Ik heb sinds afgelopen zaterdag een heel vreemd probleem met mijn televisie. Zo gauw ik naar RTL5 overschakel, gaat de tv accuut uit. Hij is dan alleen nog via een koude start weer aan te krijgen. Het gebeurt enkel en alleen bij RTL5, alle andere zenders werken prima. Vóór zaterdag werkte RTL5 al jaaaren zonder problemen op die tv. Rara wat is hier aan de hand???
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Heeft RTL5 soms één of ander technisch foefje aan haar signaal toegevoegd wat mijn tv niet leuk vindt? Wat kan dit anders zijn?
Het is overigens een Philips breedbeeld, model 28PW6301/02, ik schat een jaartje of 6 oud. Zenders gaan via de kabel van UPC, Gelderland.
Ik heb nog geprobeerd RTL5 op een ander voorkeuzekanaal op te zoeken, maar zo gauw ik bij de frequentie van RTL5 kwam, ging de tv uit.
Weet iemand hier wat er mis kan zijn?
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Heeft RTL5 soms één of ander technisch foefje aan haar signaal toegevoegd wat mijn tv niet leuk vindt? Wat kan dit anders zijn?
Het is overigens een Philips breedbeeld, model 28PW6301/02, ik schat een jaartje of 6 oud. Zenders gaan via de kabel van UPC, Gelderland.
Ik heb nog geprobeerd RTL5 op een ander voorkeuzekanaal op te zoeken, maar zo gauw ik bij de frequentie van RTL5 kwam, ging de tv uit.
Weet iemand hier wat er mis kan zijn?