Toon posts:

[ Beeldscherm ] No Signal

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bezig met mijn broer z'n comp goed te maken. Maar elke keer als ik die rot computer wil opstarten geeft het beeldscherm aan: No Signal. Alles zit er in, Videokaart = GeForce 2, kabels zitten er in. Heb ook een nieuwe stroom kabel geprobeert, nog steeds elke keer als ik em aanzet: No Signal.

Ik denk zelf dat de Videokaart kapot is, en dat die vervangen moet worden. Is dat het geval?

Groeten,
Thor4x

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Staat de resolutie / refreshrate op een waarde ingesteld die niet door de monitor kan worden weergegeven? Wat heb je zelf al getest behalve nieuwe kabels? Waarom denk je dat de videokaart kapot is? Waarom probeer je de monitor niet even op een andere PC? We verwachten hier welenige inzet van jezelf. Begin eens met systematisch storingzoeken. Het is hier geen helpdesk namelijk.

Verder: ik zie dat je nieuw bent. Welkom op GoT. Elke keer bedanken / groeten onder een topicstart is hier niet nodig. Tweakers groeten elkaar zowiezo al.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-06 11:03
ik geef t weinig kans dat die monitor kapot is, maar goed uitsluiten is altijd goed dus ff die monitor op n andere pc prikken.. werktie dan denk ik dat het iets met de 3d kaart is, misschien 3d kaart in 'n andere setup testen ?

Verwijderd

Topicstarter
Staat de resolutie / refreshrate op een waarde ingesteld die niet door de monitor kan worden weergegeven? Nee, 1024x768 , 60Hz.

Wat heb je zelf al getest behalve nieuwe kabels? Op een andere videokaart net gedaan, hij werkte wel ( dus op mijn eigen comp, werkte hij wel. )

Waarom denk je dat de videokaart kapot is? Omdat het beeldscherm wel op mijn computer doet.

Waarom probeer je de monitor niet even op een andere PC? Gedaan, deed het perfect.

"We verwachten hier welenige inzet van jezelf." Me inzet is denk ik wel goed :9 .

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:07:

"We verwachten hier welenige inzet van jezelf." Me inzet is denk ik wel goed :9 .
No offence maar dat is het nog niet. Waarom probeer je de grafische kaart niet in een andere PC dan, al dan niet met dezelfde monitor. Of druk even een andere grafische kaart in de PC die het probleem heeft.
Systematisch storingzoeken is niet zo moeilijk hoor. Het beste is om een topic te openen wanneer je zelf al het mogelijke (binnen wat voor jou mogelijk is) hebt getest.

Daarnaast geef je de info (die je nu als antwoord op mijn vragen hebt gegeven) al niet in de topicstart.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Me inzet is denk ik wel goed :9 .
Ben bang van niet. Je geeft geen volledige specs, je doet gelijk een aanname dat het probleem aan je VGA ligt, ipv monitor of (vooral) mobo/CPU/geheugen. Zoals Bor aangeeft probeer je het ook niet uit met andere PC's of monitoren.

Kortom, je bent nog lang niet klaar om een topic hier te openen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.