Probleem:
Sinds vorige week kan ik mijn mailtjes in Outlook Express niet meer bekijken,
wanneer ik OE opstart, is deze melding te zien;
De map kan niet worden weergegeven
Deze map kan niet worden geopend.
--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oorzaken zijn:
Onvoldoende schijfruimte
Onvoldoende geheugen
Info:
Onvoldoende schijfruimte ligt het niet aan, er is immer 1,43 GB op de C:\ schijf over.
Onvoldoende geheugen kan het ook niet zijn. (512mb aanwezig)
Wat heb ik al geprobeerd:
*postvak_in.dbx importeren in outlook--> Dit lukt me niet, ik kan bij importeren niet .dbx bestanden kiezen.
*postvak_in.dbx importeren bij Thunderbird, -->geen resultaat.
*postvak_in.dbx uitpakken met DBXetract, -> een hoop mailtjes worden uitgepakt, maar er mist nog een groot deel. Ook verschilt de totale groote van de uitgepakte mails(24 mb), enorm van het corrupte .dbx bestand(101 mb)
*Systeemherstel naar oudste datum-->geen resultaat
*(corrupte)postvak_in.dbx bestand verplaats naar andere map, zodat OE een nieuwe postvak_in.dbx aanmaakt, en vervolgens geprobeerd de corrupte .dbx te importeren met OE--> Dit lukt ook niet, er komt een fout melding; "kan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toepassing actief waarin de vereiste bestanden zijn geopend"
*CCleaner uitevoerd--> geen resultaat
Ik ben ten einde raad, wie-o-wie heeft nog ideeën?!
Sinds vorige week kan ik mijn mailtjes in Outlook Express niet meer bekijken,
wanneer ik OE opstart, is deze melding te zien;
De map kan niet worden weergegeven
Deze map kan niet worden geopend.
--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oorzaken zijn:
Onvoldoende schijfruimte
Onvoldoende geheugen
Info:
Onvoldoende schijfruimte ligt het niet aan, er is immer 1,43 GB op de C:\ schijf over.
Onvoldoende geheugen kan het ook niet zijn. (512mb aanwezig)
Wat heb ik al geprobeerd:
*postvak_in.dbx importeren in outlook--> Dit lukt me niet, ik kan bij importeren niet .dbx bestanden kiezen.
*postvak_in.dbx importeren bij Thunderbird, -->geen resultaat.
*postvak_in.dbx uitpakken met DBXetract, -> een hoop mailtjes worden uitgepakt, maar er mist nog een groot deel. Ook verschilt de totale groote van de uitgepakte mails(24 mb), enorm van het corrupte .dbx bestand(101 mb)
*Systeemherstel naar oudste datum-->geen resultaat
*(corrupte)postvak_in.dbx bestand verplaats naar andere map, zodat OE een nieuwe postvak_in.dbx aanmaakt, en vervolgens geprobeerd de corrupte .dbx te importeren met OE--> Dit lukt ook niet, er komt een fout melding; "kan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toepassing actief waarin de vereiste bestanden zijn geopend"
*CCleaner uitevoerd--> geen resultaat
Ik ben ten einde raad, wie-o-wie heeft nog ideeën?!