Toon posts:

[XP] Samenvoegen van files in ruim 300 mappen naar 1 map.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allen!

Na een tijdje zowel hier als met google gezocht te hebben naar een tool - of cmd commando - ben ik helaas niet verder gekomen. Voorbeeldje:

Mapstructuur bron:
[E:\]
- [Dir 1]
- - [Subdir1]
- - - [SubSubdir1]
- [Dir 2]

Mapstructuur doel:
[X:\]

Kortom: ik wil alle files die in ruim 300 mappen - en submappen - staan, samenvoegen (kopiëren) naar 1 map (of drive).

Wellicht is het mogelijk d.m.v. xcopy; gezien ik een mooie lijst met alle files kan maken met het commando "dir /b /s *.* > bestandmetallefilenames.txt"; zoiets zal dan ook wel met xcopy mogelijk zijn dunkt mij?

Hopelijk heeft iemand een oplossing; alle bestanden handmatig kopiëren zie ik niet echt zitten O-) .

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Wil je het perse met een cmd commando doen?
Anders zou ik namelijk gewoon met de search van XP in de root van de mappen zoeken op *.*.
Vervolgens in de lijst met bestanden en mappen: selecteer alles, deselecteer de mappen en copieren die hap :)

[ Voor 15% gewijzigd door JnX op 23-06-2005 21:53 ]

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Idd, search van XP. Sorteren op type, eerste file selecteren, shift, laatste file selecteren en hup... :)

Verwijderd

En als het toch met cmd moet, dan kan het volgensmij met [FOR /R] en dan een [COPY] commando erachteraan (weet het even niet precies).

Verwijderd

Topicstarter
De search van XP! Dat ik daar zelf niet achter gekomen ben. Voor mij voldoet dat in ieder geval; waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan ;) .

Bedankt!

-edit-

Helaas; wanneer ik alle ca. 2000 gevonden files selecteer & copy krijg ik de volgende error:

[dode link]

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 21:53 . Reden: [dode link] ]

Verwijderd

Kun je misschien wat minder tegelijk proberen? Misschien dat het aan 1 bepaald bestand ligt of geheugen tekort.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 22:23:
Kun je misschien wat minder tegelijk proberen? Misschien dat het aan 1 bepaald bestand ligt of geheugen tekort.
Dat werkt inderdaad!

Hiermee en vooral hiermee zou het via de cmd moeten lukken :) .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 22:27 ]

Pagina: 1