel wat, maar dan mot ie ut wel doen natuurlijks...
[OFF TOPIC]
Alle producten die je kunt kopen zijn onderhevig aan Murphy. Die van mij dus blijkbaar bijvoorbeeld bij de display. Maar ik ben er gewoon super tevreden mee. Hij synct iedere BT phone die ik aanhaak (V3 RZAR, C500, C600, Neu kia 6310 (jewel die bronzen editie), SamsD500, HiPaq 6515..) functies zijn er genoeg, maar waar ik het meest tevreden mee was bij aanschaf al, was die vette audio splitter die erbij zit. niets niet 60 euri extra zoals bij de CARK91 van Neu kia en of andere net-niet-aan troep zoals ik eerst had (Sony BHB35 headset ook nog geprobeerd). geluidskwaliteit die echt super is en een meer dan redelijk goeie standaard mike. Installatie lijkt een muffe zondag te zijn, maar dat valt enorm mee als je maar eerst nadenkt over waar wat te plaatsen. je hoeft gewoon neits te knippen.

ik kan je een setje aanraden dus (die LS3200 (zonder GPS is ook vet met dat color screen), (met GPS komt binnenkort in LS3400)
[/OFF TOPIC]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Bedankt voor de info. Kan ik wat mee :)

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
- Bijgewerkt -

MMS Patch beschikbaar vanuit Zwitserland. (nog niet getest op NL, wel op UK ROM)
Past een setting aan in de registry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

kan ik op dit toestel zo'n Mini WiFi SD card gebruiken???

ik ben wel geïntereseerd in dit toestel, maar nadeel is dat er geen wifi op zit...

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 102013 op 21-01-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57198

Denk niet dat dat gaat lukken, er wordt hier-en-daar wel gesproken over MiniSD WiFi kaartjes, alleen hebben deze meestal niet dezelfde afmeting (zijn langer ivm de antenna) als de standaard kaart. Het zou dus wel moeten werken, alleen past de kaart dan niet fysiek in de C600, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

hij zou wel werken, maar niet passen.. :(

das jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt,

er zijn nog steeds geen fatsoenlijke kaartjes gemaakt, Allen hebben een extention format; De miniSD blijft dus niet evengroot, maar wordt verlengd.

Als je echt een WiFi erop wilt, zul je toch een keuze moeten maken uit een ander aanbod, denk daarbij ter vergelijk eerst aan de SP5(i) en 83(0/1)0 series. (Natuurlijk zijn er nog heel veel anderen naast, maar deze bevidnen zich niet meer op het tornado/faraday platform)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
- Bijgewerkt -

A2DP info toegevoegd

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 11489 op 30-01-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Heeft iemand plaatjes van hoe Tomtom5 er dan uitziet op de C600? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik heb nu een C500, en mijn contract loopt af over 2 weken, dus ik kan weer een nieuwe telefoon krijgen.
C600 staat dus hoog op het lijstje. Verder nog wat rare ervaring? Stofproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 2029 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:24:
Heeft iemand plaatjes van hoe Tomtom5 er dan uitziet op de C600? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik heb nu een C500, en mijn contract loopt af over 2 weken, dus ik kan weer een nieuwe telefoon krijgen.
C600 staat dus hoog op het lijstje. Verder nog wat rare ervaring? Stofproblemen?
Geen plaatjes... heb het wel draaien en het is zoals C500, maar dan iets langer en duidelijker (qvga weergave is helderder)
Snelheid van het toestel is iets minder dan de C500, komt door WM5
Stof nog niet gezien, maar ik had dan ook pas na 7 maanden last van stof op mijn C500 :P ... en toen ook een berg ineens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 14:46
Ik ben ook overgestapt van de c500 naar een c600 en tomtom is idd duidelijker. Door het grotere scherm zie je beduidend meer straten ineens dan op de c500.

Het menu is net even wat minder vind ik. Ik ben gewent in de auto de telefoon nogal wat te gebruiken. Om met de joystick niet verkeerd te drukken gebruikte ik vaak de cijfers (4 voor instellingen, 9 9 4 voor tomtom enz enz) met de c600 gaat dat nog maar gedeeltelijk. Er staan geen cijfers meer voor de rubrieken dus moet je zelf uitvolen of internetexplorer nou op 6 of op 5 zit. Ook volgende bladzijde is nu niet meer 9 maar "meer". Je word dus gedwongen om de joystick meer te gebruiken en in een stugge auto gaat dat nogal eens mis.

verder fijne telefoon maar weinig nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Je moet op Modaco even op zoek gaan naar de tweak die list en gridview kan wijzigen. Krijg je weer een startmenu met cijfers er voor. Is idd ff handiger.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

corrado20vt schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:04:
Ik ben ook overgestapt van de c500 naar een c600 en tomtom is idd duidelijker. Door het grotere scherm zie je beduidend meer straten ineens dan op de c500.

Het menu is net even wat minder vind ik. Ik ben gewent in de auto de telefoon nogal wat te gebruiken. Om met de joystick niet verkeerd te drukken gebruikte ik vaak de cijfers (4 voor instellingen, 9 9 4 voor tomtom enz enz) met de c600 gaat dat nog maar gedeeltelijk. Er staan geen cijfers meer voor de rubrieken dus moet je zelf uitvolen of internetexplorer nou op 6 of op 5 zit. Ook volgende bladzijde is nu niet meer 9 maar "meer". Je word dus gedwongen om de joystick meer te gebruiken en in een stugge auto gaat dat nogal eens mis.

verder fijne telefoon maar weinig nieuws
Je kunt in het menu nog met de cijfertoetsen kiezen.
1-9 zijn de overeenkomstige programma's in het menu (zelfde indeling, dus voor rechtsboven de "3" toets, voor linksonder de "7" toets.
* = terug
# = meer/volgende bladzijde

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Laatst online: 02-06 14:46
kijk, daar heb ik wat aan! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Updated:

hoe koppel ik een Parrot BT CarKit om met TomTom Mobile te kunnen navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Minimo 013 heeft het levenslicht gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 15:39
Ik heb nu ook de C600 en vraag me af waar precies de sms-berichten worden opgeslagen.
Van mijn oude C500 heb ik een backup gemaakt (gewoon gekopieerd naar de SD kaart) en deze wil ik nu dus terug kopieren in de juiste map op de C600

Iemand ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Hi, ik heb een SPV C600 (sja, wat doe ik anders in dit topic :D), met TomTom Mobile 5.21 erop. Nou heb ik ook een BT oortelefoontje.

Nou zou ik de instructies graag over het BT oortelefoontje willen krijgen. Maar helaas krijg ik dat niet voor elkaar. De instructies blijven over het speakertje komen. Behalve als er gebeld wordt, dan komen de instructies ineens wel over het BT oortelefoontje. Totdat er opgehangen wordt.

Technisch is het dus mogelijk, alleen ben ik blijkbaar te dom om uit te vinden hoe het moet.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RetepV schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:40:

Nou zou ik de instructies graag over het BT oortelefoontje willen krijgen. Maar helaas krijg ik dat niet voor elkaar.
Eigenlijk niets anders dan de combinatie die ik gebruik dus. Mijn TTM praat ook over de speaker van de C600 en carkit vrolijk over de autospeakers.. Zie ook de info over A2DP in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
speedme schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:13:
Ik heb nu ook de C600 en vraag me af waar precies de sms-berichten worden opgeslagen.
Van mijn oude C500 heb ik een backup gemaakt (gewoon gekopieerd naar de SD kaart) en deze wil ik nu dus terug kopieren in de juiste map op de C600

Iemand ?
Is inherrent aan de WM5 indeling.. ik ben ook nog aan het rommelen daarmee, alleen geen hoge prio, want ik vind SMS bewaren net zulke onzin als mail bewaren zoals bedrijfs gebruikers dat doen.. straks staat er 2GB op je SD card omdat je zonodig moet bewaren.. wat doe je er nog mee na verloop van tijd?
ik bewaar eigenlijk enkel de laatste meldingen m.b.t. mijn saldo, dit ivm de af en toe rariteiten van Orange zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb het ondertussen al uitgedokterd :

Ik had nog Jeno Mobile Extender for Outlook 1.0 liggen en daarmee heb ik een backup gemaakt van mijn oude SMS' jes.
Vervolgens versie 2.0 geinstalleerd en het is heel simpel om daarmee alle SMS'jes weer op de telefoon te zetten.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
speedme schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:57:
Ik heb het ondertussen al uitgedokterd :

Ik had nog Jeno Mobile Extender for Outlook 1.0 liggen en daarmee heb ik een backup gemaakt van mijn oude SMS' jes.
Vervolgens versie 2.0 geinstalleerd en het is heel simpel om daarmee alle SMS'jes weer op de telefoon te zetten.
Tuurlijk!

waarom dacht ik daar niet aan 8)7 ik heb de hele Jeyo Bundle aangeschafd bij mijn C500 :(
-AAAA- _/-\o_ -LAAF!-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:20
ik heb sinds vandaag opeens raar probleem. Ik ging even naar mijn ouders met de fiets dus head set erin gestopt muziekje aan. Kom thuis bij mijn ouders, headset eruit getrokken staat er nog steeds hoofdtelefoon in beld. Dus ik het op normaal zetten. Maar als ik gebeld werd hoorde ik de persoon niet en de persoon mij niet behalve als ik de headset erin stopte. Als ik de telefoon uit en weer aanzet nog steeds het zelfde probleem, iemand een idee hierover?

edit:
Probleem opgelost, lag blijkbaar aan cellprofile switcher ff afgesloten en het werkt weer normaal.

[ Voor 12% gewijzigd door krijn1985 op 26-02-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
krijn1985 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:55:
ik heb sinds vandaag opeens raar probleem. Ik ging even naar mijn ouders met de fiets dus head set erin gestopt muziekje aan. Kom thuis bij mijn ouders, headset eruit getrokken staat er nog steeds hoofdtelefoon in beld. Dus ik het op normaal zetten. Maar als ik gebeld werd hoorde ik de persoon niet en de persoon mij niet behalve als ik de headset erin stopte. Als ik de telefoon uit en weer aanzet nog steeds het zelfde probleem, iemand een idee hierover?

edit:
Probleem opgelost, lag blijkbaar aan cellprofile switcher ff afgesloten en het werkt weer normaal.
hmm,

ik dacht dat dat probleem wel opgelost zou zijn. Ik had het bij mijn C500 soms.. het is een Windows onderdeel dat moet regelen welk profiel inschakelt en uitschakelt. bij het uitstappen van mijn auto denkt de telefoon ook nog altijd een korte tijd dat de headset (carkit) er nog is, maar lost netjes op nog voor ik binnen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22

-ET-

Phone Home

Ik heb sinds gisteren ook een SPV C600,

wat ik alleen nog niet heb kunnen vinden is een manier om een gesprek direct op speaker op te nemen.

