Toon posts:

Probleem met ATI Radeon All-In-Wonder X800VE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week een ATI Radeon All-In-Wonder X800 VE (8x AGP) gekocht en op de juiste manier ingebouwd op m'n Asrock moederbord met SiS chipset. Daarna de goede drivers gedownload van de ATI website, geinstalleerd en de PC opnieuw opgestart. Natuurlijk heb ik voordat ik dit allemaal deed de oude drivers verwijderd.

Toen startte ik GTA San Andreas en in het spel kreeg ik een flikkerend beeld. Bij Need for Speed Underground 2 kreeg ik dat ook maar niet bij de spellen America's Army en Unreal Tournament 2004.

Ik ben erachter gekomen dat het flikkeren minder wordt wanneer ik het aantal bit terugzet naar 16 bit, eerst stond dat op 32 bit. Het flikkeren blijft, het maakt niet uit hoe de videokaart ingesteld staat.

Mijn resolutie: 1280x1024
Hertz: 60 (kan niet hoger)
Bit: 32.

Ik hoop dat je mij kan helpen

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-12 08:31
Welke driver gebruik je?Heb je CCC contolcenter? zoja ga dan naar display options,3d refresh rate override( daar kun je zelf je gewenste Hz instellen)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte eerste de drivers van ati.com daarna heb ik ook nog omega drivers geprobeerd

maar het ligt volgens mij niet aan hz

Verwijderd

ik heb dezelfde kaart en ook ik had dit flikkeren ..dit hield direct op toen ik de tv-in kabel van mij tv eraf haalde