Gmail mailbox laten verschijnen als driveletter in Windows*

Pagina: 1
Acties:

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 07:50
IK heb een probleempje, super die GMAIl drive.. maar is er ook een mogelijkheid tot het rechtstreeks opslaan op mijn gmail drive.. als ik nou in elke programma wil opslaan als dan komt hij niet op mijn gmail drive hij logt alleen in.. (is er niet een regfix of regeltje) dat hij het aanziet als een normale harddisk?..
Alvast bedankt.. heb al een poos zitten google.. en gotten.. niks te vinden:S
Wie help me?:)
of is dit gewoon NIET mogelijk!?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-07 13:02
Je wilt je gmail account misbruiken voor het opslaan van willekeurige bestanden?
Natuurlijk kan dat niet, en dat is ook helemaal niet de bedoeling.

Enige optie is om die bestanden naar jezelf te mailen.

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-07 21:47
Dat zou inderdaag wel handig zijn! Maar let wel op, bestanden die je erop wilt zetten mogen niet groter dan 10Mb zijn, voor als je dat nog niet wist ;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

josjos schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 16:11:
IK heb een probleempje, super die GMAIl drive.. maar is er ook een mogelijkheid tot het rechtstreeks opslaan op mijn gmail drive.. als ik nou in elke programma wil opslaan als dan komt hij niet op mijn gmail drive hij logt alleen in.. (is er niet een regfix of regeltje) dat hij het aanziet als een normale harddisk?..
Alvast bedankt.. heb al een poos zitten google.. en gotten.. niks te vinden:S
Wie help me?:)
of is dit gewoon NIET mogelijk!?
Vanaf dat stuk ben i je verhaal ff kwijt :? :P Geen touw aan vast te knopen :P

Maar er zijn dus van die illigale proggies die dit volgens mij kunnen. echter mogen we het daar niet over hebben en zal je dus op jezelf aangewezen zijn ;)

Daarnaast lijkt het me niet echt kunnen. Het is geen FTP server, maar een mail server :P Werkt ff iets anders d8 ik ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• josjos
tja. gmail drive is toch niet illegaal?
Nee maar ik bedoel gewoon. dat ik het kan gebruiken als gewone "hdd"
Als je in een programma zoals Microsoft Word je doc filetje wil opslaan op je gmail server..

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

Nakebod

Nope.

Volgens mij is wat jij wilt met GMail Drive niet mogelijk.
Je kan wel een file op hdd opslaan, en dan via Sent To > GMail Drive het bestand versturen.
Ik kan bijvoorbeeld via Word ook niet direct op mijn PDA of GSM opslaan, ze worden niet gezien als schijfstation, maar als losse Devices. GMail Drive zal waarschijnlijk hetzelfde princiepe hebben, qua benadering dan, als een GSM/PDA.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:31
Het staat deze maand zelfs in de Computer!Totaal, dus met een beetje effort van jouw kant (Google ?) zul je zo de software hebben gevonden. Succes !

-

• josjos
MM ik heb de computerTotaal niet.. ik zou niet weten waar ik het kon vinden er zijn meer mensen die dat niet kunnen vinden zo te zien in dit topic.. vertel me wat er in dat mooie blad staat?:)

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 13:21
Volgens mij wordt hier zeer snel gepost zonder goed te weten waar het over gaat:

TS wil dus, naast de functionaliteit die geboden wordt door Gmail Drive (het kopieren van bestanden in je verkenner van lokale disks naar je Gmail) ook nog deze virtuele schijf zien verschijnen als hij in bijvoorbeeld Word op "Bestand- Opslaan als" klikt.

Volgens mij gaat dit niet gaan, omdat de meeste programmas niet zomaar een filetje wegschrijven, maar vaak in dat bestand vanalles aanpassen. Bijvoorbeeld zal Word alleen je veranderingen opslaan (als QuickSave aanstaat, zoals standaard het geval is). D GMail drive zendt je bestand als een attachment in een e-mail naar je gmail account, en filtert dan je gmail account op een bepaalde tag wanneer je dat bestand weer nodig hebt. Je kan dus niet, zeg maar, gewoon byte nr 04A46DE van een 0 in een 1 veranderen, want je hebt geen real-time access tot het bestand.

Hope this makes more sense dan sommige posts hierboven...

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga eens even je topic titel aanpassen want door dit soort vage topictitels creeer je een boel verwarring zoals je ziet :)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:34

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Kijk eens hier naar.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• SeatRider
  • Laatst online: 08-07 15:24

SeatRider

Hips don't lie

Off topic, waarom staat er een sterretje achter sommige topics in [SA], zoals deze? Ik heb deze vraag niet gevonden in de FAQ...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:34

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

VisaRider schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:53:
Off topic, waarom staat er een sterretje achter sommige topics in [SA], zoals deze? Ik heb deze vraag niet gevonden in de FAQ...
Title-edit door een mod.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Dat sterretje komt er achter als een moderator de titel aangepast heeft :)

• SeatRider
  • Laatst online: 08-07 15:24

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 10:54:
Dat sterretje komt er achter als een moderator de titel aangepast heeft :)
Automatisch? want ik zie buiten [SA] regelmatig topictitels aangepast zijn, zonder * ...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1