Ik weet wel dat als je opneemt en dan de groene knop ingedrukt houd dat hij op speaker gaat. Ik zoek eigenlijk een functie die dit combineerd.

Hiervoor had ik een 6230 die dat wel kon. Dus ik hoop dat de SPV C600 het ook kan.

Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 00:31
Weet iemand of de C600 meerdere BT verbindingen tegelijk aan kan? Ik wil hem graag gebruiken mét TTM5 BT GPS receiver én tegelijkertijd een Jabra BT headsetje.

Van een aantal Nokia's weet ik dat ze dit goed ondersteunen, maar over de HTC's/Qtek's/SPV's kan ik hier niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
timothee schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:02:
Weet iemand of de C600 meerdere BT verbindingen tegelijk aan kan? Ik wil hem graag gebruiken mét TTM5 BT GPS receiver én tegelijkertijd een Jabra BT headsetje.

Van een aantal Nokia's weet ik dat ze dit goed ondersteunen, maar over de HTC's/Qtek's/SPV's kan ik hier niks over vinden.
Voor zover ik weet, is het geen probleem en ondersteund de C600 (net als zijn voorganger, de C500) meerdere bluetooth-connections.
Kijk anders eens in de C500 topic, daar staat genoeg info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
timothee schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:02:

Die van mij doet het, dus die van jou ook B)
Waar je op moet letten is het feit dat BT altijd een master en 7 slaves aan kan. De GPS wordt als slave gezien, omdat de headset op een of andere manier altijd voorrang heeft (ze vinden handsfree blijkbaar belangrijker dan gpssen :+
Hier had ik op de C500 nog wel een last van, maar op de C600 gelukkig nog neit gezien (ik denk dat dat komt door de mogelijkheid om je functionaliteiten aan n uit te kunnen vinken per paired device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 00:31
Ok heren, hartelijk dank voor de info. Ben blij dat de C600 dat aankan. Nu nog eentje zien te bemachtigen. Bij Orange is klantbehoud kennelijk niet belangrijk want bij verlenging van het abonnement kun je niet gebruikmaken van interessante acties terwijl dit bij het afsluiten van een nieuwe abbo wel kan. Ik snap dat niet want bij een nieuw abbo verdienen ze geen cent meer...ze zadelen me alleen op met een nieuw nummer en dat is nu juist wat ik niet wil! Als ze niet met een fatsoenlijk aanbod komen, dan ga ik wel naar de concurrent en hoop ik daar een goeie smartphone te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-02 11:50
Iemand ervaring met de belkwaliteit van deze telefoon? Ik ben nokia gewend (op moment 6230i) en bel veel, dus wil wel graag toch zeker dezelfde belkwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163174

ygma!l schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:50:
Iemand ervaring met de belkwaliteit van deze telefoon? Ik ben nokia gewend (op moment 6230i) en bel veel, dus wil wel graag toch zeker dezelfde belkwaliteit...
ik vind zelf de belkwaliteit niet geweldig, de stem van degene die je belt kklinkt vrij dof, en de verstaanbaarheid is ook niet beter dan bij m'n vorige telefoon (siemens st55), hoor ik van mn gesprekspartners.
krijn1985 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:55:

edit:
ik had hetzelfde probleem, maar na aan/uitzetten was het over, en komt nu nooit meer voor.

Dan even iets anders: vind iemand die oplader ook zo raar? als ik m in m'n telefoon duw, gaat het oranje oplaad lampje aan, zoals dat ook aangaat als je m op een usb-poort aansluit. Na een tijdje gaat de telefoon echter uit, en knippert het rode lampje om de zoveel seconden. Als ik dit 's avonds doe en 's ochtends wakker wordt, knippert het rode lampje nog steeds, maar is de telefoon wel opgeladen.... kan iemand hier mij meer uitleg over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:34
Lijkt me niet goed.
Bij mij brandt het oranje laadlampje zolang hij aan het laden is, als hij vol is brandt het lampje groen, telefoon blijft uiteraard gewoon aan.
Misschien even een hard reset uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Bij mij gaat de telefoon ook uit als ik 'm in de oplader doe (na een paar minuten ofzo) en gaat inderdaad dat rode lampje branden. Het leek mij ook al niet te kloppen maar had nog geen tijd gehad om het uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach, zoveel maakt het ook niet uit hoor, laad m toch meestal op via mn pc of xbox360 >:) lekker usb-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:49

Wallie

Herr

Hoe lang doen jullie ongeveer met de accu?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wallie schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:57:
Hoe lang doen jullie ongeveer met de accu?
Dat ligt er helemaal aan wat je ermee doet natuurlijk.

- enkel bellen, gebeld worden, sms-en en agenda gebruik in een best wel drukke werkweek: 5,5 dgn
- ook nog eens MP3's luisteren: 0.4 dgn
- alleen maar Mp3-en (flightmode): 14 uur en een beetje
- navigeren zonder voeding over Bluetooth: 6 uur en 37 minuten (en ik werd 1 maal gebeld, 5 minuten)
gelukkig heb ik gewoon een houder en lader in de auto.

