Toon posts:

[Word 2003] Start geminimaliseerd, wil niet maximaliseren*

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geachte lezer,

Ik heb een vreemd probleem met Word 2003 op Windows XP Pro

Probleem.

Als ik word wil opstarten blijft hij geminimaliseerd in de taskbar van windows staan. Hij wil dus niet maximaliseren. Ook als ik rechtermuis knop en op maximaliseer klik gebeurt er niets...
Alle andere office programma's zoals excel, access hebben dit probleem niet en starten netjes.

Wat ik al heb gedaan.

Het internet afgestruind. Niets gevonden mbt dit probleem.
Ik heb de repair functie van office gebruikt. Dit werkte niet.
Ik heb office verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Werkt nog steeds niet... 8)7
Ik op op de office update site van MS alle updates van Office 2003 geinstalleerd. heeft ook niet geholpen.

Heeft het mischien iets met de normal.dot te maken, dat die corrupt is o.i.d? Maar dit zou dan toch ook verholpen moeten zijn met een herinstallatie.

Heeft iemand nog ideeën wat ik zou kunnen nakijken?

(Zou een admin mijn topic titel kunnen aanpassen. [Word 2003] maximaliseer probleem. Mijn excuses)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 21:52 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb even je titel aangepast, nog ietsje uitgebreider dan je vroeg :P Heb je dit ook als je met een andere gebruiker inlogt (en anders eventueel een helemaal nieuw aangemaakte, welke een schoon profiel heeft) ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad een idee, stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Zal het eens proberen als ik er ben, de betreffende computer staat namelijk ergens anders.
Mocht dit werken dan zal het waarschijnlijk een normal.dot probleem zijn, toch?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 22:19 ]

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Tip gooi je normal.dot eens weg ;)

Mous XP

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij zet ik even de oplossing erbij om wel zo netjes te blijven.

Het was dus echt een stomme reden waar ik me voor schaam :X

Het probleem lag eraan dat dit persoon een keer een tweede beeldscherm aan de computer heeft gehad als zijnde een desktop verlenging, en het Word venster naar het tweede beeldscherm heeft versleept. Elke applicatie onthoud op welke desktop het het laatste is gesloten. Na het verwijderen van dit 2de scherm zag je dus word niet meer, dit is logisch omdat het opent op het niet meer aangekoppelde scherm!!!

Wie had dat gedacht...

bedankt voor jullie reacties

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:33:
Hierbij zet ik even de oplossing erbij om wel zo netjes te blijven.

Het was dus echt een stomme reden waar ik me voor schaam :X

Het probleem lag eraan dat dit persoon een keer een tweede beeldscherm aan de computer heeft gehad als zijnde een desktop verlenging, en het Word venster naar het tweede beeldscherm heeft versleept. Elke applicatie onthoud op welke desktop het het laatste is gesloten. Na het verwijderen van dit 2de scherm zag je dus word niet meer, dit is logisch omdat het opent op het niet meer aangekoppelde scherm!!!

Wie had dat gedacht...

bedankt voor jullie reacties
haha, thnx voor de tip, ik had exact hetzelfde :))
Pagina: 1