Ik heb op de server Kerio mailserver (6.1.0) staan. de mailserver haalt via pop de mail van de ISP en bezorgd die bij de users (dit werkt allemaal goed). de users maken gebruik van IMAP om hun post te bekijken.
het probleem is nu dat de mappen in thunderbird en de kerio-webmail niet overeenkomen.
plaatjes ter verduidelijking:
Mozilla thunderbird:

Kerio Webmail:

Wanneer ik in mozilla mailtjes verstuur en verwijder komen ze in de goede folders terecht, echter in de webmail staan ze in de (engels-talig genaamde) folders. Wanneer ik in de webmail mailtjes verstuur en verwijder komen ze daar in de goede folders en klopt het in thunderbird weer niet (precies andersom dus). de enige folder die wel gewoon overeenkomt is de ingekomen post.
waar zit dit probleem? bij thunderbird of kerio? en hoe los ik dit op?
het probleem is nu dat de mappen in thunderbird en de kerio-webmail niet overeenkomen.
plaatjes ter verduidelijking:
Mozilla thunderbird:

Kerio Webmail:

Wanneer ik in mozilla mailtjes verstuur en verwijder komen ze in de goede folders terecht, echter in de webmail staan ze in de (engels-talig genaamde) folders. Wanneer ik in de webmail mailtjes verstuur en verwijder komen ze daar in de goede folders en klopt het in thunderbird weer niet (precies andersom dus). de enige folder die wel gewoon overeenkomt is de ingekomen post.
waar zit dit probleem? bij thunderbird of kerio? en hoe los ik dit op?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 22:19 ]