search gebruikt , google doorgespit .
het volgende : ik kreeg vanmorgen 3 smsjes van afzender 4010 met : " thank you for your purchase "
ik dacht :
, kreeg net smsje van mn vriendin en toen dacht ik er pas weer aan , dus ik kijk in mn outbox , daar staan dus ook 3 smsjes met een soort data in text formaat .
ik heb die bij mijn beste weten nooit verstuurd , heb de search geraadpleegd , daar komen wel een aantal dingen uit maar niemand die dus ook in zn outbox smsjes heeft staan .
nou maak ik me niet snel zorgen maar dat woordje purchase …… dat stoort me , mijn telefoonnummer heeft dus iets gekocht maar ik heb nix ontvangen .
gerelateerde google vindingen zijn :
4010 Onbekend Animails SMS messaging
4010 Onbekend Beste Mop GO [spatie] STOP [spatie] BESTEMOP Ja Nee
4010 Onbekend Discotheek The Matrixx INFO [sp] SMS [sp] MATRIXX [sp] UIT Nee Nee
4010 Onbekend Gratis kaarten Kane STOP [spatie] KANE Nee Nee
4010 Onbekend Hits HIT [spatie] STOP Ja Nee
4010 Onbekend Pimpernel chatdienst AAA [spatie] PM [spatie] STOP Nee Nee
4010 Onbekend Ringtones RING [spatie] STOP Ja Nee
4010 Onbekend Verjaardag vergeten JARIG [spatie] UIT Ja Nee
4010 Onbekend Win 500 spel INFO [spatie] STOP Ja Nee
4010 Lastminute Lastminute SMS Alert LM [spatie] UIT Ja Ja
mag ik nu gaan betalen om al die berichtenservices een smsje te gaan sturen ?
en hoe kan het dat ik in mijn outbox die dingen heb staan ?
ik sliep op dat moment naast mn vriendin ( die praat wel in dr slaap en ik weet zeker dat ik niet slaapwandel ) .
ik zit veel in het buitenland dus zou daar iets kunnen rondwalen ?? een soort sms infiltrator , iets waarmee je met een bleutooth tracker een gsm nummer kan aflezen ??
het volgende : ik kreeg vanmorgen 3 smsjes van afzender 4010 met : " thank you for your purchase "
ik dacht :
ik heb die bij mijn beste weten nooit verstuurd , heb de search geraadpleegd , daar komen wel een aantal dingen uit maar niemand die dus ook in zn outbox smsjes heeft staan .
nou maak ik me niet snel zorgen maar dat woordje purchase …… dat stoort me , mijn telefoonnummer heeft dus iets gekocht maar ik heb nix ontvangen .
gerelateerde google vindingen zijn :
4010 Onbekend Animails SMS messaging
4010 Onbekend Beste Mop GO [spatie] STOP [spatie] BESTEMOP Ja Nee
4010 Onbekend Discotheek The Matrixx INFO [sp] SMS [sp] MATRIXX [sp] UIT Nee Nee
4010 Onbekend Gratis kaarten Kane STOP [spatie] KANE Nee Nee
4010 Onbekend Hits HIT [spatie] STOP Ja Nee
4010 Onbekend Pimpernel chatdienst AAA [spatie] PM [spatie] STOP Nee Nee
4010 Onbekend Ringtones RING [spatie] STOP Ja Nee
4010 Onbekend Verjaardag vergeten JARIG [spatie] UIT Ja Nee
4010 Onbekend Win 500 spel INFO [spatie] STOP Ja Nee
4010 Lastminute Lastminute SMS Alert LM [spatie] UIT Ja Ja
mag ik nu gaan betalen om al die berichtenservices een smsje te gaan sturen ?
en hoe kan het dat ik in mijn outbox die dingen heb staan ?
ik sliep op dat moment naast mn vriendin ( die praat wel in dr slaap en ik weet zeker dat ik niet slaapwandel ) .
ik zit veel in het buitenland dus zou daar iets kunnen rondwalen ?? een soort sms infiltrator , iets waarmee je met een bleutooth tracker een gsm nummer kan aflezen ??
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!