Mijn televisie boycot RTL5

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45470

Topicstarter
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een heel vreemd probleem met mijn televisie. Zo gauw ik naar RTL5 overschakel, gaat de tv accuut uit. Hij is dan alleen nog via een koude start weer aan te krijgen. Het gebeurt enkel en alleen bij RTL5, alle andere zenders werken prima. Vóór zaterdag werkte RTL5 al jaaaren zonder problemen op die tv. Rara wat is hier aan de hand???

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Heeft RTL5 soms één of ander technisch foefje aan haar signaal toegevoegd wat mijn tv niet leuk vindt? Wat kan dit anders zijn?

Het is overigens een Philips breedbeeld, model 28PW6301/02, ik schat een jaartje of 6 oud. Zenders gaan via de kabel van UPC, Gelderland.
Ik heb nog geprobeerd RTL5 op een ander voorkeuzekanaal op te zoeken, maar zo gauw ik bij de frequentie van RTL5 kwam, ging de tv uit.

Weet iemand hier wat er mis kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er is een connector te koop die je tussen je kabel en de tv plugt, die Fox News er uit filtert :)

Dus misschien heb je wel een RTL-5 filter! ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-07 11:20

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Dit is wel een leuke ... sorry.... ;)

Bel de Philips Helpdesk, is een leuke voor ze.

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71133

Appart,

zou RTL 5 een andere beeldbuisfrequentie hebben en je beeldbuis dit niet leuk vinden? :|

//edit dr zal wel een chippie niet goed functioneren oid.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 71133 op 01-08-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Komt het probleem ook nog voor zodra je RTL5 op een ander kanaal zet?

Het lijkt me trouwens niet dat het aan het signaal van RTL5 ligt, maar gewoon aan de harware van je Tv. Wij hadden ook ooit een oude tv waarbij de kanalen 4, 14, 24 etc niet werkten, had iets met het geheugen te maken.

Edit: ik moet leren lezen, ik zie dat je al hebt geprobeerd te verplaatsen, in dat geval lijkt het me dat het iets met je tuner te maken heeft, RTL5 zit meestal (bij mijn kabelmaarschappij iig) op een hele hoge frequentie. Werkt MTV nog wel? die zit ook op zo'n hoge frequentie

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 01-08-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deze is ook leuk: wil je een e-mail sturen naar de storings-helpdesk van UPC, heeft hun contactformulier een storing..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
En als je je via je videorecorder naar RTL5 kijkt?
Misschien heb je hier nog wat aan:
TV gaat vanzelf uit bij SBS-6 reclame. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:52

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Anoniem: 71133 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:37:
Appart,

zou RTL 5 een andere beeldbuisfrequentie hebben en je beeldbuis dit niet leuk vinden? :|
Dat lijkt me stug, het is gewoon een PAL signaal :)

Wat wel zou kunnen is dat de zendfrequentie van RTL5 in een gebied zit wat een beetje tegen de overlap van twee kanaalbereiken aan zit. Als de tuner van je TV een beetje de geest begint te geven, kan het best zijn dat ie er problemen mee heeft. Zeker aangezien RTL5 in de meeste gevallen toch al niet zo'n geweldige signaalsterkte heeft.
Maar het is idd er lastig om te testen waar het aan ligt. Het enige dat ik me zou kunnen bedenken is het toestel naar de buren slepen en kijken of ie daar het zelfde probleem vertoont. Als dat zo is, kun je iig de kabelmaatschappij uitsluiten - of je TV natuurlijk :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 147126 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:40:
Komt het probleem ook nog voor zodra je RTL5 op een ander kanaal zet?
Dat schreef ik al, ik heb geprobeerd RTL5 op een ander voorkeuzekanaal te programmeren, ben de hele band afgegaan, maar zo gauw ik bij de frequentie van RTL5 kwam was het weer klaar.
zetje01 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:44:
En als je je via je videorecorder naar RTL5 kijkt?
Hetzelfde probleem.

Beide zaken moeten er m.i. op duiden dat het aan het signaal zelf ligt, en niet aan het kanaal of het apparaat. Ik heb overigens nog een andere tv in huis en die heeft er geen probleem mee.

Het raadsel van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 09:52
wat gebeurt er als je de kabel uit de tv trekt en dan op naar rtl 5 zapt?

[ Voor 5% gewijzigd door sjoerdb2 op 01-08-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het wordt steeds gekker. Ik heb even iets getest. Als ik met de tv uit een stukje van RTL5 opneem, dan de tv aanzet en het terugkijk, gaat ie ook uit! Er zit dus echt iets in het signaal van RTL5, en zelfs de video neemt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sjoerdb schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:51:
Ehh, dan zie ik sneeuw. Aan het voorkeuzekanaal ligt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143019

sjoerdb schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:51:
dan zie je niks :P

Lijkt me echt dat RTL 5 een probleempje heeft met zijn signaal, misschien is het te sterk

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 143019 op 01-08-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-07 17:05
Je TV gaat uit als je het over de videorecorder laat lopen en je videorecorder blijft aan. Je kan ook , met de videorecorder, opnemen van het kanaal. Kortom, het ligt aan de TV. Hoe is je videorecorder trouwens op de TV aangeslopen? SCART of antenne? In het geval van het laatste, is het waarschijnlijk een tuner probleempje.
offtopic:
Als-ie het wel deed, valt op RTL5 toch niets te zien, waarom zou je het dan willen? :P

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:00
Is dit ook verkrijgbaar voor SBS6/Talpa?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
TV van binnen al stofvrij gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 13-07 15:47

derx666

mecker ende blaet

Heeft je TV niet per ongeluk een soort van kinderbeveiliging, die als er bepaalde age related content uitgezonden wordt uitgaat ?
Misschien dat RTL5 standaard een signaal meestuurt waar die beveiliging op reageert, en je tv uitzet.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DeeD2k2 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 10:59:
Hoe is je videorecorder trouwens op de TV aangeslopen? SCART of antenne? In het geval van het laatste, is het waarschijnlijk een tuner probleempje.
Antenne.

Dus het kan de tuner van de tv zijn? Het is niet raar dat het maar bij 1 zender gebeurt? Ik weet niet hoe een tuner werkt, kan die bij 1 frequentie de mist in gaan terwijl de rest wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zetje01 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:02:
TV van binnen al stofvrij gemaakt?
Ja.
derx666 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:03:
Heeft je TV niet per ongeluk een soort van kinderbeveiliging, die als er bepaalde age related content uitgezonden wordt uitgaat ?
Misschien dat RTL5 standaard een signaal meestuurt waar die beveiliging op reageert, en je tv uitzet.
Geen automatische. Er zit wel een kinderslot op, maar die staat uit, heb ik gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 18:59
hoe heb je een en ander aangesloten?

is je video via scart of via de kabel op je tv aangesloten?

als het via scart ook optreedt dan ligt het in ieder geval niet aan je tuner.

een videorecorder neemt overigens alleen beeldinformatie op, en dan nog niet eens alle beeldinfo.
dingen als teletekst doen de meeste videorecorders niets mee.
als het beeldsignaal de oorzaak was dan zouden er meer mensen last van hebben in combinatie met dezelfde tv. even aangenomen dat dit niet zo is, moet je dus echt je tv laten repareren.

je zou nog even kunnen kijken of het nog verschil uitmaakt of je bij het afstemmen de frequentie of het kanaal gebruikt van rtl 5.
probeer ook nog eens met een heel kort kabeltje je tv direct op je casema aansluiting aan te sluiten en dan opnieuw af te stemmen. je kunt dan ook eventuele tussenliggende apparatuur die een storing veroorzaken uitsluiten. ook kun je nog kijken wat er gebeurt met het aansluiten op een andere spannings/stroom groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sandervanzijl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:13:
hoe heb je een en ander aangesloten?
kabel --> Canal+ decoder --COAX--> video --COAX--> splitter met versterker --COAX--> 2x tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sandervanzijl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:13:
probeer ook nog eens met een heel kort kabeltje je tv direct op je casema aansluiting aan te sluiten en dan opnieuw af te stemmen. je kunt dan ook eventuele tussenliggende apparatuur die een storing veroorzaken uitsluiten.
Net even geprobeerd, kabel rechtstreeks uit de muur de tv in. Probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Laatst online: 09-07 17:05
Anoniem: 45470 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:04:
Antenne.

