[Newsleecher] Scherm verdwijnt na maximaliseren

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Ik heb hier en op Google gezocht maar ik kon het volgende niet vinden, misschien verkeerd gezocht.

Maar goed.

Ik heb de trial van newsleecher al bijna 2 weken draaiende, en hoe het nu komt, bij het starten van het programma lijkt het zo verschoven te zijn, dat bij het maximaliseren van het programma, heel snel iets zie bewegen en ik kom niet in het programma scherm. Lijkt erop alsof bij maximaliseren hij verwijnt en ik kan niet niet met het programma werken.

Hij staat dus in me startbalk, en als ik erop dubbelklik dan lijkt het erop alsof hij helemaal naar rechts (buiten het beeld) vliegt en kom er zo niet in. Paar keer opnieuw geinstalleerd en paar keer een andere betá eroverheen gezet, dat wilde vroeger (want ik heb het zelf vaker gehad dit..) nog wel eens helpen. Maar wat ik nu installeer/deinstalleer, ik kom niet meer in het programma.

Iemand ook zoiets gehad?

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-07 23:46
heb je onder rechtermuisklik - eigenschappen een 2e monitor aanstaan
zo ja zet die eens uit

I've GoT a solution

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
roelke schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:55:
heb je onder rechtermuisklik - eigenschappen een 2e monitor aanstaan
zo ja zet die eens uit
Nee, geen extra monitor. Ook met windowstoets+D doet ie trouwens niets...

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:06

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Probeer het volgende eens:
Druk op de alt toets en druk daarna op het pijltje omlaag, duw dan op de R. Nu zou je met de pijltjestoetsen het scherm moeten kunnen verplaatsen.
Als dit niet werkt, probeer dan voor je op de R duwt eens op de V te duwen (met de V zou ie terug moeten springen naar het vorige formaat).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:59:
Probeer het volgende eens:
Druk op de alt toets en druk daarna op het pijltje omlaag, duw dan op de R. Nu zou je met de pijltjestoetsen het scherm moeten kunnen verplaatsen.
Als dit niet werkt, probeer dan voor je op de R duwt eens op de V te duwen (met de V zou ie terug moeten springen naar het vorige formaat).
go flip go flip! _/-\o_ _/-\o_

Inderdaad paar keer rammen op windowstoets en pijltje en voilá hij is er weer. Maar blijft irritant. Eén voordeel is hierbij dat bij herinstalleren van oudere versies van de beta ik weer 14 dagen mag proberen. Dat scheelt dan weer wel.

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Sorry voor de kick, maar ik heb het weer 8)7

Ik denk, zoek me eigen post op en probeer weer die toetsencombinatie maar werkt niet?

met ALT-V krijg ik wel de kolommen van het menu van NL, maar ik kan me herinneren dat ik iets anders kreeg te zien, dat menuutje van maximaliseren. Dus ik zie in me taakbalk newsleechter icoontje maar als ik erop druk, krijg ik geen scherm, alsof hij teveel naar links is gezet, buiten je beeldscherm. Geen extra monitors etc. Dus zelfde probleem als beschreven, maar is alweer zolang geleden dat ik niet meer weet hoe het nu precies ging.

Iemand anders ideetje, want de stappen zijn ook niet helemaal goed zoals flip ze vertelde.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Waarschijnlijk heb je nu dan een nieuwere versie van NL aangezien ik die stappen nu ook niet meer kan volgen. :P
Heb je als je NL hebt geopend in je taakbalk dan niet zo'n balkje van NL waar je op kunt klikken (euh.. enorm slechte uitleg, maar ik bedoel dus als je bijv. Outlook, IE, NL en Word open hebt staan heb je naast je startknop die balkjes waarop je kunt klikken en bij dat programma uitkomt). Als je daar in dat vak van NL eens met de rechtermuisknop op klikt, kun je dan niet kiezen voor "Vorig formaat"?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:40:
Waarschijnlijk heb je nu dan een nieuwere versie van NL aangezien ik die stappen nu ook niet meer kan volgen. :P
Heb je als je NL hebt geopend in je taakbalk dan niet zo'n balkje van NL waar je op kunt klikken (euh.. enorm slechte uitleg, maar ik bedoel dus als je bijv. Outlook, IE, NL en Word open hebt staan heb je naast je startknop die balkjes waarop je kunt klikken en bij dat programma uitkomt). Als je daar in dat vak van NL eens met de rechtermuisknop op klikt, kun je dan niet kiezen voor "Vorig formaat"?
Sorry voor late reply maar ik zit er nu mee te knoeien maar vorig formaat staat bij mij grijs.

Maar gelukkig, ik ben er uit:

Voor de liefhebbers, en ik weet zeker dat ik het weer een keer ga krijgen.

Als hij klein blijft: Eén keer op ALT drukken als je het programma geselecteerd hebt, en vervolgens alleen pijltje omlaag indrukken. Dan krijg je wel de opties minimaliseren/vorig formaat/maximaliseren.

Dus geen ALT + R of V, alleen ALT pijltje omlaag. Pff moet je weten..

Verwijderd

Versie: newsleecher 3.9 beta 4

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem alleen bij mij werkt de oplossing maar gedeeltelijk. Als ik ALT-pijltje omlaag klik dan kom ik in newsleecher terecht maar ik kan daar niet kiezen voor vorig formaat. Ik kom letterlijk in de menu's van newsleecher waar ik dus ook verbinding zou kunnen maken en kan via de pijltjestoetsen navigeren naar alle andere opties maar hierdoor krijg ik het scherm niet naar boven.

Hopelijk weten jullie nog een andere oplossing.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Whehe.. Weer dit topic. :P
Probeer eens op alt te drukken en daarna op de spatie. Normaal gesproken zou je dan dat schermpje moeten krijgen met "Vorig formaat", "Maximaliseren" en de rest (iig bij mijn IE-scherm werkt het en bij mijn Newsleecher 3.7 werkt het ook).

Verwijderd

Gelukt thx!
Pagina: 1