Geachte lezer,
Ik heb een vreemd probleem met Word 2003 op Windows XP Pro
Probleem.
Als ik word wil opstarten blijft hij geminimaliseerd in de taskbar van windows staan. Hij wil dus niet maximaliseren. Ook als ik rechtermuis knop en op maximaliseer klik gebeurt er niets...
Alle andere office programma's zoals excel, access hebben dit probleem niet en starten netjes.
Wat ik al heb gedaan.
Het internet afgestruind. Niets gevonden mbt dit probleem.
Ik heb de repair functie van office gebruikt. Dit werkte niet.
Ik heb office verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werkt nog steeds niet...
Ik op op de office update site van MS alle updates van Office 2003 geinstalleerd. heeft ook niet geholpen.
Heeft het mischien iets met de normal.dot te maken, dat die corrupt is o.i.d? Maar dit zou dan toch ook verholpen moeten zijn met een herinstallatie.
Heeft iemand nog ideeën wat ik zou kunnen nakijken?
(Zou een admin mijn topic titel kunnen aanpassen. [Word 2003] maximaliseer probleem. Mijn excuses)
Ik heb een vreemd probleem met Word 2003 op Windows XP Pro
Probleem.
Als ik word wil opstarten blijft hij geminimaliseerd in de taskbar van windows staan. Hij wil dus niet maximaliseren. Ook als ik rechtermuis knop en op maximaliseer klik gebeurt er niets...
Alle andere office programma's zoals excel, access hebben dit probleem niet en starten netjes.
Wat ik al heb gedaan.
Het internet afgestruind. Niets gevonden mbt dit probleem.
Ik heb de repair functie van office gebruikt. Dit werkte niet.
Ik heb office verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werkt nog steeds niet...
Ik op op de office update site van MS alle updates van Office 2003 geinstalleerd. heeft ook niet geholpen.
Heeft het mischien iets met de normal.dot te maken, dat die corrupt is o.i.d? Maar dit zou dan toch ook verholpen moeten zijn met een herinstallatie.
Heeft iemand nog ideeën wat ik zou kunnen nakijken?
(Zou een admin mijn topic titel kunnen aanpassen. [Word 2003] maximaliseer probleem. Mijn excuses)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 21:52 ]