Dus het kan de tuner van de tv zijn? Het is niet raar dat het maar bij 1 zender gebeurt? Ik weet niet hoe een tuner werkt, kan die bij 1 frequentie de mist in gaan terwijl de rest wel werkt?
Kan heel goed. Als dingen stuk zijn, doen ze rare dingen... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervanzijl
volg mijn tip maar eens op door je tv direct op je kabel aansluiting aan te sluiten en dan kijken wat er gebeurt.
er zitten zoveel apparaten tussen dat het lastig is om te zeggen waar het fout gaat.

nog wat tips:
- sluit zoveel mogelijk via scart aan en geef elk apparaat het liefst zijn eigen kabel verbinding.
- een versterker versterkt ook de ruis op een signaal, dus stop de versterker vlak na je casema aansluiting voor het beste signaal.
- als je op de tweede tv ook video wil kijken, doe dat dan eventueel via een coax kabel (ik neem aan dat deze in een andere kamer staat) als dit niet van belang is stuur dan een signaal naar die tv direct vanuit de muur of decoder.

door lussen van apparaten (dus coax in coax uit) zorgt ervoor dat er een signaal wordt toegevoegd aan je kabel signaal (je video bijv op kanaal 33, dit is niet hetzelfde als een voorkeuze kanaal, maar dit is een afstemkanaal) als dit dichtbij een zender kanaal zit kan dit voor storing zorgen. idem kanaal plus.

opstelling voor bij jou thuis:

kabel ->versterker plus splitter (indien de versterker nodig is, meestal niet!) -> 1 aansluiting direct op je tv, de andere via canal plus naar je video naar je tweede tv (indien nodig), je video met scart op je tv, idem voor decoder.

controleer op je tweede tv de kwaliteit van je video en canal plus. zijn deze goed dan zit de versterker ook goed. ruisen deze dan de versterker na de video plaatsen en kijken wat er gebeurt.
als ze goed zijn kijk je of je op je tweede tv op een andere zender storing hebt als je video of decoder aanstaan. zo ja, dan het kanaal (niet het voorkeuze kanaal! maar het afstemkanaal) van je video en decoder aanpassen en op je tweede tv deze zenders opnieuw instellen. doe dit net zolang als dat je geen storing meer hebt van je video of decoder.

ik weet niet of dit je rtl5 probleem oplost, maar het zorgt weer voor een betere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sandervanzijl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:35:
volg mijn tip maar eens op door je tv direct op je kabel aansluiting aan te sluiten en dan kijken wat er gebeurt.
Reeds gedaan, zie boven.
sandervanzijl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:35:
[heel verhaal]

ik weet niet of dit je rtl5 probleem oplost, maar het zorgt weer voor een betere ontvangst.
Met alle respect, de ontvangst en de opstelling is het probleem niet, en dat was de vraag ook niet.
Bovendien klopt jouw opstelling niet, want ik wil natuurlijk op beide tv's Canal+ en video kunnen kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143019

Anoniem: 45470 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:41:
[...]

Reeds gedaan, zie boven.

[...]

