Toon posts:

[Audigy/General] Headset microfoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik een headsetje gekocht om over teamspeak wat met elkaar te kunnen babbelen.
Het apparaatje werd geleverd met 2 plugjes, een roze en een groene.
Nadat ik deze in de overeenkomstig gekleurde gaatjes van mijn Audigy geprikt had, hoorde ik tot mijn vreugde mensen aan de andere kant van de lijn vrolijk babbelen.

Heel tof, tot ik mezelf in de conversatie wilde mengen, dat ging dus niet
Wat ik vertelde kwam niet over. Na wat prutsen was ik het zat en besloot ik een muziekje op te zetten, tijdens het beluisteren hiervan drukte ik op de speak-toets, en warempel, de andere luitjes wezen me erop dat ik contact had gemaakt met de buitenwereld, ze konden mn muziek horen!

Nu vind ik het natuurlijk heel leuk om als radiostation te fungeren, maar graag zou ik ook wat willen praten, daar is zo'n headset per slot van rekening voor, niet waar?

Nu is mijn vraag aan jullie, hoe komt dit en belangrijker nog; Hoe kan ik het oplossen?

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
waarschijnlijk staat je opnamebron niet goed, die moet op microfoon staan, dat kan je zo bereiken:
start > alle programma's > bureau accessoires > entertainment > volumeregeling.
dan ga je naar opties > eigenschappen, en dan klik je het bolletje voor opnemen aan, en selecteer je de bronnen die je wilt zien.

vervolgens druk je op ok, en krijg je een overzicht van die bronnen, nu hoef je alleen het vinkje bij de mic te zetten, en het zou moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was precies wat ik zocht, dankjewel!