Toon posts:

Gebrande CD kan niet worden gelezen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een .iso bestand dat ik op cd wil branden.
Ik kies in Nero 7 voor Image branden, selecteerd het bestand en klik daarna gewoon op branden. Maar mijn dvd lezer leest de cd niet. Wat doe ik fout of wat is er fout?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

wat zegt hij van error?

offtopic:
hoe kom jij aan nero 7???? :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-07 11:47

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als het goed is, zie je op de .iso bestand de teken van Nero zelf.(Als het een goeie .iso bestand is) Als je er dan op dubbel klikt hoort hij het van zelf te open en het enige wat jij dan hoef te doen is op branden te klikken.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan ook proberen om eerst met bijv. Daemon de iso te mounten en dan met Nero een kopie te maken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

hoeft niet perse een nero image te zijn?? msch is het een clone image, alchohol image etc etc

Verwijderd

Topicstarter
geen error en dubbelklik werkt ook niet.
als ik mijn drive aanklik krijg ik de melding dat er geen dvd/cd in de drive zit.

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 08:07
je kan ook clone cd proberen.

Verwijderd

Je kan ook Alcohol 120% proberen ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; je kan ook eens proberen zelf logisch na te denken. Gebruik bijvoorbeeld ISObuster eens om te kijken wat er voor data in de ISO zit die je brand. Wellicht is het bijvoorbeeld een VideoCD die je niet kan lezen :) Ik pas ook je topicittel nog even aan.

iso branden > Gebrande CD kan niet worden gelezen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1