Krijg ipod photo niet werkend op mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149591

Topicstarter
Hoi,
Ik heb sinds vorige week een ipod photo 30gb.
Nu ben ik allemaal bezig geweest op hem op mijn pc te installeren maar het lukt steeds niet.
Ik installeer alle software van cd en zelfs ook van internet, hij geeft aan dat alles juist is geinstaleerd.
Als ik dan mijn ipod aansluit op mijn pc start itunes niet vanzelf op(in het boekje stond dat dit wel moest), ik krijg ook niets te zien dat hij de ipod herkent. Op de ipod komt wel te staan dat ik de aansluiting niet mag loshalen.

Als ik itunes wil starten duurt dat heel lang voor hij opent en geeft meteen een fout aan "er zou geen goede communicatie zijn met de ipod en ik moet de software opnieuw installeren".
Dit heb ik al meerdere keren gedaan. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen.

Wie heeft er een tip voor me?

Groetjes Ingrid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59809

firmware upgrade gedaan? dus met stekker in het stopcontact enzo? Speler geformateert met de bijbehorende software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
speler is wel een paar keer geformateerd maar heb hem nog niet in het stopcontact gehad zou het daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 22:37
De iPod in een USB 2.0 poort prikken?

Obviously you're not a golfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Misschien is je USB kabel te lang?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb de usb in een usb2 aansluiting zitten die is aangesloten op een usb1 omdat ik op mijn pc geen vaste usb1 poort heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Anoniem: 149591 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:07:
heb de usb in een usb2 aansluiting zitten die is aangesloten op een usb1 omdat ik op mijn pc geen vaste usb1 poort heb
wat zeg je hier nou precies? Zit ie op een USB1 poort in je computer? Dat zal traag werken maar het kan dacht ik wel.

[ Voor 15% gewijzigd door franssie op 18-07-2005 15:11 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

sluit je iPod gewoon eens aan op een USB2.0 aansluiting op je computer zonder hub oid.

Ik snapte niet veel van wat je hier boven zei.. maar op USB1.0 gaat het niet werken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RèLF
Windows system requirements
  • PC with USB 2.0 or FireWire port or USB 2.0 or FireWire card
  • Windows 2000 with Service Pack 4 or later, or Windows XP Home or Professional with Service Pack 2 or later
  • iTunes 4.7 or later (included on iPod CD)
  • Adobe Photoshop Album 2.0 or Elements 3.0 or later recommended (5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het is een beetje slecht uitgelegt:

ik heb een pc met alleen 2 usb1 poort, in de winkel heb ik zo'n los ding gekocht met 4 usb poorten dat is een usb 2 aansluiting.

Deze usb2 aansluiting zit op een vaste usb1 aansluiting van de pc.

de ipod zit aangesloten op een poort van de losse usb2.

Nu een beetje duidelijk?

Ik dacht zelf dat dat ook problemen zou geven omdat het denk ik toch een usb1 poort blijft ookal zit hij op een losse usb2 aangesloten.

Nog een beetje duidelijk??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik werk trouwens met xp prof. sp2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die usb2-hub zal gewoon werken als een usb1-hub aangezien je hem op een usb1 poort hebt aangesloten. Je zult volgens mij toch een usb2 pci-kaartje moeten kopen om je ipod werkende te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nou ik weet niet of ik dit er voor over heb, ik heb al overal wat aangehangen om wet meer met mijn pc te kunnen doen maar eens stopt het.

Als ik de ipod aansluit staat hij wel bij deze computer dus dat wil zeggen dat hij hem wel ziet

Deze melding geeft hij bij het openen van itunes:

De vereiste software voor communicatie met ipod is niet juist geinstalleerd. Installeer Itunes opnieuw om de ipod-software te installeren.

groetjes Ingrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RèLF
Zo'n kaartje is niet al te duur...

Check de pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee maar kan het er zelf ook niet inzetten.en ik weet niet of dit wel gaat bij een packerd bell ( heb gehoord dat je daar niet veel kunt veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
check ook eens dit.. Volgens mij hetzelfde probleem....

