[XP] "Printen" of converteren naar Excel

Pagina: 1
Acties:

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-05 14:43

Furinax

It'll only hurt until you die

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik zit met het volgende probleem. Exact globe for windows heeft een add-in waarmee je gegevens kan exporten naar excel. Deze add-in werkt grandioos onder Windows 98, maar onder Windows XP vertikt deze het dankzij een 16bit dll.

Nu gebruik ik hier binnen het bedrijf een PDF printer waarmee je bv een Word bestand naar PDF kan converteren. Nu zal er vast ook wel een soort gelijke printer bestaan waarmee je bestanden naar Excel kan printen. Zo'n printer heb ik ook gevonden, genaamd Paperless printer. Helaas heeft dit programma het grote nadeel dat je administrator moet zijn om het te kunnen gebruiken.

Bestaan er soort gelijke programma's zoals de Paperless printers die wel onder XP/power user werken?

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 13:40
Vaak is het een rechtenprobleem (bijvoorbeeld schrijven in bepaalde directories of in het register). Met tools als regmon en filemon van systinternals, zou je misschien de oorzaak kunnen vinden. Door het zetten van de juiste rechten, los je het probleem dan op. Het is even puzzelen, maar misschien wel de oplossing.

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is