Ik heb hier al eerder gepost over het feit dat mijn pc er vaak de brui aan geeft. Het is nu 3 keer gebeurd dat ik mijn pc opstart en dat ie een file mist. Vandaag was het raak met hal.dll. Die kon niet gevonden worden.
Het rare is dat mijn pc een week als een zonnetje heeft gelopen, geen crash of hicup of wat dan ook. Virus en malware vrij, goei firewall etc, niks aan de hand.
En toch geeft ie die melding. Snap er geen @#$@ van.
Hoe is dit nu mogelijk? Sta voor een raadsel en baal echt, want heb behoorlijk geinvesteerd:
asus 8n SLi deluxe
AMD64 3500
Gigabyte 6800 GT
2 x seagate barracuda 7200.8 250 gb met sillicon raid drivers
creative Audigy 2 ZS
draai met windows xp sp 2
Alles loopt op up to date certified drivers. De tempraturen zijn prima en de kast is uitstekend gecoold (geen problemen dus met warme weer van nu).
Enig wat ik nog kan denken is een fout in de HD waardoor bij het uitzetten iets niet kan worden weggeschreven waardoor ellende.
Heeft iemand een idee?
De pc doet het nu weer maar als ie weer vast loopt ben ik echt ten einde raad.
Help!
Het rare is dat mijn pc een week als een zonnetje heeft gelopen, geen crash of hicup of wat dan ook. Virus en malware vrij, goei firewall etc, niks aan de hand.
En toch geeft ie die melding. Snap er geen @#$@ van.
Hoe is dit nu mogelijk? Sta voor een raadsel en baal echt, want heb behoorlijk geinvesteerd:
asus 8n SLi deluxe
AMD64 3500
Gigabyte 6800 GT
2 x seagate barracuda 7200.8 250 gb met sillicon raid drivers
creative Audigy 2 ZS
draai met windows xp sp 2
Alles loopt op up to date certified drivers. De tempraturen zijn prima en de kast is uitstekend gecoold (geen problemen dus met warme weer van nu).
Enig wat ik nog kan denken is een fout in de HD waardoor bij het uitzetten iets niet kan worden weggeschreven waardoor ellende.
Heeft iemand een idee?
De pc doet het nu weer maar als ie weer vast loopt ben ik echt ten einde raad.
Help!