[winxp pro sp2]Microsoft Updates installeren mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:59

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Al een 2 tal weken probeer ik al diverse malen op verschillende dagen en tijd deze updates van de Microsoft Update site te downloaden:
  • [KB895658: Update voor het filter voor ongewenste e-mail in Outlook 2003 Update voor Office 2003 French Grammar Checker (KB873381) KB887980: Update voor Office 2003 KB892258: Update voor de Franse spellingcontrole en synoniemenlijst in Office 2003 Update voor InfoPath 2003 (KB887982) KB885828: Update voor Office 2003 KB887979: Beveiligingsupdate voor Word 2003
Het initialiseren en downloaden van deze updates gaat zoals het hoort.Echter het installeren mislukt. Ik krijg deze foutmelding te zien: 0x80070643. De pagina die bij deze foutmelding hoort is deze:
http://support.microsoft.com/kb/836937/nl

Ik heb alle oplossingen geprobeert (methode 1 werkt niet, het bestand word gebruikt, methode 4 werkt niet, is mis die map :? ) en mijn windows- firewall staat ook uit.

Heeft iemand een idee wat ik nog doen kan?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Schopje, ik zou hier toch best graag mee geholpen worden.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Verwijderd

en wat als je die fixes handmatig downloadt en installeert?

Verwijderd

laat maar, niet goed gelezen :+

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 14:24 ]

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
De updates apart intstalleren werkt ook niet Het probleem wat ik heb is hier http://www.microsoft.com/...=&ptlist=&exp=&sloc=en-us (2e topic) te vinden. Enkele mogelijke oplossingen werken ook niet. Ik heb nog niet alles geprobeerd maar ben dat wel van plan. Nog een ding is dat ik ook niet die updates via de office update site kan installeren. Ook via die site heb ik diverse methoden geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Arethusa op 31-07-2005 17:54 ]

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Ik heb bovenstaand probleem nog steeds. Maar nu schiet me iets te binnen wat de oorzaak kan zijn. Ik draai CCleaner waarbij je de mogelijkheid hebt om het register op te schonen. Zou ik per ongeluk iets "te veel" verwijderd hebben? Misschien een of andere verwijzing wat betrefd Office applicaties?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:06

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Sieweshaoao schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:49:
Ik heb bovenstaand probleem nog steeds. Maar nu schiet me iets te binnen wat de oorzaak kan zijn. Ik draai CCleaner waarbij je de mogelijkheid hebt om het register op te schonen. Zou ik per ongeluk iets "te veel" verwijderd hebben? Misschien een of andere verwijzing wat betrefd Office applicaties?
Nop.. Komt niet door ccleaner, ik heb dit probleem ook bij een paar klanten gehad en dat was een compleet verse windows installatie zonder extra software geinstalleerd te hebben (behalve office dan).
Verder ben ik ook benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft, ik ben er toen ook al een tijdje naar aan het zoeken geweest, maar verder niets gevonden.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:46

lier

MikroTik nerd

Sieweshaoao schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:44:
Ik heb alle oplossingen geprobeert (methode 1 werkt niet, het bestand word gebruikt, methode 4 werkt niet, is mis die map :? )
Lukt methode 1 wel als je deze in veilige modus uitvoert ?
En je hebt "echt" naar de hidden folders gezocht (methode 4) ?

[ Voor 10% gewijzigd door lier op 04-08-2005 09:16 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Methode 1 in de veilige modus lukt. Althans ik heb edb.txt (er stond geen .log extensie bij in winxp) hernoemd naar edb.old via de methode zoals beschreven staat.

Methode 4 is niet gelukt. Ik kan door gebruik te maken van de windows zoek functie ook de map niet vinden. Ik heb zoeken in verborgen mappen en bestanden aan staan.

Verder heb ik ook geprobeerd om office xp pro te installeren wat gelukt is. Hier kon ik de updates wel van binnenhalen. Ook heb ik de Windows Installer Cleanup Utility gedraaid. Daarna opnieuw office 2003 geprobeerd te installeren maar dat werkte niet. Gelukkig had ik een herstelpunt die ik geactiveerd heb. Alles was weer zoals het moment voordat ik de Windows Installer Cleanup Utility runde.

Net heb ik weer een microsoftupdate gedraaid maar nu konden er opeens geen updates gevonden worden? Wat ik vergat te melden is dat de updates van office xp een security update en een service pack 3 voor office bevatten. Misschien heeft dat iets te maken met het feit dat er geen updates voor office 2003 gevonden werden?

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem...

Safe modus.. Administrator aanmelden en proberen te installeren van de Windows Update site of handmatig werkt niet.

Ook allerlei andere methodes geprobeerd.. Ik wordt er gaar van.. Wat is dit voor brakke bende..?

Verwijderd

Heeft niemand een oplossing.. Ik kan niets vinden op Google.. en heb verder alle mogelijkheden zoals hiervoor beschreven al geprobeerd. Wat nu? Ik wordt gek van die update meldingen..

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Mocht je pc toch to zijn aan een herinstallatie van je Windows, dan is daar nu een goed moment voor. Zo heb ik het helaas ook moeten oplossen. Hopelijk is er een betere oplossing voor je. Ikzelf draai op dit moment Office 2007 beta 2. Misschien is dat een idee?

Verwijderd

Dat noem ik geen oplossing, maar een workaround..

Dit kan toch niet waar zijn..

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 10:37
Ik heb hier het probleem ook vooral met KB917334. Al een oplossing?

Verwijderd

ik heb het met de work-around re-install moeten oplossen.. :/

• Coolblue
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-07 11:05
Oplossing (voor mij...):

Onderstaand progje (LISTOOL)van Microsoft downloaden, LIS deleten via LISTOOL en daarna kunnen de updates gewoon worden geinstalleerd, oplossingen om de Local Installation Source weer terug te krijgen worden genoemd in het help bestand.(LISTOOL.CHM)

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=10fa7aa3-695b-42c3-9045-b812ba0fed3e&displaylang=en
Pagina: 1