Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel IV

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 december 2001

Gaap :Z
quote:
GoT schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:07:
[...]

Ik heb maar weer eens een keer geupgrade, vanwege een aantal extra LCD-functionaliteiten.
Helaas na de upgrade ben ik weer al mijn thumbs kwijt.

De thumbnails heb ik nu up F:\thumbs staan, deze direcory heb ik ook tijdens de upgrade laten staan. Ik heb alleen de XBMC directory geleegd en UDATA/FACE008 & TDATA/FACE008 verwijderd.
In de nieuwe xboxmediacenter.xml file heb ik ook verwezen naar F:\thumbs, voordat ik alles heb geupload.

De thumbs staan er nog, maar het ziet ernaar uit dat de koppeling tussen de files en thumbs is verdwenen. Is hier wat aan te doen ?
Ja opnieuw scannen

smokehead wijzigde dit bericht 21-02-2006 06:31 (98%)

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:

Als je je verveeld kan je natuurlijk ook een openingspost voor deeltje V maken :P

Trouwens, ik heb Voetbalinbeeld achtige dingen wel werkend gekregen inmiddels:
1: Laad via voetbalinbeeld de stream in sopcast oid.
2: Speel die stream af in VLCPlayer en zeg dat ie de stream ook weer moet uitvoern naar "Ip van je pc" port 1234.
3: Maak een file aan: VideoLAN.strm en zet daarin het http://ip:port van je pc en zet deze op de xbox of benader em via samba.

Klaar is kees. Works like a charme. Alleen jammer dat je eerst naar de pc moet lopen en dat de streams af en toe kutkwaliteit hebben. Maar leuk genoeg om tijdens een champions league wedstrijd af en toe ff naar de xbox te zappen :)

Sander wijzigde dit bericht 20-02-2006 20:41 (60%)

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

dat werkt gewoon? dat is relaxed!

Ya RLY!
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Plaatje op imageshack (popups!)
250 GB aan Divx-jes opnieuw scannen ?

Als je je verveelt kan je ook een game in je X-box stoppen.
Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
GoT schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:59:
[...]
[afbeelding]
250 GB aan Divx-jes opnieuw scannen ?

Als je je verveelt kan je ook een game in je X-box stoppen.

Als jij netjes al je films een goede naam hebt gegeven en dan XBMC automatisch al je filmtitels
laat afzoeken in IMDB, hoef je zo goed als niets te doen :)
Reg. datum: 06 mei 2002

Sinds een paar dagen blijft het logo inclusief de informatie over een film (IMDB-info) bij het afspelen van een film in het scherm staan. Alles werkt normaal, ik heb de laatste build van Schweino. Normaliter kwamen die gegevens ook wel in beeld, maar ging het ook weer weg. Nu blijft het gewoon staan... superirritant.

Iemand een idee om dit probleem(pje) op te lossen. Middels alle knoppen uitproberen op mijn afstandsbediening krijg ik het in ieder geval niet weg. Of is het een foutje in één van de laatste builds?

* Tetragrammaton

Deze is vol :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: