[DPC] uitje part II

Pagina: 1
Acties:
  • 598 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5572

Topicstarter
Na wat speur en onder zoekwerk in de wereld van het Paintballen ben ik uit gekomen bij Paintbal park Flevopolder. Maar om goede prijs af te spreken met de contact persoon wil ik wel graag weten hoeveel mensen er ongeveer mee gaan. We hebben nu een aanbod voor 38 EURO PP, dit is paintballen + BBQ knoeien en beperkt drinken. Extra balletjes kosten per 50 extra 7 EURo en per 100 extra 12 EURO.
Om misschien een leuke deal te maken met PPF wil ik eerst weten om hoeveel mensen het gaat. Meer is natuurlijk beter en leuker.
Een datum kunnen we later via een poll vast gaan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
Ik kom. Heb er zeker zin in, is daar ook goed geregeld.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Prima. Ik schiet jullie volkomen overhoop. Dat heb ik van Poesch geleerd.

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Ik doe mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131236

count me in :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131236 op 28-07-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dit is de site van waar we heen gaan. http://www.paintballflevoland.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Als ik kan komen, kom ik :9~
iisschots kan ik je eindelijk echt raken O-) _/-\o_

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-04 18:48

Jive

MooMooMastah

Als ik zelf eigen ballen mee mag nemen ben ik afhankelijk van de datum zeker vd partij, en zal ik ook niet schromen om een echt dpc'r nog te porren om ook mee te gaan (waar hij zeker bij een eigen balleninkoop zeer geinteresseerd voor zal zijn)

Dussuh ... communiceer eens even met die gasten wat zij daar af willen rekenen voor hun dozen en hoeveel daar in zitten, want "prijs nader overeen te komen op het speelveld" klinkt mij iets te vaag in de oren.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-04 21:53

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mits ik de tijd heb dan kom ik :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Smuggler schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:33:
Als ik kan komen, kom ik :9~
iisschots kan ik je eindelijk echt raken O-) _/-\o_
Wie kan Iisschots missen :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 09:20

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Lijkt me wel geinig, afhankelijk van de datum kom ik :+

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Idem, hangt van de datum af maar als het even is te regelen ben ik van de partij.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

NightBird

DPC-Crew Coding
Kuuke schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 07:12:
Idem, hangt van de datum af maar als het even is te regelen ben ik van de partij.
wat hij zegt!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100042

woeiiii... paintball \o/
Ik kom uiteraard ook weer als de planning het toelaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Als de planning het toelaat ben ik ook weer van de partij... Pim heeft nog wat tegoed >:)

@Smuggler: Welkom @ sig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Pim. schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 06:14:
[...]

Nja, Ik liep de vorige keer met poesch en Allied en consorten wel als laatse het veld af zonder geraakt te zijn (balletjes waren op :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:23

d-motion

zow... en dan nu...

Zoals alle anderen hiero (Ligt dus aan de datum).... Wil ik Pim ook nog wel een keertje raken! :D (Ook al zitten we in hetzelfde team! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door d-motion op 28-07-2005 09:45 ]

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

Jep en zo zit het hier ook, ik wil wel komen, maar weet dus niet of de datum schikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jive schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:41:
Als ik zelf eigen ballen mee mag nemen ben ik afhankelijk van de datum zeker vd partij, en zal ik ook niet schromen om een echt dpc'r nog te porren om ook mee te gaan (waar hij zeker bij een eigen balleninkoop zeer geinteresseerd voor zal zijn)

Dussuh ... communiceer eens even met die gasten wat zij daar af willen rekenen voor hun dozen en hoeveel daar in zitten, want "prijs nader overeen te komen op het speelveld" klinkt mij iets te vaag in de oren.
€ 250,- per doos van 2500 balletjes rekenen ze.
Wij zijn er nog niet al te lang terug geweest met NGS en wat andere DPC leden.

Die balletjes hadden we zeker nodig (of was het nou met name ik die ze nodig had :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Het waren 3000 balletjes allied. We kregen een zak van 500 gratis erbij :)

offtopic:
Jij was diegene die er het meest doorheen schoot. Ook de enige die zijn perslucht op had toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Prang schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:45:
Zoals alle anderen hiero (Ligt dus aan de datum).... Wil ik Pim ook nog wel een keertje raken! :D (Ook al zitten we in hetzelfde team! ;)
Ik ga jou een nieuwe defenitie van pijn leren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

dan kan je idd beter een familie doos halen :P

maar als de planning het toelaat wil ik ook wel ff op Pim voor zijn sodeflikker schieten >:)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:59

J2S

Ik ga ook meedoen! Eens kijken wie ik allemaal neer kan knallen >:) of gewoon hopen dat ik het zelf een beetje overleef :P

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22
Pim. schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 06:14:
[...]

Ondergetekende kan bevestigen dat het niet zo moeilijk is. He iiss? :P
iisschots schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:37:
offtopic:
Jij was diegene die er het meest doorheen schoot. Ook de enige die zijn perslucht op had toch? :P
offtopic:
EER ook dacht ik :)

Overigens, ik kan misschien wel komen als ik met het OV kan komen en verder niet zoveel geld hoef uit te geven. Aankomend student enzo :+

[ Voor 14% gewijzigd door blackangel op 28-07-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Das best wel duur voor die ballen ... aangezien je al een breed assortiment aan ballen her & der kunt kopen & laten bezorgen met prijzen vanaf 40E voor 2000 balletjes ... derhalve stem ik voor een aanvullende inkoopactie voor ballen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ze willen dat je alleen hun balletjes gebruikt. Daar meoten ze het op verdienen.

@black

Dat was wel grappig ja, maar ik had je te pakken :)

[ Voor 29% gewijzigd door iisschots op 28-07-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

iisschots schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:41:
Ze willen dat je alleen hun balletjes gebruikt. Daar meoten ze het op verdienen.
Als ze je idd verplichten om hun ballen te gebruiken vind ik dat best wel beetje zuur ja, en moet ik toch echt kijken of ik het dan wel financieel aantrekkelijk kan houden .. :P

En zowiezo ... 25E PP vragen voor wat co2 en mensen in de goedkoopste overalls te laten rondhossen met facemaskers & wapens die soms te vies zijn om aan te pakken zonder een hele fles muscle-reiniger vind ik anders ook aardig verdienen hoor ... (das teminste de ervaring van mij met gemiddelde paintbal equip die je krijgt).

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Heb ik nu iets gemist ofzo 8)7
Als ik dit zo lees is Pim. een redelijk target })

Die 38 euri is het normale tarief voor 3-4 uur en een BBQ met beperkt drinken. Als er genoeg animo is moet dat natuurlijk een stuk kunnen dalen B)

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104597

ik wil er ook graag bij zijn,lache met z'n groep die PIM proberen afteschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131267

Eigenlijk zijn mijn teammaat en ik als lid van een militair historische vereniging verplicht om te komen en dan iedereen op volstrekt historisch verantwoorde wijze uit zijn of haar sloffen te schieten >:)

Mag ik ook mijn bajonet meenemen? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 131267 op 29-07-2005 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Ik lees dat ik veel doelen heb en jullie maar'één :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik denk dat ze van je gaan verliezen Pim. ;)

Nja,wellicht als er nog een aantal meer meegaan dat ze ene kansje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

En aan welke kant sta jij Iiss?
toch niet aan mijn kant, want dan moet ik teamkills maken, ben ik overigens er goed in tijdens ET.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Gromba en ik zijn ook van plan om te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive vind 38 pleuro voor een paintballen & barbeknoei ook niet abnormaal ...met genoeg eten & frisdrank erbij is het best schappelijk ...

Maar de prijzen voor de ballen ....tja ...voor de prijs bij hun van 400 ballen neem je een doos met 2000 van die krengen mee in de achterbak van de auto waarmee ik toch moet komen rijden snapie, dat is wat ik dus "afzetterij" vind. En wat voor mij een te grote kostenpost op zou leveren :P

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Er zal toch ook wel een andere organisatie te vinden zijn, die wel iets soepeler is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pim. schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 09:40:
Er zal toch ook wel een andere organisatie te vinden zijn, die wel iets soepeler is :?
Volgens mij heeft niemand het ze nog gevraagd hoor ;)
De bedoeling hier is om eerst eens te kijken wie er allemaal willen, daarna terug bellen met die gasten om een betere prijs vast te leggen (kan er denk ik vast meteen gesproken worden over eigen ballen, of een betere prijs daarvoor) en dan een datum te pollen.

Correct me is i'm wrong.

offtopic:
Mark dit is je kans :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 30-07-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Anoniem: 40441 schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 10:59:
[...]

Volgens mij heeft niemand het ze nog gevraagd hoor ;)
De bedoeling hier is om eerst eens te kijken wie er allemaal willen, daarna terug bellen met die gaten om een betere prijs vast te leggen (kan er denk ik vast meteen gesproken worden over eigen ballen, of een betere prijs daarvoor) en dan een datum te pollen.

Correct me is i'm wrong.

offtopic:
Mark dit is je kans :P
* Pim. kopt em in voordat Mark dat kan doen >:)

Dus we gaan bellen met gaten ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Pim. schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:04:
[...]
Dan maar hopen dat het geen zwarte zijn .. das zo slecht voor je foonrekening

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pim. schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:04:
[...]

jij wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Laatst online: 23-04 21:17

Adm.Spock

Duik-Aap

Vertel maar wanneer en ik ben er!!!! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Adm.Spock op 30-07-2005 13:59 . Reden: Waar het is staat in de startpost :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

Jive schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 01:13:
* Jive vind 38 pleuro voor een paintballen & barbeknoei ook niet abnormaal ...met genoeg eten & frisdrank erbij is het best schappelijk ...

Maar de prijzen voor de ballen ....tja ...voor de prijs bij hun van 400 ballen neem je een doos met 2000 van die krengen mee in de achterbak van de auto waarmee ik toch moet komen rijden snapie, dat is wat ik dus "afzetterij" vind. En wat voor mij een te grote kostenpost op zou leveren :P
Daar heb je een punt, ik weet niet hoeveel ballen je er doorheen jaagt met een paar uur paintbal, maar als ik een gok moet doen.... dan denk ik dat je er met gemak 1000 per uur door de lucht jaagt zeg maar...

Dan wordt het al interessant om zelf een doos of 2 á 2000 stuks mee te nemen

(correct me is i'm wrong)

* Adm.Spock denkt dat DPC'ers die vaker paintballen ook niet te beroerd zijn om de overschotten op te kopen (voor zover die er zijn natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
De vorige keer dat we het deeden jaagden we er ongeveer 150 balletjes per persoon per uur er doorheen. (allied wel zoon 300 per uur :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

enige wat zo jammer is aan die paintbal banen is dat je 12 euri voor 100 ballies betaald terwijl 1 doos van 2000 niet eens 28 euri kost. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Zo te zien is de prjis van de ballen een mooi onderhandelingspunt. Maar er zullen toch nog wel andere interessante banen in NL zijn toch?

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5572

Topicstarter
Xaverius schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:36:
Zo te zien is de prjis van de ballen een mooi onderhandelingspunt. Maar er zullen toch nog wel andere interessante banen in NL zijn toch?
Er zijn er idd veel meer, alleen willen ze mijn mails of telefoontjes niet beantwoorden. En waar we in Almere naar toe gaan is relatief goedkoop. De meeste andere zijn of duurder of de extra balletjes nog veel duurder dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive heeft de ervaring dat hij er per potje wel 2 pods met munitie doorheen kan schieten ..
Dus als je dan 4x een uur speelt zijn dat wel makkelijk 4 a 500 ballen erdoorheen ja .. das echt niet moelijk dan.
En als je dan idd een doos hebt van 2000 ballen, dan is dat nog geen 15E de man als je met zijn viertjes samen doet. En je krijgt dan ook geen hoofdpijn met afrekenen aan het einde van de middag.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

is het dan wellicht een idee om per 4 deelnemers gewoon een doos van 2000 balletjes mee te nemen in de prijs? Als er fanatieke paintballers zijn dan kunnen die natuurlijk ook nog wat extra dozen meenemen... Ik neem aan dat die dingen wel ff houdbaar zijn?

Als iets leuks geld kost dan ben ik de laatste om daar moelijk over te doen, maar een beetje om je portemonnee denken kan nooit kwaad :P

Paintball + BBQ + Vrij drinken kost € 45,00 p.p., zonder vrij drinken is het € 38,50 p.p. 100 balletjes kosten € 12,- Als een doos met 2000 balletjes € 28,- euro doet... deel door 4, das dan € 7,- voor 500!! balletjes...

Als je zo'n hoeveelheid makkelijk doorheen drukt dan zou ik persoonlijk opteren voor het € 45,- arrangement, en gewoon 500 ballen van een mede DPC'er afnemen voor € 10,- (ik noem maar wat). hou je balletjes over is dat jammer, maar je bent iig geen vermogen kwijt aan munitie, en je kan onbeperkt drinken (en das ook veel waard) :P

* Adm.Spock doet maar een ideetje de lucht in slingeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

Na ff wat rindgeneusd te hebben hier en daar, als die gasten voor zeg € 65,- Paintball, BBQ, Vrij drinken & 500 balletjes doen, dan kan ik er mee leven :) (als je een betere prijs weet te krijgen is dat natuurlijk mooi meegenomen).

/me 't Is zomaar een gedachte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
De bedrijven die paintballen aanbieden die moeten het hebben van de verkoop van de balletjes. Ze maken nogal wat kosten en die gaan er niet uit met de 25 euro per persoon voor het paintballen. Daardoor zijn de balletjes zo duur.

Ik kan daarom wel begrijpen dat ze niet willen dat men eigen balletjes mee gaat nemen omdat men anders verlies gaat draaien. Daarnaast is dit een van de goedkoopste mogelijkheiden en uit ervaring weet ik dat ze het goed voor elkaar hebben.

We zullen natuurlijk proberen het zo goedkoop mogelijk te maken, maar niet alles is mogelijk.

Dan nog even over het vrij drinken. Bij die 38 euro krijg je een aantal vrije comsumties. Wie daarna nog meer wil drinken moet dat zelf weten, maar ik vind niet dat iemand die weinig drinkt voor die kosten op moet draaien. Dus daarom zou ik er voor kiezen om het extra drinken zelf te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

NightBird

DPC-Crew Coding
iisschots schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 18:10:
[..]
Dan nog even over het vrij drinken. Bij die 38 euro krijg je een aantal vrije comsumties. Wie daarna nog meer wil drinken moet dat zelf weten, maar ik vind niet dat iemand die weinig drinkt voor die kosten op moet draaien. Dus daarom zou ik er voor kiezen om het extra drinken zelf te gaan betalen.
En hetzelfde geldt wat mij betreft voor de munitie. Niet iedereen gebruikt zn paintbalgeweer als hogedrukreiniger :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Er zullen mischien zelfs wel mensen zijn die met 100 ballen de hele middag doen, en ik moet ook zeggen dat niet iedereen verplicht moet worden om mee te betalen aan dozen van anderen ..

Ik meen overigens dat die ballen per zak van 500 in een doos van 2000 zitten (meestal) .. dus dat moet wel vantevoren allemaal geregeld kunnen worden.

En naar de club toe kun je imo best wel zeggen dat er mensen zullen zijn die zelf ballen meenemen.

http://www.paintballshop.de/index_shop.html
Hier kun je zelfs ook gewoon een doosje van 500 ballen kopen ..beginnende bij 10E

[ Voor 13% gewijzigd door Jive op 31-07-2005 11:42 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Wat zit iedereen nou te zagen over die ballen. Ik vraag me eerder af welke client er geïnstalleerd gaat worden op die reservatiepc aan hun balie.

tssk jullie levensdoel verloochenen om over ballen te praten :r .

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

iisschots schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 18:10:
De bedrijven die paintballen aanbieden die moeten het hebben van de verkoop van de balletjes. Ze maken nogal wat kosten en die gaan er niet uit met de 25 euro per persoon voor het paintballen. Daardoor zijn de balletjes zo duur.

Ik kan daarom wel begrijpen dat ze niet willen dat men eigen balletjes mee gaat nemen omdat men anders verlies gaat draaien. Daarnaast is dit een van de goedkoopste mogelijkheiden en uit ervaring weet ik dat ze het goed voor elkaar hebben.

We zullen natuurlijk proberen het zo goedkoop mogelijk te maken, maar niet alles is mogelijk.

Daar heb je wel een punt, ik zou ook niemand voor extra kosten op willen laten draaien... die € 65 euro is wat ik wel uit zou willen geven. ik weet niet of ze met een armbandje/button systeem werken, maar ik kan me voorstellen dat er wel animo is voor onbeperkt drinken. Als ik beetje actief doe loopt het water in straaltjes over m'n hoofd, je snapt wel dat ik dan ook veel moet drinken, en die € 7,50 er makkelijk uit haal.
En verder wil ik ook nog wel € 20,- euro neerleggen voor 500 balletjes ipv 150 balletjes.

Maar nogmaals: het zijn zo maar ideeën voor wat optionele extra's, en als dat allemaal niet kan, dan is dat jammer, maar dan conformeer ik me aan de groep, en heb ik evengoed dezelfde lol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

Mja ik hoor iedereen al over prijzen e.d. praten, maar is het niet verstandig eerst een datum te pollen om te kijken hoeveel mensen kunnen komen? Als er weinig kunnen komen heb je ook minder ballen nodig..... dus hogere inkoopprijs per bal, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
En nog anderen die mee willen?

* iisschots ziet nog niet de 40 personen die gestemt hebben in de poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 23:48

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Hang er vanaf wanneer, maar count me in.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Pim. schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 06:06:
Ik lees dat ik veel doelen heb en jullie maar'één :)
Dan zijn de doelen voor jou bijna niet missen.
Blue_man schreef op zondag 31 juli 2005 @ 11:43:
Wat zit iedereen nou te zagen over die ballen. Ik vraag me eerder af welke client er geïnstalleerd gaat worden op die reservatiepc aan hun balie.
tssk jullie levensdoel verloochenen om over ballen te praten :r .
Daar moet dan ook maar een poll voor komen. :P
iisschots schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 17:59:
Ik had wel niet op deze ballen gestemd, maar wil toch ook wel komen.

[ Voor 4% gewijzigd door DPCquatar op 04-08-2005 00:33 ]

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 13:28
Ik wil denk ik ook nog wel komen maar kan het niet iets concreter al.. Data noemen en van hoe laat to hoe laat ongeveer?

iisschots wil je mij dan beschermen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

* Adm.Spock komt, lekker genadeloos mede-DPC'ers afschieten en dan lekker BBQ'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64276

Deelname is afhankelijk van de datum dus ondanks dat je mij niet zo duidelijk hoort of ziet hou ik t topic wel in de gaten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

als de boel naar zuid-frankrijk wordt verhuist doe ik mee en mijn 2 hulpjes ( lees vrouwelijke slavinnen ) ook. en dan neem ik direct rataplan in mijn team. Kan ik hem nog meer verslaafd maken aan het edele motorrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*schop*
Nog meer mensen die mee gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-04 14:29
Ik vind paintballen een beetje sneu, maar toch kom ik jullie met graagte kapotschieten ;) (is dat 1 woord, kapotschieten? Ik weet het niet, maar het gaat zeker pijn doen >:) ).

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 15:14
Count me in! :9~
Afhankelijk van datum en kosten natuurlijk...

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Afhankelijk van de datum ben ik ook van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock

Adm.Spock

Duik-Aap

* Adm.Spock zetje geeft doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Zolang er geen concrete mogelijkheden, prijzen en een locatie zijn vastgesteld, en er geen sign-in / bankrekeningnummer is, blijft het bij een leuk idee wat nooit gaat gebeuren.

Het heeft imho dan ook weinig zin een topic als dit te hebben om te polsen, omdat het zich toch alleen vult met "als prijs, datum en locatie goed zijn kom ik" reacties.

O ja, tip: Ga niet iedereen geld mee laten nemen, maar regel dat de betaling vooraf geldt als inschrijving, anders kan je nog maanden achter je geld aanvangen waarbij je dan nog niet eens alles krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Anoniem: 27535 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:57:
O ja, tip: Ga niet iedereen geld mee laten nemen, maar regel dat de betaling vooraf geldt als inschrijving, anders kan je nog maanden achter je geld aanvangen waarbij je dan nog niet eens alles krijgt.
En als mensen dan alsnog ineens op het paintbalveldje staan om mee te doen, hebben ze toch wel poen bij zich, anders kunnen ze simpelweg niet mee doen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jive schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:27:
[...]

En als mensen dan alsnog ineens op het paintbalveldje staan om mee te doen, hebben ze toch wel poen bij zich, anders kunnen ze simpelweg niet mee doen.
Vergeet niet dat bij de meeste moet je gewoon betalen voor het aantal dat gereserveerd is mits die tijdig hebben afgezegd.
Bij de laatste NGS PB moesten we dus voor 2 mensen meer betalen dan dat we bij ons hadden.
Wel kregen we hun kogels >:)
Pagina: 1