Wat betreft de voeding via de lader: die van mij (uitgeleverd eind november, firmware original release) doet oranje en wordt groen na volgeladen. Ik denk niet dat Rood knipper een teken is van "joh, ff geduld, ik ben er zo klaar mee" maar meer iets van "hey, gozert! er is iets niet goed.. ik ga voorlopig door met de opdracht, maar ik vind het maar niks".. dus laat daar even naar kijken (Dr. Orange in het Vlaggeschip Winkeltje te Rotterdam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Nou, ik heb nu ook een geweldige C600! Alleen zou ik graag willen dat hij ook gaat trillen bij het afspelen van een ringtone (als ik dus gebeld word). Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik kan nu namelijk alleen ringtone OF trillen kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
Dat is vrij simpel hoor. Je doet dit bij je profiel-instellingen: kies bij 'Beltoontype' voor 'Trillen en beltoon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
mtthw schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:31:
Dat is vrij simpel hoor. Je doet dit bij je profiel-instellingen: kies bij 'Beltoontype' voor 'Trillen en beltoon'.
Het is inderdaad simpeler dan ik d8... Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:49

Wallie

Herr

Weet iemand of je dit toestel ergens simlock vrij kan kopen, bijv de Cingular variant? Ik heb de indruk dat alleen de Orange variant te koop is in Nederland (en simlockvrij maken gaat niet zo heel makkelijk heb ik al gevonden, vooral met de laatste software update...)
Vind het namenlijk een erg mooi toestel :) Alleen aan Orange ga ik echt niet beginnen (wil ook nog graag uit een rijdende trein kunnen bellen... ;)).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Naast de update voor de M3000 is er ook een ROM update voor de C600 verschenen. Zie dit artikel op de site van Pocketinfo.nl. Of hij nederlands is weet ik niet, gezien het plaatje lijkt het niet zo... Hij is hier te downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/5585_1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-05 21:54
Ga de update vanavond proberen. Er is meer verandert dan alleen maar push :)
Niet dat ik te klagen heb over mijn C600 hoor. Heb hem een week nadat ik hem had laten vallen.
Ging onmogelijk weer aan. Iemand anders heeft hem uit elkaar gehaald, bleek dat de batterij echt op 0 stond door iets van stroomprobleempje. Die opgeladen en hij werkt nu al weer 2 maanden uitstekend!

Toch een vraagje: Is het mogelijk om, zoals bij de C500, bij een contactpersoon aan te geven wat
zijn "default" nummer is? Bij de een mobiel bij de andere vast etc.
Dat was erg handig maar kan het nu op mijn C600 niet vinden.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
In je contactenlijst kun je door middel van het naar links of rechts bewegen van je joystick het default nummer van een contactpersoon wijzigen.
Als je iemand rechtstreeks smst vanuit de contactenlijst kan het wel zo zijn dat het default nummer verandert naar 'sms'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb af & toe dat het pookje niet helemaal goed reageert, soms dat ie niet goed naar rechts gaat, soms niet goed naar boven of beneden, afijn, jullie snappen wat ik bedoel. Hebben meer mensen dat?

Begin trouwens nu ook btje last te krijgen van stof onder t scherm. :r ... (heb m bijna 3 mnd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
mtthw schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:18:
In je contactenlijst kun je door middel van het naar links of rechts bewegen van je joystick het default nummer van een contactpersoon wijzigen.
Als je iemand rechtstreeks smst vanuit de contactenlijst kan het wel zo zijn dat het default nummer verandert naar 'sms'.
Thnx dat werkt _/-\o_ Niet echt logisch en ik zou het denk ik nooit gevonden.
En weer komt het toestel dichter bij perfectie, dit is een mening uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Anoniem: 163174 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:41:
Ik heb af & toe dat het pookje niet helemaal goed reageert, soms dat ie niet goed naar rechts gaat, soms niet goed naar boven of beneden, afijn, jullie snappen wat ik bedoel. Hebben meer mensen dat?

Begin trouwens nu ook btje last te krijgen van stof onder t scherm. :r ... (heb m bijna 3 mnd)
Ik heb de telefoon een uur geleden opgehaald en merk dit inderdaad ook. Ik denk cq hoop dat dit een kwestie van wennen is, want het pookje van mijn Nokia 6670 was heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20394

Ik heb sinds vandaag ook deze mooi tel binnen.

Zit alleen met de vraag hoe krijg ik mijn telnummers en smsjes uit een 6230i

Ik had deze niet op mijn sim staan maar los in me tel. Ik heb al zitten proberen met de active sync maar kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Laatst online: 15:41
ben sinds vandaag de gelukkig eigenaar van een C600, maar nu zie ik op de Orange site een update staan, als ik die update wil doen, staat er dat ie van C600 v 0.0.0.0 naar C500 v 4.2.3.3 gaat.
moet ik dit wel doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
marijn1987 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:47:
ben sinds vandaag de gelukkig eigenaar van een C600, maar nu zie ik op de Orange site een update staan, als ik die update wil doen, staat er dat ie van C600 v 0.0.0.0 naar C500 v 4.2.3.3 gaat.
moet ik dit wel doen??
even checken.. ik heb ook een C500 naast mijn C600...brb. tis in ieder geval dezelfde als die van Pocketinfo die bij de AKU2 ROM genoemd wordt

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 11489 op 07-04-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn1987
  • Laatst online: 15:41
Hoe kan ik een MP3 instellen als ringtone? of kan dit niet, heb al op diverse sites gezocht en het staat er (athans voor mij) niet helmaal duidelijk.
Het moet wel kunnen neem ik aan, maar hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84471

Als je een mp3 in je mapje mijn documenten zet op je c600, kun je dat bestand bij instellingen>geluiden>beltoon ook in de lijst vinden.

Wat ik nog niet weet is of je mp3 als sms toon kan instellen. Dit kon namelijk bij de c500 niet (moest wma zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
Anoniem: 11489 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:30:
[...]

even checken.. ik heb ook een C500 naast mijn C600...brb. tis in ieder geval dezelfde als die van Pocketinfo die bij de AKU2 ROM genoemd wordt
Ik heb de update van Pocketinfo afgehaald en geinstalleerd. Werkt goed.
Heb nog geen echte verbeteringen bemerkt, vooral omdat ik push van Exchange SP2 niet gebruik.
Wat ik wel gemerkt heb is dat mijn GPRS verbinding aan blijft staan nadat ik even op internet gekeken heb. Dit was bij de vorige ROM niet zo. Het kost natuurlijk pas geld als er data overheen gaat maar toch. Kan ik dit uitzetten? Voor de C500 was hier een tool voor die van de Orange UK site kwam volgens mij. Of zit dit in het OS zelf?

[edit]
Opgelost! Bij de Comm Manager kun je de data connectie sluiten. Beetje een rare plek
en ik heb nog geen optie gevonden om het automatisch af te laten sluiten.
De Orange helpdesk vond dat ik de rode knop langer in moest drukken _/-\o_ als in keylock :*)
Ik moet ook alles zelf doen.

[edit2]
Ik heb trouwens gezien dat de Comm Manager er een heleboel opties bij heeft gekregen.
Je kunt oa het bellen uitschakelen, vliegtuigprofiel zeg maar.

[ Voor 25% gewijzigd door Bbfreak op 11-04-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij de update is ook de Sim manager teruggekeerd :)
Die is toch af en toe wel handig.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Canaria schreef op maandag 10 april 2006 @ 09:26:
Bij de update is ook de Sim manager teruggekeerd :)
Die is toch af en toe wel handig.
Ja,

mee aan het knutselen geweest icm de 'meerwaarde' van de ROM release.. gelukkig moet ik eerst met vakantie en heb ik dus maar even de oudere ROM terug gezet.. weet ik in ieder geval hoelang de C600 het doet enzo :P

na mijn vakantie weer eens kijken. Dat GPRS geneuzel had ik toen op de C500 ook al last van na een update.. ach "if it ain't broke, change it"

... of?.. nou?. ehh uhhh heh wattuh? ja, doe maar release op de Orange site.. we kijken hem later nog wel eens goed na
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77615

meerdere mensen last van "brakke" low res plaatjes bij het internetten, krijg maar niet gevonden hoe ik dat aanpas, ik wil gewoon mooie volledig ingelade plaatjes in mn browser. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77615 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:45:
meerdere mensen last van "brakke" low res plaatjes bij het internetten, krijg maar niet gevonden hoe ik dat aanpas, ik wil gewoon mooie volledig ingelade plaatjes in mn browser. Iemand een idee?
me 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb me rot gezocht maar kan niets vinden, ik wil nog een I-mate rom proberen maar dan ruil ik hem eerst om (garantie) ivm brakke joystick. Als ik een goed werkend exemplaar heb flash ik hem wel. Desalnietemin moet er toch een oplossing voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57198

Persoonlijk raad ik echte tweakers af om de update te installeren!

Orange heeft er namelijk voor gezorgd dat de beveiliging een stuk beter is dan de HTC Tornado varianten. Voordeel! zou je zeggen, nou nee! Je kunt met geen mogelijkheid het register meer aanpassen :( Hierdoor kun je dus niet meer de certificate lock uitzetten. Om maar één voorbeeld te noemen van wat het resultaat daarvan is: Je kunt WM5Storage niet meer gebruiken! En het mooie van dit programma is dat je van je SPV C600 een USB-Stick kunt maken.

Jammer Orange!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77615 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:36:
[...]

ik heb me rot gezocht maar kan niets vinden, ik wil nog een I-mate rom proberen maar dan ruil ik hem eerst om (garantie) ivm brakke joystick. Als ik een goed werkend exemplaar heb flash ik hem wel. Desalnietemin moet er toch een oplossing voor zijn.
brakke joystick, ik ken het probleem.... Maar heb geen zin m'n mobiel te missen een paar dagen... Je krijgt zeker niet direct een nieuwe mee dan bij de orange-shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Anoniem: 57198 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:41:

Orange heeft er namelijk voor gezorgd dat de beveiliging een stuk beter is dan de HTC Tornado varianten. Voordeel! zou je zeggen, nou nee! Je kunt met geen mogelijkheid het register meer aanpassen :( Hierdoor kun je dus niet meer de certificate lock uitzetten. Om maar één voorbeeld te noemen van wat het resultaat daarvan is: Je kunt WM5Storage niet meer gebruiken! En het mooie van dit programma is dat je van je SPV C600 een USB-Stick kunt maken.

