enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Iets zegt mij dat dat niet heel verstandig is
Ik kan alleen de validation niet checken op http://superpi.radeonx.com ...
Nog een plaatje:

quote:Syngrow schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:06:
[...]
Ik wel, ik denk dat je een typo gemaakt hebt
Ik betwijfel het ten zeerste. Nee, hij deed het in FF niet, maar in IE wel
Raar...
r00n wijzigde dit bericht 09-08-2005 09:28 (71%)
Die is zeker gemaakt toen ze de PI-test draaidenquote:r00n schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:54:
Lekker bezig die knapen
Nog een plaatje:
[afbeelding]
Een groener internet? Daar kun ook jij mee helpen!
Die NB wordt best wel koudjes hoorquote:dreamscape schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:50:
In het bovenste plaatje zie ik 'system temp 242 C' en in het onderste zie ik een passief gekoelde NB.
Lian keuken----- Waar ik review ----- Waar ik werk -----Conroe rigs
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
quote:r00n schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:54:
Lekker bezig die knapen
Nog een plaatje:
[afbeelding]
Ik wel, ik denk dat je een typo gemaakt hebt
Ik zit hier idd @ IE (werk he
Over die northbridge, misschien valt het je ook op dat er een laag ijs op staat. De sensor flipt gewoon door de kou waardoor die verkeerde waardes weer gaat geven
/te laat
Syngrow wijzigde dit bericht 10-08-2005 16:03 (7%)
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
242C is waarschijnlijk een fot van de sensor, grote kans dat het 242-255= -13C is , want de ondergrens van de sensor zal zeerwaarschijnlijk op de 0 graden liggen. Dus dat passiefgekoelde northbridge zal wel zijn omdat een ventilator er op zetten t eerder verwarmt dan afkoeldquote:dreamscape schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:50:
In het bovenste plaatje zie ik 'system temp 242 C' en in het onderste zie ik een passief gekoelde NB.
--- Specs ---
--- BlackIntel - C&C Renegade modding -
Damm...
Specs Desktop Specs Notebook Consoles: XBoX 360 Jasper - PSP - PS3 Auto: Daihatsu Charade 1,3i TX
quote:HeefStan schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:37:
neee niet weer die jappen, wanneer gaan wij hollanders eens echt iets stoers doen
Op het moment dat we met z'n alle naar de USA verhuizen.
Hier valt gewoon niks te bereiken. Of de hw is nog niet leverbaar, of het kost 1,5x zoveel als ergens anders...
quote:Syngrow schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:07:
[...]
Op het moment dat we met z'n alle naar de USA verhuizen.
Hier valt gewoon niks te bereiken. Of de hw is nog niet leverbaar, of het kost 1,5x zoveel als ergens anders...
ik denk niet dat ze die cpu's uit de winkel hebben....ik denk eerder dat ze die aangeleverd krijgen van intel oid (of zou iedere p4 670 de 7gig bereiken met de gebruikte koeling?)
is ook een goeie reclame voor intel
volgens mij waren hun ook de eerste die een amd op 4gig lieten draaien
Mr. Detonator wijzigde dit bericht 09-08-2005 15:02 (11%)
Volgens mij probeert intel actief overclockers tegen te gaan...anders hadden ze de multiplier niet gelocked en hadden we nu prescotts op 10ghz lopen......quote:Mr. Detonator schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:59:
[...]
ik denk niet dat ze die cpu's uit de winkel hebben....ik denk eerder dat ze die aangeleverd krijgen van intel oid (of zou iedere p4 670 de 7gig bereiken met de gebruikte koeling?)
Hebben ze nu ook een soort diepvries als case gebruikt?
Dookie Fundamentalist
quote:Rey Nemaattori schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:02:
[...]
Volgens mij probeert intel actief overclockers tegen te gaan...anders hadden ze de multiplier niet gelocked en hadden we nu prescotts op 10ghz lopen......
amd's zijn ook niet naar boven toe ge-unlocked
en door dat je amd's kan unlocken (naar onder) wil niet zeggen dat ze daardoor sneller kunnen...het geheuegen kan sneller ja, maar de cpu kan op iedere multiplier in principe ongeveer even ver geklokt worden.
quote:Mr. Detonator schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:59:
[...]
volgens mij waren hun ook de eerste die een amd op 4gig lieten draaien
Die CPU's komen wel van een normaal retail kanaal af lijkt mij. Het zijn iig geen ES'en.
Maar het probleem van Nederland is, geen enkele shop/handelaar/producent hier heb ik ooit OC'ers zien sponsoren. NL is gewoon te klein.
Als bedrijven nou eens besloten om mensen te sponsoren hier, dan zou Nederland ook leuke dingen neer kunnen zetten. Ik heb hier de koeling staan (nouja, bijna. Als Unknown_Road nou een beetje opschiet helemaal
En met mij kan ik nog zo 3/4 anderen opnoemen...
Over die 4GHz AMD, dat waren Ricky en Pedro (Portugezen afaik)
Die krijgen die spullen toch, en zo erg is het nu ook weer niet als hun weer iets mollen.
Existentialism. Even if you can't spell it, at least you can dance to it.
AMD 3000+ @ 2.7GHz Soon >>> FX60 :) | DFI LanParty UT RDX200 CF | G.E.I.L One Serie 1GB | ATi Radeon X1800XT 512MB | Maxtor DiamondMax 10 250GB 16MB | 3DMark05 Score = 10108
Kijk dan hier eensquote:Syngrow schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:11:
Maar het probleem van Nederland is, geen enkele shop/handelaar/producent hier heb ik ooit OC'ers zien sponsoren. NL is gewoon te klein.
Pifast 41,41s | Specs | Twinmos PC3500 @ 274MHz 2-2-2-5 | G.Skill TCCD @ 335MHz
quote:
Dat topic stond er nog niet toen ik dat poste
Maar dannog, het is "maar" een 740. Met die CPU kun je geen records zetten, leuk om mee te spelen maar als je serieus die jappen wil gaan bedreigen in SuperPI kom je nergens met dat ding.
De Athlon FX reeks is weldegelijk unlocked en daar worden ook belachelijke resultaten mee neergezet icm N2(l)quote:Mr. Detonator schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:04:
[...]
amd's zijn ook niet naar boven toe ge-unlocked![]()
en door dat je amd's kan unlocken (naar onder) wil niet zeggen dat ze daardoor sneller kunnen...het geheuegen kan sneller ja, maar de cpu kan op iedere multiplier in principe ongeveer even ver geklokt worden.
Tja, dan moet je sowieso een landelijke zaak aanspreken en zelf met een goeie reputatie komen(ie al wel eens wat eerder overgeclocked, met (chilled)water, of phase change). Ze gaan heus geen dure cpu's geven aan de eerste de beste die erom vraagtquote:Syngrow schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:36:
Dat topic stond er nog niet toen ik dat poste
Maar dannog, het is "maar" een 740. Met die CPU kun je geen records zetten, leuk om mee te spelen maar als je serieus die jappen wil gaan bedreigen in SuperPI kom je nergens met dat ding.
jammer genoeg zie je nooit wat zo'n overclock in games doet
Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod