Login op Motorola Surfboard SBV5120E (Casema)

Pagina: 1
Acties:
  • 6.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-04 14:58
Ik heb sinds gister een nieuw motorola-modem gekregen, omdat ik naast Casema Internet ook Casema Digitale Telefonie wilde hebben (ik zal de verhalen over 5 maanden wachten en tig afspraken waar een monteur niet kwam opdagen achterwege laten).

De reden voor mijn post is de volgende: ik wilde toegang hebben tot de webinterface van het modem en ik kon nergens de inloggegevens hiervoor vinden. In zoekresultaten op de Motorola-site (bij een ander wachtwoord) kwam ik echter wat tegen dat werkte:

Url: http://192.168.100.1/
Login: admin
Pass: motorola

Volgens mij was het vorige modem (Eurodocsis en de standaard SBV5120) niet zo beveiligd en kon je gelijk naar de interface. Ik post dit voor het geval iemand het in de toekomst nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197177

i now how to port forwarding on your modem,sorry to be in english...thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevendefeij
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-01 15:48
Hee gast bedankt dat had ik net nodig na de laatste acties van Casema op zondag weigerde het modem een 2e computer een ip adres toe te kennen geen nieuw probleem maar nu werkte de normale truk niet meer (stekker eruit trekken) anyway ik kreeg hem niet meer gerest maar wel door even in te loggen en een reset opdracht te geven.

Ik kon niet op dat stomme wachtwoord komen thanks!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Stevendefeij op 27-03-2007 15:50 ]

Greetings by de force under Linux and one realy powerfull 386 SX 4 MB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze is per ongeluk mee verhuisd naar PSGG. Gelukkig kon jij hem nog terugvinden :Y)

Deze gaat nu echter wel op slot.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.