Jammer Orange!!
Ben ik even blij dat ik nog geen update gedaan heb :P
ik gebruik namelijk WM5Storage erg vaak en vind het ook 1 van de beste programma's die er voor de WM5 Mobile Smartphone zijn uitgekomen tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163174 schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:13:
[...]

brakke joystick, ik ken het probleem.... Maar heb geen zin m'n mobiel te missen een paar dagen... Je krijgt zeker niet direct een nieuwe mee dan bij de orange-shop?
Ik mocht met mn C500 de brakke houden tot de "nieuwe" (gerefurbished) binnen was, wel eigen risico als je hem dan laat vallen oid. Die heb ik toen 3 keer op die manier omgeruild. Ik moest dus wel blijven gaan om een goeie te pakken te krijgen :( De C600 zit wel een stuk netter in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174441

Hallo ben sinds gisteren in het bezit van de C600 en lees nu veel over die nieuwe update. Ik heb 1 probleem: ik kan filmpjes die ik op mijn spv zet, niet helemaal fullscreen bekijken. (dat het HELE scherm wordt benut) Ligt dit aan het comprimeren? ( ik gebruik windows media player om te sunchroniseren) Wie heeft er een oplossing voor? Ik durf nog niet zomaar alles te installeren. (het blijft windows he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
Anoniem: 57198 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:41:

Jammer Orange!!
Is dat niet op te lossen met de unlock tool van Orange developers?
Die werkte namelijk voor de update perfect en bij mij na de update ook nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat gebruiken jullie om de c600 te sim-unlocken??

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 163174 op 02-05-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Gewoon even langs Orange gaan, die willen hem vast wel voor je unlocken. Andere methodes mogen hier niet besproken worden, zie ook de PSGG policy.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oké, excuses bij deze :)

ff wat andere dingetjes:

1. ik vind het vaag dat als je bij bluetooth instellingen 'aan' doet, jegeen gegevens kan ontvangen van anderen, maar als je 'identificeerbaar' zegt, het wel kan...
2. Als ik via bestandsbeheer bv een mp3 selecteer en dan via menu-> 5.versturen -> Beam... kies, lukt het steeds niet om een bestand te versturen via bluetooth... Hebben meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

wellicht helpt dit: bij instellingen->verbindingen->verzenden kun je dat vinkje aanzetten. wellicht werkt het dan. (heb hem zelf net 2 dagen dus nog niet geprobeerd.)

Ik lees hierboven over de nieuwe update en de voor en nadelen. Hier staat ook bij dat je de C600 als USB stick zou kunnen gebruiken dmv WM5Storage. Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt zodat ik kan zien hoe het werkt? bvd.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84471

Anoniem: 163174 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:16:
oké, excuses bij deze :)

ff wat andere dingetjes:

1. ik vind het vaag dat als je bij bluetooth instellingen 'aan' doet, jegeen gegevens kan ontvangen van anderen, maar als je 'identificeerbaar' zegt, het wel kan...
2. Als ik via bestandsbeheer bv een mp3 selecteer en dan via menu-> 5.versturen -> Beam... kies, lukt het steeds niet om een bestand te versturen via bluetooth... Hebben meer mensen hier last van??
1. Is een stukje beveiliging, dat niet iedereen een actief bt apparaat kan vinden (jouw telefoon) en er evt misbruik van kan maken (als dat zou kunnen) als jij het per ongeluk aan laat staan.
2. Blijf het zelf ook raar vinden, maar met een programma als Smart Explorer (google) kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

2. dat wil wel eens mis gaan idd. En met Smartexplorer werkt dat wat beter meestal. Mijn beste ervaring is: eerst via de normale weg paren met het andere apparaat en dan pas bestandsbeheer openen en versturen.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Laatst online: 17-05 23:59

FlotterPower

Boxy Brown

De c550 kon overweg met SD kaartjes van maximaal 512MB groot, is dat met de c600 ook zo?

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

die krijg je erbij zelfs...ik geloof dat 1024 ook werkt, ergens gelezen ooit...maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Laatst online: 17-05 23:59

FlotterPower

Boxy Brown

Pretorian_ schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 23:10:
die krijg je erbij zelfs...ik geloof dat 1024 ook werkt, ergens gelezen ooit...maar weet het niet zeker.
Ja dat klopt :)
Heb de telefoon ook al hoor, had nog een 512mb kaartje van mn c550 en nu die van de c600 erbij.
Op mn c550 vond ik 512 wat te weinig.. Dus nu zat ik te twijfelen.. die twee 512 kaartjes te gebruiken en af en toe switchen (gedoe) of eentje van 1gig te kopen(niet zeker of dat ondersteund word).
Zal nog wel even googlen. Hiervoor kon ik weinig vinden, laat nog wel even weten wat ik vind :P

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

in een winkel mag je het vaak ook proberen....gewoon even om vragen et voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FlotterPower schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:16:
De c550 kon overweg met SD kaartjes van maximaal 512MB groot, is dat met de c600 ook zo?
Die van mij vreet nu zelfs 2GB (Sandisk Ultra II, gekocht in Azie)
De cap is dus niet een probleem bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

FlotterPower schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:16:
Heb ook een 1gb miniSD kaart erin zitten. Werk als een tierelier!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgensmij heb ik vuil in m'n headset-gaatje (van m'n telefoon :P ) zitten! Tenminste, alleen als ik aan het plugje blijf draaien vind ik af en toe een positie waar ik de muziek wel fatsoenlijkj kan horen. Verder hoor ik alleen amar kraakjes of de helft van de tonen niet. Zeer kut dus. Iemand een idee of dit te verhelpen is? Misschien schoonmaken? maar waarmee dan? Weet ook niet zeker of het aan m'n headset of het gaatje lligt (ik hoop het eerste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik vrees dat het ook aan de hefboomfunctie ligt en je ingang een beetje verknald is...