Met alle respect, de ontvangst en de opstelling is het probleem niet, en dat was de vraag ook niet.
Bovendien klopt jouw opstelling niet, want ik wil natuurlijk op beide tv's Canal+ en video kunnen kijken. :)
Toch is het niet verstandig, een vesterker te gebruiken om je tv en video te splitsen. Dit kan namelijk neveneffecten opleveren zoals overversterkte kanalen (meestal op lage frequenties) of extra ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervanzijl
als je nu goed leest dan klopt het wel. 1e tv direct via scart, 2e tv kijken via coax.
als je video en canal plus natuurlijk scart aansluitingen hebben.

waarschijnlijk moet je tv gerepareerd worden, aangezien hij al wat ouder is nog wat workarounds.

als je je video op rtl5 zet en dan je tv op je videokanaal, blijft hij dan wel aan? waarschijnlijk niet toch?
als je je video via de scart op je tv aansluit, je video afstem op rtl 5 en naar rtl5 kijkt via de scart (ext1 of ext2) wat gebeurt er dan?

als een van bovenstaande opties werken kan je op die manier in ieder geval rtl5 kijken. repareren is dan een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Haal de spanning eens een halve dag van de tv, dat wil ook nog wel eens helpen.

Je zei dat er kinder slot op zit, zet dat eens aan en weer uit.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 143019 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:44:
[...]

Toch is het niet verstandig, een vesterker te gebruiken om je tv en video te splitsen. Dit kan namelijk neveneffecten opleveren zoals overversterkte kanalen (meestal op lage frequenties) of extra ruis.
Het is maar een heel l*llig klein versterkertje hoor, zit bij de splitter in. Ik heb er nooit problemen door gehad.
sandervanzijl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:48:
als je nu goed leest dan klopt het wel. 1e tv direct via scart, 2e tv kijken via coax.
als je video en canal plus natuurlijk scart aansluitingen hebben.
Video en Canal+ hebben geen scart, Canal+ moet sowieso als eerste, daarna de video anders kun je niet van Canal+ opnemen. Met de aansluitingen die ik tot m'n beschikking heb is dit de beste opstelling, trust me.
CrashOne schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:53:
Haal de spanning eens een halve dag van de tv, dat wil ook nog wel eens helpen.
Echt de stekker eruit dus? Hij staat wel elke nacht uit met de hoofdknop (niet stand-by dus), maar ik wil ook wel even een nachtje zonder stekker proberen.
CrashOne schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 11:53:
Je zei dat er kinder slot op zit, zet dat eens aan en weer uit.
Al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels een (heel kort) antwoord van RTL ontvangen:
Er is inderdaad storing geweest.
Ik geloof niet dat ik daar erg veel wijzer van wordt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Hey! Ik heb hetzelfde probleem! Maar niet altijd en alleen als Jetix uitzend. Erg vaag probleem, heb het alleen op de Philips TV die ik beneden heb staan (1,5 jaar oud) en niet met de tv boven. Zal wel foutje van Philips zijn dus, maar nog steeds vaag dat ie het alleen maar met Jetix uitzendingen doet en niet altijd! Erg vaag probleem in ieder geval, maar ben blij dat ik niet de enige ben! (Heb wel het geluk dat ik nooit Jetix kijk, dat scheelt weer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervanzijl
geen scart op video?
nieuwe video kopen, ga even langs bij de mediamarkt, is misschien wel goedkoper dan tv repareren.

en idd je opstelling is onder genoemde opstandigheden de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kijk ook niet gruwelijk vaak RTL5, maar had liever gehad dat het bij TMF was geweest ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sandervanzijl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:18:
geen scart op video?
nieuwe video kopen, ga even langs bij de mediamarkt, is misschien wel goedkoper dan tv repareren.

en idd je opstelling is onder genoemde opstandigheden de beste.
De video (Duits fabrikaat van vóór de val van de Berlijnse muur ;) ) is het probleem niet, het kan een workaround zijn maar het probleem van de tv moet opgelost zijn.
Bovendien, wie koopt er vandaag de dag nog een videorecorder? Dan ga je toch voor een dvd- of hd-recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Ik heb trouwens ook een kanaal van een frequency analyser, daar kan je op zien hoe sterk het signaal is op verschillende frequencies. Heb net even gekeken en ziet er netjes uit, maar weet nog dat wanneer mijn TV uitging (doet ie op het moment niet) dat er een grote piek in zat (dus sterk signaal). Ik kan me voorstellen dat de TV daarvan over z'n kop ging en uitging, als een soort beveiliging dus. Ik heb verder niet gecheckt of dat op de freq. van Jetix was op dat moment. Waarom andere tv's dat dan niet doen weet ik niet, tis maar een theorie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:38
Heb ook wel eens als ik aan het zappen ben met mijn JVC TV dat ie ineens uit gaat en dan weer aan, gewoon vreemd zoiets. Aardstralen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervanzijl
Anoniem: 45470 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:23:
[...]

De video (Duits fabrikaat van vóór de val van de Berlijnse muur ;) ) is het probleem niet, het kan een workaround zijn maar het probleem van de tv moet opgelost zijn.
Bovendien, wie koopt er vandaag de dag nog een videorecorder? Dan ga je toch voor een dvd- of hd-recorder.
helemaal mee eens, ik zit zelf ook al te denken over aanschaf van een en ander.
en het oplossen van je tv probleem komt waarschijnlijk uit op reparatie van je tv. en dat is kostbaar!!!!
(dan kun je je geld beter bewaren voor een dvdrecorder en dan de workaround proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sandervanzijl schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:29:
[...]
en het oplossen van je tv probleem komt waarschijnlijk uit op reparatie van je tv. en dat is kostbaar!!!!
Daar ben ik ook bang voor, daarom vraag ik hier e.e.a in de hoop dat ik het probleem een beetje kan pinpointen op bijvoorbeeld de tuner. Dat lijkt me een onderdeel wat nog wel redelijk eenvoudig en dus niet al te duur te vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-07 20:15
Je zegt dat het signaal erg hoog is net voordat je tv uit gaat. Het signaal wat er uit de kabel komt mag maximaal 1 volt zijn. Kan het zijn dat het misschien ergens te hoog is?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Anoniem: 45470 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:17:

[Er is inderdaad storing geweest....]

Ik geloof niet dat ik daar erg veel wijzer van wordt. :/
Nu je het zegt, ik heb al een paar dagen (op mijn Philips-tv) dat RTL5 af en toe een kleur mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog een klein beetje aanvullende info;

De tv gaat uit ongeveer 1 seconde nadat de zender in beeld is. Ik zie dus nog wel de zender, maar laat ik 'm staan dan gaat ie meteen uit. Zou hij misschien op dat moment nog net een beetje aan het 'finetunen' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zetje01 schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:42:
[...]

Nu je het zegt, ik heb al een paar dagen (op mijn Philips-tv) dat RTL5 af en toe een kleur mist...
Ik vind het wel heel typisch dat het allemaal Philips tv's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
Een oplossing voor het probleem heb ik niet maar ik heb met mijn aristona tv ook problemen met rtl5! Telkens als ik rtl5 opzet dan lijkt het of de zender niet helemaal op de juiste frequentie zit. Er is hier en daar wat ruis& sneeuw. Ik moet dan de zender handmatig bijstellen. Als ik dit heb gedaan dan is het beeld weer goed. Echter, zodra ik zap naar een ander kanaal en weer terug, dan heb ik weer precies hetzelfde probleem!

Overeenkomsten met het probleem van de topicstarter:
1) Merk: aristona (onderdeel Philips)
2) Zender: Rtl5

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 12:03

ThunderNet

Flits!

Hebben jullie al met philips gebeld?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Snap u 'm nog? Nou werkt het ineens weer. 8)7

Ik heb niets gedaan. Zou het dan toch met die storing bij RTL te maken hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105626

Blijkbaar ja. Mocht het nog eens voorkomen, probeer je TV dan ook even bij iemand anders thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151451

Bij http://www.sat4all.com/fo...d.php?Cat=0&Number=934194
loopt ook een topic over dit fenomeen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ah, gelukkig, ik ben niet de enige.

Mocht diegene van dat andere forum dit lezen: wacht nog even met repareren van je tv. Bij mij ging het vanzelf weer over, en ik ben blij dat ik m'n tv niet voor vele dure euri heb laten repareren.
Het moet iets in het signaal van RTL5 zijn geweest. RTL zelf schreef me dat er een storing was geweest dat weekend, dus wie weet was er toch iets mis mee.
Pagina: 1