Ipod mini connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

okido, je hebt de speler dus geformateerd, FAT32 zelf gedaan of met de apple software? (apple software herstel optie moet het doen).

Dan de melding van iTunes, raar! mijn shuffle werkt prima op USB1 en ook de mini schijnt het te doen ... je moet natuurlijk wel heeeeeeeel veel geduld hebben want usb1 is zo traag als een oude telex.

En in elke PC kan je wel zo'n kaartje stoppen, ook in die packerd lijkt mij.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
met de cd van apple gaf hij in het begin aan dat hij geformateerd moest worden en na 2 keer gaf hij dat niet meer aan.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om het te laten werken, telkens maar de software opnieuw installeren??????

Word er een beetje gek van, dacht eerst van ow wat een gaaf ding maar als het na vele uren nog niet werkt krijg ik er een beetje de balen van.

Bedankt trouwens voor alle reacties.

Mvg Ingrid
PS: uit dat topic met de ipod mini ben ik ook niet veel wijzer geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ken je misschien iemand met een computer met USB2? Dan kan je het daar een keer proberen of ie het dan wel doet ...
Als dat zo is moet je waarschijnlijk toch een USB2 kaartje kopen, zijn niet zo duur en het werkt veel sneller dus sowieso wel lekker om te hebben (als jij 20 gig over USB1 gaat pompen ben je wel een nachtje bezig denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Probeer eens op een andere pc. Mijn iPod wilt ook op geen enkele manier werken op mijn pc, maar met de pc van mijn ouders werkt hij wel. Ik draai xp pro, zij xp home(beide sp2), en beide pc's hebben usb 2.0. Ik vrees dat mijn pc een dezer dagen een format tegemoet gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mijn pc doet de laatste dagen ook erg raar misschien dat het daar ook mee te maken heeft. Ik zal het eens op een andere pc proberen.

groetjes ingrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

RTFM >:)
Modbreak:Foei :/
Ga jij je mailbox maar eens bekijken.

[ Voor 83% gewijzigd door dawuss op 18-07-2005 23:29 ]

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
uhhhhh RTFM?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Read The Fucking Manual??????????

Dat heb ik gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

... lux, wat voegt jouw bestaan in dit topic eigenlijk toe? read het 'fucking' post beleid van dit forum eens als je zo bijdehand wil zijn please?
En in het vervolg mogen dit soort dingen via een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gifTopic Report ;)

[ Voor 27% gewijzigd door dawuss op 18-07-2005 23:34 . Reden: modbreak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 13:58
Ik had het probleem ook. 9 van de 10 keer startte itunes niet op. Wat echter wel was, was dat mn IPOD door XP herkend werd als harddisk. Is dat bij jou ook?
Uiteindelijk heb ik dus Anapod Explorer gekocht. Er is een soort shareware versie, te vinden bij www.redchairsoftware.com Deze werkt dus 100%. Heeft veel voordelen op Itunes (waaronder resource gebruik, snelheid van laden & interface vanuit Explorer).
Probeer eens de beperkte versie ervan.
Het enige voordeel wat ik aan itunes vond, was dat je het ook als een soort bibliotheek kon gebruiken. Maar mis het niet erg.

Ik ben super tevreden over anapod explorer. Tip van de dag: vul een non-eu adres in, scheelt je 5 (of 10, ben ik vergeten) euro belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoi,

Ja het klopt hij ziet mijn ipod alleen als hardeschijf.
Wat is dat voor progje waar je over hebt?

Groetjes Ingrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe kan ik met dat programmatje foto's op mijn ipod zetten? muziek is me nu wel gelukt maar foto's dat lukt me niet.

Mvg Ingrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik heb ontdekt bij mijn iPod dat de nieuwste iTunes ook de nieuwste firmware vereist op de iPod zelf en anders zo'n fout weergeeft.
Misschien heb je een oude versie van 1 van de 2 waardoor het niet werkt maar het is te proberen om de nieuwste firmware te downloaden en de nieuwste iTunes.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Pagina: 1