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 163174 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:41:

Iedereen had dat al met de C500 al en kennelijk is het nog steeds niet verbeterd dan? Jammer, het zijn heerlijke telefoons en ze zien er leuk uit maar als naar een jaar iedere keer andere knoppen het weer niet doen door stof of slecht contact dan wordt het voor mij voorlopig geen SPV meer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198477

Is er al meer bekend van de opvolger van de C600. In de Orange shop wisten ze nog van niks maar kan me bijna niet voorstellen dat na een jaar er binnenkort geen nieuwe versie aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Marzman schreef op donderdag 23 november 2006 @ 09:18:
[...]

Iedereen had dat al met de C500 al en kennelijk is het nog steeds niet verbeterd dan? Jammer, het zijn heerlijke telefoons en ze zien er leuk uit maar als naar een jaar iedere keer andere knoppen het weer niet doen door stof of slecht contact dan wordt het voor mij voorlopig geen SPV meer.
Van het stofprobleem heb ik bij mijn c600 eigenlijk nooit last gehad, het pookje andere andere kant is inmiddels al 2 keer vervangen. Daar had ik dus bij mijn c500 compleet geen last van... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
LordMorgoth schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:12:
[...]

Van het stofprobleem heb ik bij mijn c600 eigenlijk nooit last gehad, het pookje andere andere kant is inmiddels al 2 keer vervangen. Daar had ik dus bij mijn c500 compleet geen last van... *zucht*
Ik begrijp hieruit dat je gewoon naar een Orange shop kan gaan met klachten over het pookje? Zoals je wel kunt raden heb ik namelijk ook last van een slecht reagerend pookje, vooral bij "naar beneden". Enorm irritant als je even door je contactenlijst wil.

Verder nog erg happy met mijn telefoon; heb hem nu een klein half jaar, maar van stof geen last. Vind hem alleen af en toe aan de trage kant, maar met de belangrijkste dingen (smsje sturen, contacten zoeken, bellen, agenda) reageert ie prima. Ik denk dat ik de telefoon nog een jaartje extra houd en voor een leuk cadeau ga bij een verlenging zonder telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Yep, hij is gewoon onder garantie gerepareerd. Beide keren hebben ze gewoon een nieuw toetsenbord unit eringezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 198477 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:48:
Is er al meer bekend van de opvolger van de C600. In de Orange shop wisten ze nog van niks maar kan me bijna niet voorstellen dat na een jaar er binnenkort geen nieuwe versie aan zit te komen.
Min of meer.

Orange heeft (buitenland) la wat meer info losgelaten over namen.

De C600 zal zijn waarde moeten verdelen tussen de nieuwe C100 (HTC S310) en de C700 (HTC MTeoR), de laatste heeft het meeste weg van de C600 qua mogelijkheden.
'
Orange is net als die andere 'Brandeers' afhankelijk van HTC's productie plannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489 schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:04:
[...]

Min of meer.

Orange heeft (buitenland) la wat meer info losgelaten over namen.

De C600 zal zijn waarde moeten verdelen tussen de nieuwe C100 (HTC S310) en de C700 (HTC MTeoR), de laatste heeft het meeste weg van de C600 qua mogelijkheden.
'
Orange is net als die andere 'Brandeers' afhankelijk van HTC's productie plannen
Ik sta nu op het punt dat ik mag verlengen en heb nu zelf al twee jaar tot volle tevrdenheid een c500 dus weet nu eigenlijk echt niet of ik de c600 of een ander toestel moet nemen....iemand nog advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pretorian_ schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:50:
ik vrees dat het ook aan de hefboomfunctie ligt en je ingang een beetje verknald is...
hefboomfunctie? wat bedoel je daarmee?.... Zou het onder garantie vallen? (vast niet)?

Topicstarter
Anoniem: 198477 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:54:
[...]

Ik sta nu op het punt dat ik mag verlengen en heb nu zelf al twee jaar tot volle tevrdenheid een c500 dus weet nu eigenlijk echt niet of ik de c600 of een ander toestel moet nemen....iemand nog advies ?
Als je dergelijk/soortgelijk toestel wilt nemen, dan zou ik voor de MTeoR gaan (of Branded versie)

Anoniem: 11489 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:46:
[...]

Als je dergelijk/soortgelijk toestel wilt nemen, dan zou ik voor de MTeoR gaan (of Branded versie)
lijken toch wel heel erg indentiek incl slechts een 1.3 megapixel camera. WAt zie ik over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 198477 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:26:
[...]

lijken toch wel heel erg indentiek incl slechts een 1.3 megapixel camera. WAt zie ik over het hoofd ?
nEe,

De vRaaG iS: Wat zoek je voor speeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

nEe,

De vRaaG iS: Wat zoek je voor speeltje?
[/quote]

ja eigenlijk is mischien meer de vraag loont het de moeite om m'n goedwerkende c500 (met Tom Tom etc) te gaan vervangen voor een c600. Of kan ik beter gana voor een goedkope verlenging of evt ander kado. Ik zit erg te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinkeltje18
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-06-2021
Weet iemand of je liedjes die op je telefoon staan of je die ook in kunt stellen als bel en sms toon ? ik kan het namelijk nergens vinden..

Greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand ervaring met het gebruik van de "ttqvga" tool om Tom Tom Mobile 5 werkend te krijgen op de SPV C600, momenteel draai ik deze op m'n oude C500 maar zou het nu wel willen overzetten op de C600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@pinkeltje: je moet die liedjes in Mijn documenten ( of in de map application data/sounds) zetten (werkt bij mij) en dan kun je ze instellen waar je dat normaal ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Zijn er al berichten over een ROM upgrade naar Windows Mobile 6?
Ik weet dat ie nog niet officieel uit is, maar wie weet zijn er mensen die al een beta draaien of toevallig al wat hebben gehoord van HTC of Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik denk niet dat die komt voor dit toestel. toen er over gegaan werd van 2003 naar 2005 deed microsoft dat ook niet. Het kon wel, maar dat was gedaan door tweakers en dus niet officieel.
Gewoon wachten op de nieuwe toestellen denk ik, met je c600 kun je het vergeten volgens mij.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zit er ook aan te denken om een c600 te kopen
ik kan voor ongeveer 140 aan 1 komen die 7 maand oud is, inclusief alles erbij met 512mb mini sd en simlockvrij

Alleen ben ik een beetje bang voor het joystickje hiervoor had ik een SPV E200 die had ook een joystick en dat was echt heel erg snel kapot, (bij heel veel mensen)

nou vraag ik mij of of dit probleem een beetje verholpen is met de c600 of gaat het nogsteeds snel kapot,

Ik hou er ook van om muziek op mijn mobiel te luisteren en het mini sd kaartje zit achter de accu :( dus als ik muziek op mijn kaartje wil zetten via mijn cardreader moet ik hem dus eerst uit doen om mijn kaartje eruit te halen, of gaat het ook een beetje snel via activesync 4.2 ? want bij mijn e200 met sd geheugen ging het erg langzaam, vandaar de combi kaartje en cardreader

er zit verder ook geen wifi op maar je kunt er wel mee internetten, via gprs oid?
misschien is dit dan ook wel niet de juiste phone voor mij, want ik zou het ook heel makkelijk vinden dan ik als ik thuis bij mijn draadloze netwerk kom de phone meteen gaat synchroniseren met outlook, als dat uberhaubt mogenlijk is.
Misschien kan ik dan beter op zoek gaan naar de M3000? want een toetsenbord en pennetje is ook wel erg makkenlijk, omdat ik hem ook maximaal als agenda wil benutten.

Wat is jullie mening hier over? want ik heb het idee dat de c600 niet echt aan heeft geslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

klein kickje, zijn er hier mensen met een c600?
Hoe bevalt bij jullie het geluid, zijn de oordopjes ook een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

@koekoek:
Joystickje is variabel hoe het werkt.Bij de een nooit problemen, bij de ander wel. Nothing special.

Wifi zit er niet op, syncen via je wifi-netwerk kan dus niet (ook niet met gprs). GPRS is mobiel internet, wappen en mms-en gaat via dit protocol. Internetten kan ook, maar het is niet vergelijkbaar met wifi en is hier ook niet compatible mee in de zin dat access points en routers niet werken hiermee. Wel werkt draadloze synchronisatie via bleutooth, dat werkt prima bij mij.

Wat betreft de mini SD: ja dit moet er dan uit. Syncen via active sync werkt wel sneller dan e200 (ook gehad) maar met een kaartlezer gaat het echt sneller. Oordopjes vind ik prima, maar dat is erg persoonlijk denk ik.

als je dat syncen met je outlook echt via draadloos netwerk wilt doen zit je met de M3000 beter. Agenda functionaliteit is volgens mij hetzelfde....maar op een groter scherm zie je nou eenmaal meer. Volgens mij is ook het OS anders op de m3000. De windows mobile pocket pc editie. Op de C600 draait de versie voor smartphones. Standaard kun je geen office gebruiken, op pocket pc editie wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Pretorian_ op 19-02-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren heb ik m'n telefoon in de oplader gegooid (via een adapter waar je gewoon elke usb-kabel in kan gooien), toen ik een paar uur later ging kijken was ie uit, en kreeg ik m niet meer aan. Nu krijg ik m slechts heel af en toe aan, maar na t inloggen of soms daarvoor al gaat ie uit. Het lijkt er heel erg op of de accu volledig leeg is, maar dit kan niet, want hij zou m wel moeten opladen als ik m dan in de oplader doe terwijl ie uitstaat, en dat doet ie ook niet.

Ik denk eigenlijk dat het iets met een los contactje o.i.d. te maken heeft. Heeft iemand een ander idee of hetzelfde probleem? Zit er nog garantie op? Ik heb m gekocht in december 2005....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westrtp
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08-2020
zit er eingelijk een slaapstand op? want mijn batterij gaat best snel leeg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 10:44

nIghtorius

Poef!

Pretorian_ schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:31:
@koekoek:

Wifi zit er niet op, syncen via je wifi-netwerk kan dus niet (ook niet met gprs).
Vreemd, want ik synch dus wel over GPRS. m.b.v. een Exchange 2003 SP2 server thuis. en vragen over TomTom 5 icm ttqvga.. je kunt ook gewoon bij tomtom de 5.20 patch downloaden en installeren. deze ondersteund gewoon qvga.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Pagina: 1 2 Laatste