[GSM] Vaak gebeld naar onbekend nummer vanuit buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 3.574 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Topicstarter
Mijn ouders hebben allebei een mobiel met KPN abonnement. Ze zijn net terug uit zuid-frankrijk en constateerden onlangs iets vreemds op hun telefoon rekening. Allebei zouden ze vele malen naar een Nederlands 06 nummer hebben gebeld tijdens hun vakantie (wat dus absoluut niet waar is). Op de factuur van mijn moeder stond: 40 keer gebeld naar dat nummer a € 0,40 per gesprek en op die van mijn vader ongeveer 15 keer a € 0,40 per gesprek. Het nummer zag er zo uit: 06-xx131313, waarbij de eerste 2 getallen mij onbekend zijn. Ze hebben beide hun voicemail in Nederland al uitgeschakeld om eventuele hoge koste te vermijden.

Mijn vraag: wat kan dit zijn??

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:16
google: + 31 653 131313 smsberichten centrale kpn

http://www.ltocommerce.nl...content7.asp?SMSESSION=NO

zullen wel verstuurde of ontvangen smsjes zijn

[ Voor 20% gewijzigd door nachtnet op 18-07-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is het nummer toevallig 0653131313? Dat is namelijk het nummer van de SMS centrale van KPN voor abonnees. Hebben ze in Frankrijk wel SMS berichten verstuurd? In ieder geval zou ik even contact opnemen met KPN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Topicstarter
Dank voor jullie reacties! Dit is dan idd het geval, ze hebben wel de nodige smsjes gestuurd vanuit Frankrijk. Ook het aantal lijkt wel aardig te kloppen.
Nogmaals bedankt, weer een misverstand minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181232

Bounzer,

Heb hetzelfde, wil je eens in mijn profiel kijken naar mn email en contact opnemen, heb ook een vraag over tomtom mobile 5(op een n70)

DaBlackDragon