Is missschien wel leuk om bij te houden in een apart topic 
Mijn tussenstand kom over ongeveer 5 minuten.}:O
Mijn tussenstand kom over ongeveer 5 minuten.}:O
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
One of the animals has left its cage today.
Akita
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verwijderd
I'R cow iig niet omdat de proxy beheerder een week weg is en we er niet bij kunnen komenOp woensdag 17 januari 2001 12:52 schreef Witlof het volgende:
Misschien Team Graasland? Of I'R Cow? Wij iig niet.
ach wat: dumpen jullie volgende week om te zorgen dat we ze ook echt voorblijvenOp woensdag 17 januari 2001 12:59 schreef raver het volgende:
[..]
I'R cow iig niet omdat de proxy beheerder een week weg is en we er niet bij kunnen komen
en van graasland kan ik nix zeggen
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Verwijderd
was dat voor de flush van andy?Op woensdag 17 januari 2001 12:48 schreef wildhagen het volgende:
Mijn proxy heeft daarstraks 79.000 blocks gedumpt.
Pardon? U zei!!!!Op woensdag 17 januari 2001 13:10 schreef Speedy! het volgende:
De Quakers United | Cewle Coown Cadavers flushen vandaag ongeveer 1,6 miljoen
Verwijderd
Verwijderd
Goed bezig!!!Op woensdag 17 januari 2001 13:10 schreef Speedy! het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Verwijderd
WTF hoelang zijn jullie daar wel niet mee bezig geweest of he bje een nulletje teveel opgeschreven?Op woensdag 17 januari 2001 13:44 schreef remsie het volgende:
De proxy van K&C computers hoopt 6000 te flushen aan het eind van de dag!
YAMMIE!!!Op woensdag 17 januari 2001 13:10 schreef Speedy! het volgende:
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Verwijderd
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Verwijderd
En door de overige leden, waaronder natuurlijk de Bruggert Bikkels! (ok, wel in iets mindere mateOp woensdag 17 januari 2001 13:42 schreef Jaccoh het volgende:
Iedereen flushen als gekken!!!
...(die output werd door subteam melkunie koeien geregeld...
Verwijderd
goed man, hoelang ben je daar mee bezig geweest?Op woensdag 17 januari 2001 13:49 schreef happy het volgende:
Het gaat los!!!!!!
}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O
}:O:P:P}:O}:O}:O:P:P}:O}:O}:O:P:P}:O}:O
}:O:P}:O:P}:O}:O:P}:O:P}:O:P}:O}:O}:O}:O
}:O:P}:O:P}:O}:O:P}:O:P}:O:P}:O}:O}:O}:O
}:O:P}:O:P}:O}:O:P:P}:O}:O:P}:O}:O}:O}:O
}:O:P}:O:P}:O}:O:P}:O}:O}:O:P}:O}:O}:O}:O
}:O:P:P}:O}:O}:O:P}:O}:O}:O}:O:P:P}:O}:O
}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O
Verwijderd
+/- 2 minutenOp woensdag 17 januari 2001 13:55 schreef priv het volgende:
[..]
goed man, hoelang ben je daar mee bezig geweest?
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Verwijderd
Verwijderd
En daarbij komt nog de dagelijkse output van circa 2,5mln bij.Op woensdag 17 januari 2001 14:23 schreef llevering het volgende:
Tot nu toe in deze thread: 2.693.709
Dat is exclusief DBC en Bill Goldberg dus dat is dan 2.2 miljoen dat maakt: 4.893.709
En dat houdt in dat er meer mensen moeten flushen!!!!!!!!!!!!!!!
Als ik de stats goed begrijp, moet DPC vandaag plm 6,3M flushen om boven de 6G te komen. Maar hoeveel moet er geflusht worden om gegarandeerd boven TA te komen? Iemand een idee?Op woensdag 17 januari 2001 14:23 schreef llevering het volgende:
Dat is exclusief DBC en Bill Goldberg dus dat is dan 2.2 miljoen dat maakt: 4.893.709
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Verwijderd
Verwijderd
er is door op dit moment in de diverse topics ruim 1.5M geflusht, daar komt bij:Op woensdag 17 januari 2001 14:23 schreef llevering het volgende:
Verwijderd
Nee die tel ik niet mee, want het loopt een beetje dubbel.Op woensdag 17 januari 2001 14:30 schreef Niep het volgende:
[..]
Tel je trouwens ook flushes uit gathering.tweakers.net/showtopic/107697 mee?
Ik denk dat je de dagelijks output op 2 miljoen moet stellen een aantal mensen rekend ook de wu's van vandaag mee. Daar staat tegen over dat ook een aantal mensen misschien mini-mini-flushes gaat doen en 100 * 100 wu's is ook weer 10k.Op woensdag 17 januari 2001 14:28 schreef priv het volgende:
En daarbij komt nog de dagelijkse output van circa 2,5mln bij.
Maar dan zijn we er nog niet.
We willen meer, meer, MEER!!
Is de flush team Just Do It definitief? Want die was dusdanig twijfelachtig dat ik hem niet meegerekent heb.Op woensdag 17 januari 2001 14:42 schreef Sequence het volgende:
[..]
er is door op dit moment in de diverse topics ruim 1.5M geflusht, daar komt bij:
* Team Just Do It (1M)
* QU|CCC (1,6M)
* Bill Goldberg (1M)
* DBC (1.1M)
tel daar de normale dagelijkse output bij op (2,5M) dan kom je nu al op 8.7M
[removed]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Zou iemand ook nog Brilsmurf kunnen overhalen tot flushen? Ik dacht dat ie ook nogiets van +600K (ergens gelezen) heeft liggen maar hij (hun) wilde wachten op een verjaardagsflush eind januari.Op woensdag 17 januari 2001 14:42 schreef Sequence het volgende:
[..]
er is door op dit moment in de diverse topics ruim 1.5M geflusht, daar komt bij:
* Team Just Do It (1M)
* QU|CCC (1,6M)
* Bill Goldberg (1M)
* DBC (1.1M)
tel daar de normale dagelijkse output bij op (2,5M) dan kom je nu al op 8.7M
Verwijderd
kan brilsmurf niet bereiken.. hij is nog niet op icq geweest vandaag..Op woensdag 17 januari 2001 15:19 schreef Karel_Snarel het volgende:
[..]
Zou iemand ook nog Brilsmurf kunnen overhalen tot flushen? Ik dacht dat ie ook nogiets van +600K (ergens gelezen) heeft liggen maar hij (hun) wilde wachten op een verjaardagsflush eind januari.
Pleas Bril als je dit leest, flushen die hap
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ja, ik. Om 16:30 begin ik hopelijk is het dan 17:00 klaar (tabelletje), als iemand met HTML-rechten zich bij mij zou willen melden (ICQ of mail).Op woensdag 17 januari 2001 15:49 schreef RubZie het volgende:Ik draag 29K bij, in mijn trotse 1-tje
Hebben we ook nog een freak die deze shit even allemaal gaat optellen dan?
Verwijderd
D'r zijn er 2 namelijk brilsmurf en #BRILSMURF, toch?Op woensdag 17 januari 2001 15:23 schreef Sequence het volgende:
[..]
kan brilsmurf niet bereiken.. hij is nog niet op icq geweest vandaag..
Zie ICQOp woensdag 17 januari 2001 15:55 schreef llevering het volgende:
[..]
Ja, ik. Om 16:30 begin ik hopelijk is het dan 17:00 klaar (tabelletje), als iemand met HTML-rechten zich bij mij zou willen melden (ICQ of mail).
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq